FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Obama a drogat lumea
Text postat de Mihai VASILE

Eu constat că lumea toată,
Se comportă ca drogată,
Nu de opium, marijuana,
Ci de noul drog Obama.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Așa cum referirea la sfatul bătrînilor ar trebui ștearsă. Mai precis, nu ar fi trebuit să apară.

Stimată comentatoare, la ce te aștepți atunci cînd faci astfel de afirmații peiorative? La mîngîieri pe creștet? De cînd atitudinea de Goe cu fustă trebuie musai acceptată doar pentru că nu dă bine să te atingi de sexul frumos?

Cînd vei scrie ceva care să merite a fi citit, mai putem sta de vorbă. Voi accepta atunci și atitudini de frondă, și înțepături epigramistice. Dar asta nu cred că se va întîmpla curînd. Sau, cel puțin, nu ai lăsat să se întrevadă că ar fi posibil să se întîmple.

Pînă atunci, aș prefera să ne ignori. Ba chiar aș afirma că nu aș simți absolut niciun disconfort dacă nu te-aș mai întîlni pe aici. Ceea ce nu echivalează cu vreo invitație. E doar un punct de vedere. Din partea mea poți să te dai în stambă în continuare. Dar n-am să rabd în tăcere obrăznicia cu care îți permiți să tropăi prin urbe.

Pînă la urmă, aici e un atelier literar, nu o clasă de școală primară.
 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-01-25 12:48:40
         
 
  Bunul simț m-a obligat să răspund la o întrebare.
Considerând că nu dețin informații suficiente, am rugat să fiu ajutat. Mulțumesc celor care au făcut-o. Îmi cer scuze, nu am vrut să generez o polemică.
 
Postat de catre Mihai VASILE la data de 2009-01-25 12:48:27
         
 
  Pai vad ca le articulati f bine dvs,domnule Bordas,tot inainte.Aste mesaje rautacioase si off-topic ar trebui sterse sau ignorate.  
Postat de catre ....... Bau la data de 2009-01-25 11:36:57
         
 
  Părerea mea este că nu doar bătrînii (pardon, înțeleeeepții) trebuie să poată acorda stele și voturi, ci și novicii cu caș la gură, dar numai după ce aceștia din urmă vor dovedi că știu să articuleze și alte cuvinte decît caca, pipi, cîh...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-01-25 11:30:04
         
 
  Pot acorda voturi sau stele userii cu nivel 100 sau mai mare.  
Postat de catre Sandra Filimon la data de 2009-01-25 09:51:50
         
 
  Nici eu nu știu prea multe. Am impresia că dreptul de a acorda stele depinde de un anumit nivel. Acest nivel se acordă în funcție de contribuția pe care o ai pe Europeea (texte postate, comentarii). Dacă cineva știe mai multe, rog să mă completeze.
Oricum eu îți mulțumesc și fără vot și fără stele.
 
Postat de catre Mihai VASILE la data de 2009-01-25 09:40:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mi-mi place epigrama,
(Desi-s multe cu Obama).
Sa vedem ce-o fi la anu'
Teama mi-e cu ...Ku-Klux-Klanu'.:(

Nu stiu unde se voteaza, se acorda stele, si din astea.Daca puteti sa-mi spuneti...Sau numai Sfatul Batranilor ,pardon Inteeeeleptilor o face?
 
Postat de catre ....... Bau la data de 2009-01-24 21:49:01
         
 
  Tot pentru Adrian

Revin cu mulțumiri și pentru sugestii.
 
Postat de catre Mihai VASILE la data de 2009-01-24 17:53:41
         
 
  Mulțumesc Adrian. Și eu te citesc cu drag, chiar dacă nu-mi dovedesc prezența pe pagina ta cu comentarii.  
Postat de catre Mihai VASILE la data de 2009-01-24 17:49:29
         
 
  "vot" cu degetul mare orientat în jos. puteți cu mult mai mult, dle mihai vasile, ați demonstrat deja asta.  
Postat de catre adrian mihai la data de 2009-01-24 17:37:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE