FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Marile dezastre (replică)
Text postat de Mirela Lungu
Că azi plutești, iubite, spre marile dezastre
Și c-un inel trecutul n-ai cum să-l mai întorci,
S-o știu nu e nevoie să descifrez prin astre,
Deși, mă jur, crezut-am bărbații că nu-s porci
Cu toții și prin ceruri mai zboară-n stol măiastre,
Naive păsărele, de lacrima îți storci.

Singurătatea nu e atât de greu s-o-nduri,
Chiar dacă bătrânețea din urmă te ajunse,
De reîntinerire există proceduri,
Plus creme din acelea ce merg pe membre unse,
Dar vezi că se lovește Merțanu de borduri
Și crede-mă, există și gropi ce nu-s pătrunse!

Eu îți promit, iubite, să te salvez la timp
Precum o ambulanță cu girofar ce vine
Chemată telepatic de zeii din Olimp
Ce alertați cu toții se roagă pentru tine,
Știind că iarna este sinistrul anotimp
Când nu ai bani să-ți cumperi nici trei algocalmine!

Replică la http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=32123
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Tania, ma tem ca "patosul" iti apartine integral:)
Cat despre "munca pe text", nu cred ca esti cel mai bun exemplu, desi am remarcat totusi o oarecare "evolutie" in ce te priveste;)
N-ai inteles in ce sens i-am dat dreptate lui Adrian, ma tem ca nu ai cum, asta e, nu insist.
Cat despre faptul ca ma amuza stilul sau de a comenta uneori, nu esti in masura sa ma judeci.
Jignirile pe care consideri ca ti le-a adresat nu mi le pune mie in carca, n-am de gand sa fiu pe post de arbitru, cel mult voi inchide caseta de comuri daca situatia o va lua razna, k?
Insa tu ai intrat prima si ai pus paie pe foc, stii foarte bine de ce. Eu chiar n-am vrut circoteca, dar se pare ca atmosfera s-a incins.
Nu din cauza mea. Daca ai fi avut un com cu adevarat pertinent asa cum sustii, Adrian nu ar fi intrat peste. Si nu e prima oara cand se intampla asta (la mine), iar tu o stii prea bine!
Mai degraba tu m-ai jignit pe mine, dar, repet, am incercat sa ma fac a nu pricepe. Tu nu poti face asta, nu?!
Daca ai un exces de personalitate, nu e aici locul unde sa ti-l manifesti, cred ca asta incearca Adrian sa-ti explice si tu refuzi de mult sa intelegi.
Cu asta SUNT DE ACORD.
Na, ca ti-am spus ce gandesc!
Sper sa fii multumita, in caz contrar, nu mai revin.


Dixit,
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-01-18 21:21:34
         
 
  Gheorghe, m-ai făcut praf cu ultima frază! Nici Freud, barem, nu s-ar fi dus atât de departe. Oarecum mâhnit, te salut, final!  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-18 21:16:43
         
 
  Bun, m-ati convins, o sa vb cu parintele Emanuil sa ne faca forum, dom'le!
Sa-si poata spune omu' OFF-UL in liniste si regulamentar:)

P.S. Oricum, nu despre "farmecul viril" cred ca e vb aici, mai degraba de cel "literar";)
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-01-18 21:07:56
         
 
  Hai ca esti patetica Mirela. Sunt singura care m-am legat de text si tu vii sa imi dai prin Adrian raspuns? Ca cica are dreptate. La ce? Sa se ia de mine si sa ma jigneasca pe pagina ta? Eu cu ce i-am gresit stimabilo? Sau nu era cazul sa iti fac observatii pertinente? Si chiar nu stiu ce era de ras. Faza cu musca, aici Adrian care se baga in seama, si eu polonicul, dupa spusele lui? Spuse care sunt sucite si rasucite de da de banuit cum ca...
Eu chiar credeam ca iti place munca pe text. Dar, cand textele iti sunt slabute, se pare ca nici chiar pe tine nu te mai intereseaza.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-01-18 21:06:06
         
 
  Un ultim off, îmi permit și eu(apropos Mirela, abuzînd de răbdarea ta ne conformăm unei metehne des uzitate...dacă patronul nu instalează un forum!?)Adrian, întrebarea ta e neavenită, cred că nu e locul în care să ne evaluăm farmecul viril, nu?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-18 21:02:45
         
 
  măsură, problema.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-18 20:51:57
         
 
  ...Un ultim off topic pentru Gheorghe: nu le aduna (exemplele). Sunt multe și mi le asum. Întrebarea mea, fără răutate, e dacă ești în măsută să abordezi astfel problmea - din orizont extra-literar. Nu (și) asta înseamnă Europeea? Răfuiala asta o fi având și ea subsoluri literare. Crede-mă.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-18 20:51:13
         
 
  P.S. Cu rugamintea de a incheia aici discutiile mai mult sau mai putin LITERARE.  
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-01-18 20:40:44
         
 
  Observ ca v-ati distrat p-aci nu gluma, in lipsa mea! Cum bine zice proverbul cu pisica plecata de-aks;)

Adrian, asa e, textul e slabut, l-am scris aseara, lovita deja de gripa, in "delir" pesemne:)
Constat insa ca titlul a atras dupa sine ceea ce era si firesc, adica numai "dezastre":))
P.S. M-ai facut sa rad cu lacrimi;)

Tania, ma tem ca Adrian are, in principiu, dreptate, incearca sa fii si tu putin obiectiva, nu strica, dimpotriva:)
P.S. Eu am incercat sa-ti raspund totusi "elegant";)

Gheorghe, onorata de prezenta, pacat ca nu la text, probabil ca nu ti s-a parut la fel de interesant ca si discutia off-topik, no prob;)


Multumiri tuturor,
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-01-18 20:36:19
         
 
  Adrian,
Nimic suspect, doar că mie, întîmplător, îmi plac strădaniile poetice ale Taniei; rămîn totuși ponderat în laude și obiectiv în critici...ceea ce faci tu, constant. seamănă cu o răfuială ex-literară( vrei exemple?)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-18 20:28:14
         
 
  ...Nu mai suspectă decât grija ta de-a interveni, Gheorghe. Vezi damfuriele de critic din comentariile Taniei, și vei înțelege.

...Tania, îmi cer scuze că ți-am spart mingea și am râs de ștrampii tăi. Să nu mă pârăști, te rog, la tovarășul învățător!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-18 19:36:42
         
 
  AAA(scuze Mirela, că intervin ex-abrupto!)
"Înfocarea" ta merită o cauză mai bună..nu-s destule izmeneli pe site și dulcinee care scriu lăcrimos!?E chiar suspectă "grija" ce i-o porți neabătut colegei noastre! Ce te face oare atît de abraș?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-18 19:15:10
         
 
  Prin urmare nu iti ramane decat sa iti ceri scuze ca te-ai legat de mine pe o pagina unde nu era cazul.

`E ceva ce nu inteleg` se referea tocmai la aceasta grija iesita din comun a ta de a-mi corecta pana si comentariile. Ca sa vezi pana unde iti merge grija.

 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-01-18 19:03:51
         
 
  Prin urmare nu iti ramane decat sa iti ceri scuze ca te-ai legat de mine pe o pagina unde nu era cazul.

`E ceva ce nu inteleg` se referea tocmai la aceasta grija iesita din comun a ta de a-mi corecta pana si comentariile. Ca sa vezi pana unde iti merge grija.

 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-01-18 19:03:50
         
 
  ...Textul Mirelei este slăbuț, dar mult, mult mai bun decât vei putea tu scrie vreodată. Iar întrebării - "e ceva ce eu nu înțeleg" - îi contest valența. Mai corect ar fi "e ceva ce înțeleg?". Gata. Te pup. Să te îmbraci gros. Cică umblă gripa. Și aia vine cu febră. Și febra cu delir. Și delirul cu personalități. Și alea cu talent. Și talentul cu poezia. Și poezia cu febră. Și tot așa.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-18 18:09:12
         
 
  Nu ai zis nici macar un cuvant despre poezia Mirelei dar te tii dupa mine cu argumente. E ceva ce eu nu inteleg?
Zau Adrian, esti chiar penibil.
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-01-18 17:42:18
         
 
  ...Bunăoară, trebuie să te consideri un om important pentru a-ți atrage muște, Tania. Mare păcat că acestea, muștele, bunăoară, trag, în genere, la rahat. Atâta timp cât există zahăr pudră, după o atentă și fragilă presărare a sa, se poate transforma într-unul de cofetărie. Deci nu-i bai.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-18 17:20:01
         
 
  Of cum nu ai tu loc de mine Adrian. Pai comentariul meu era de comentat aici?
Care e problema ta la urma urmei? Mirela mi-a raspuns.

Sa continui sa trag concluzii? Cum ca ai fi musca, scuze de cacofonie, care se lipeste de polonic?
Mirela, scuze de offtopic.


 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-01-18 16:57:02
         
 
  troaca  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-18 16:35:20
         
 
  ...Tania, Tania, cum ești tu un etalon critic, cum dai tu pe dinafară de-atâta reper critic, cât de grațios, precum un porcușor de de gen feminin care dărâmă toaca. Cu câtă gingășie dai tu "exemplele de la care îti pornești tu comentariile", precum un polonic în oala cu putoare. Of, Of...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2009-01-18 16:34:34
         
 
  Eu ti-am dat exemple de la ce a plecat comul meu. Tu ai raspuns altceva. In fine. Oricum m-a amuzat faza cu Dacia.  
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-01-18 12:18:01
         
 
  Replica la replica:)
Trebuia sa-ti cer aprobare inainte de a scrie textul?!
E doar un joc, Tania, nu te ambala!

P.S. La croitorie nu ma pricep, sorry;)


Duminica faina,
Euridice

 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2009-01-18 09:41:50
         
 
  aiurea

replica la ce?

ei vor s'te facă bine,

dat dracu’ anotimp

crezut-am bărbații că nu-s porci
cu toții -

acum parca nu iti ajung manecile la incheietura asa ai scris

daca era la poemul original as fi zis... replica aici e doar naduf dat pe dinafara
 
Postat de catre Tania Ramon la data de 2009-01-18 00:41:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE