FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Femei șterse
Text postat de Cristina MareK
Nu îmi plac acele femei fade,inerte,
Ce suporta cu suflet și corp nonșalant
Tandre asalturi de barbați-figuri certe-
Cu chip impenetrabil și restul penetrant.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc domnu' Rudy,eu nu ma las,chiar de ma veti trimite la Auschwitzul poetilor.Vom trai si vom vedea,Maestre.  
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-01-31 21:45:21
         
 
  Antitalent.Nu simti ritmul.Dar nu e vina ta.Ti-a fost scris sa fii o poeta mediocra.Oricum,poate ca ai veleitati de gospodina si asta poate compensa.:)Succes la piftie,micutzo!

Kiss your hands,
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2009-01-31 21:33:40
         
 
  Domnule Jorz,
(Imi place la nebunie numele dvs.,e de bon ton,burgeois cu titlu de nobless oblige)
Nu ma chinuie talentul,dar viata e mai frumoasa si pare ca are sens cand ne-o petrecem frumos,invatand lucruri minunate de la oameni extraordinari(ca dvs).La catrenul cu "dramele alcoolului" m-am chinuit atat cu ultimul vers ca sa rimeze ceva cu "ratat",incat am facut mica strofa praf.Si desi am o ureche muzicala mai mult decat satisfacatoare(pasiunea mea sunt limbile straine,toate de pe lumea asta,simboluri ale culturilor,civilizatiilor distincte si dainuitoare in oceanul de globalism si dezumanizare,(lucrez in acest domeniu),pot reproduce orice accent,orice "r"graseiat,orice intonatie,fie si asiatica,sau dialectala,pot retine cuvinte cu usurinta si bucuria cu care un copil retine cilimituri infantile),insa daca ma puneti militareste sa reproduc batand in masa cu o moneda ritmul unui fragment muzical ma blochez.
Sunt incepatoare in ale versului,e o pasiune noua,si care simt ca nu trebuie lasata balta in stadiul de celula-ou,cum e acum.
Iata la "femei sterse" versurile de mai sus,am incercat asa:
Femei sterse


Nu imi plac acele femei fade, inerte,
Ce suporta cu suflet si corp nonsalant,
Tandre asalturi de barbati-figuri certe-
Cu chip impenetrabil si restul penetrant.

Variante:

Nu imi plac femeile palide, sterse,
Ce stau fara sa miste in insondabil,
Cu sani amari si nesarate fese,
Cu chip impenetrabil si restul…penetrabil.

Nu-mi plac femeile fade ,galbui,
Cu suflete de pasari indigo si ucise,
La orice asalt tandru ,barbatesc,sui,
Femei cu buze stranse si picioare deschise.

Concluzie:
Nu-mi plac femeile amare si statute,
Cu gura punga ,picioare desfacute!
Am zis ca prima varianta e mai decenta din orice punct de vedere.Dvs care v-ati obosit sa ma bagati in seama(inseamna enorm o lectie,putina meserie"furata") puteti face un"remake" reusit dupa orice strofa sau poezie.
Sa va dea Dumnezeu succes si bucurii,si sunt impresionata de acest site,cati oameni talentati exista si sper sa fie toti cei care merita sa fie publicati(desi valorile intelectuale n-au fost usor sponsorizate vreodata)spre binele cititorilor.
 
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-01-31 20:56:00
         
 
  psihanalizabil  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-01-29 18:37:14
         
 
  Strofa e buna,chiar daca nu va place dvs.Nu e o strofa amputata chiar daca nu ati inteles-o.  
Postat de catre Cristina MareK la data de 2009-01-29 18:23:21
         
 
  femei sterse suna ca dracu. Nimic - in aceasta ministrofa amputata a zilei.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-29 16:15:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE