FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Încercări filosofice
Text postat de Adrian A. Agheorghesei

Fiecare om are dreptul de-a căuta fericirea prin altul și datoria de-a afla suferința prin sine.

Noi vorbim despre moarte, ea tace despre noi.

Limita gândirii este principiul.

Cu siguranță există ceva mai înfricoșător decât moartea – uitarea.

Ura este mai statornică decât iubirea.

Cea mai reușită glumă a umanitații este morala.

Să nu fii întreținut de iubire ci să întreții iubirea – iată dificila sarcină a fiecăruia.

Durerea se desăvârșește doar atunci când nu se mai poate plânge.

Când se arătă cu degetul, se strânge pumnul. Nimeni nu vrea să-și piardă integritatea.

Mișcare, mișcare, mișcare. Oameni, încotro?

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Schimbare de plan?
“Fiecare om are dreptul de a-si alina suferinta prin altul si datoria de a creste iubirea de sine.
NU vorbim despre moarte, ea se ascunde in noi.
Limitarea la principii elimina gandirea.
Exista ceva mai infricosator decat uitarea – lipsa constiintei de sine.
Iubirea este mai fidela decat ura.
Cea mai reusita minciuna a umanitatii este mila.
Iubirea nu are nevoie de intretinere ci de evolutie.
Durerea se stinge in uitare.
Nimeni nu vrea sa-si piarda integritatea. Ar pierde din doza zilnica de impocrizie.
Nepasare, nepasare, nepasare…"
 
Postat de catre . Alint la data de 2010-08-27 19:56:49
         
 
  Sunteti plicticosi cu totii.Si la fel de impotenti spiritual,in toate cazurile ...E patetic cum va mintiti singuri,desi subconstientul zice nu si nu,ca astea sunt vorbe de duh,si ca aia care va critica va urasc de moarte si va umilesc talentul.Sa cresteti mari.  
Postat de catre ....... Bau la data de 2009-01-24 11:20:33
         
 
  ...Cristian, Veronica, Tea, n-am pretenția de "aforism". Sunt încercări. Vă mulțumesc de vizită.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-23 23:31:20
         
 
  AAA, aforisme, as zice....
"Miscare, miscare, miscare. Oameni, incotro?
Mi-ar place sa"dezvolti" sub semnul intrebarii acesteia.....

Astept poezia ta, Adrian!

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2009-01-23 23:20:17
         
 
  AAA,

Uneori, "daca taceai, filosof ramaneai". Asta se aplica la un comentariu din subsolul textului tau. Dimpotriva, vorbele tale au adancime si eu le-am gustat pe fiecare in parte, incet si dibuindu-le multiplele (si uneori amarele) intzelesuri.

Sigur ca un poet nu se poate impiedica sa nu scrie aforisme...

Vot cu admiratzie,

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2009-01-23 22:57:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Cu siguranță există ceva mai înfricoșător decât moartea – uitarea."Agheorghesei
Raman cativa ani de barfe" - iți dai seama, scumpă si fină exegetă, cum ți-ai descalificat puterea de înțelegere, dacă eu spuyn că "uitarea" e mai înfricoșătoare, iar tu spui că rămân bârfele, ceea ce eu negasem. Uitarea ține de Dumnezeu? E drept, uneori mai uită și el să populeze creiere, dar...
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-23 22:52:09
         
 
  A.A.A
Lăudabilă aplecarea ta spre cugetare.
Poet, prozator și peste toate, gânditor.;)
Să nu zic filozof, că mi se pare un termen pretențios.

Vot la debutul în lumea neajunsului.
De bine,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2009-01-23 22:03:41
         
 
  Si versurile?Unde sunt?
sa scoti o maxima e usor: cele mai complicate lucruri sunt cele mai simple si la indemana.
"Cu siguranță există ceva mai înfricoșător decât moartea – uitarea."Agheorghesei
Raman cativa ani de barfe.Si in moarte ,uitarea sau neuitarea nu depinde de noi,ci de voia Domnului,care saracul n-are timp sa imparta drept mostenirile post-mortem.Cati oameni extraordinari(mult mai inteligenti decat mine,decat tine,decat marele geniu X) au trait inaintea noastra si nu-i stim?
Copilarisme.
 
Postat de catre ....... Bau la data de 2009-01-23 21:40:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE