FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Din Jurnal
Text postat de Label Black
Scriam o poezie tridimensionala, cracita, cu mugurii iesiti in afara, de ziceai ca sunt niste ciocuri de barza in flacari, organizate in cohorte distincte ca niste soldati. Fiecare cuvant isi slefuia de unul singur invelisul si idiotii il luau in gura, il sugeau ca pe o bomboana, crezand ca asa vor face parte din acelasi aluat si ca enigma lui este singura cale prin care mai pot fi gasite lacrimile adanc ascunse in ei. Imi pierdusem telefonul exact in jumatatea de ora in care am ramas singur, iar acest lucru imi mutila simturile. Pastrasem in el zeci de ciorne, diferite traduceri, notite de la cursuri, mesaje... Cu toate acestea, la masa mea se adunase o clasa intreaga, urmarindu-mi atent degetele in momentul in care acestea se lipeau de tastatura. Ma simteam studiat, mainile mele circulau indecent, iar oxigenul din jur se imputina simtitor. O gloata intreaga imi regula poezia. Si telefonul pierdut.
Numai ea se multumise sa ramana departe, iesind in evidenta ca o stea in centrul atator planete. Fuma un slims si intr-un ritm sacadat trantea cate o litera pe foaia murdara. Era atat de badaran gestul, incat auzeam urletul de durere al acelui insemn si parca suferinta lui imi topea inima. M-am ridicat usor , nu inainte sa-mi omor tigara in scrumiera nou adusa la masa, am dat peste cap si o cantitate considerabila din sticla de coniac abia inceputa si m-am pornit teleghidat spre ea. Statea singura ca o curva pe marginea autostrazii. M-am asezat langa ea, moment in care a inceput sa vorbeasca. O facea subtire, cu o voce de invidiat, lent, nu grabea sub nici o forma lingvistica. Avea o multime de tatuaje cu o varietate infloritoare de modele. Ochii ii erau negri, iar pleoapele sincronizau perfect puterea lor de convingere.
Nu am vorbit prea mult pentru ca, fara vreun motiv anume, m-a extras strangandu-ma tare de maini, ranindu-mi totodata straturile de piele, lasandu-mi sangele sa-mi alunce agale pe sub bratara. “Nu te teme, mi-a spus , ti-l ling mai tarziu”. Am iesit in gradina. Moleseala ei mi-a dat impresia ca este bolnava. Culoarea fetei ii devenise alba, insa asta nu a impiedicat-o sa-si deschida larg bratele si strige: Toata viata asta n-are rost. Nu exista lucru pe care n-as putea sa-l fac! Moartea imi este cel mai bun prieten. Tampitule.
Era ea, la sfarsitul relatiei noastre. Molatica, virusata. Cu cearcane. M-a intrebat despre ceea ce scrisesem acolo, inconjurat de atata multime de oameni! Nu am putut sa-I reproduc! I-am spus la ureche... Despre tine! Tu stii ca scriu numai despre tine! Ne-am plimbat prin gradina, timp in care a fumat in continuu si de fiecare data cand aprindea, compatimea fara vlaga: Am scurtat totul, cu 7 minute! Apoi se lalaia cu discutii filosofice despre luna si soare. Ma judeca infierbantat. Si tu ai fi putut sa fii un vibrator! Te-as fi tinut tot timpul in mine. Te-as fi corelat intre padurile mele intunecate, deschizandu-ti portile spre cai interzise ale abisului feminin. Asa, nu esti decat o bucata umana, cu infatisare, cu tot ceea ce tine de pamant. Mi te poti aseza peste fese, dar nu-mi le poti traversa. Si, Doamne, cat de mult regret astfel de iubiri. Eu nu pot fi a ta, pentru ca orizontul meu se intoarce de unde tu abia pornesti. Eu nu pot fi a ta mai mult decat o umbra ii este unui individ. Fecundarea noastra nu mai poate fi facuta decat pecuniar. Deci toate minutele acestea te costa. Sa stai langa mine te costa! Sa ti-o frec, te costa! Sa ti-o sug, si stii cum o sug, te costa! Altceva nu iti pot oferi. Sunt un obiect, folosibil! Niciodata al tau. Eu sunt numai si numai a mea! Eu am acelasi drept sa ma iubesc cum il ai si tu cand iti alegi muzele. Iti plac alunitele mele, dar nu le poti picta! Le poti scrie. Arta ta imi starneste apatia. Uneori simt ca te-as putea detine, chiar daca ar fi altul acela cu care ma culc. Sunteti toti la fel. Va am pe fiecare in parte, va reneg si va doresc la fel de mult.
Dupa o asa pledoarie, m-am intrebat daca a meritat sa o invat sa scuipe. Totusi, m-am abtinut de la vorbe. Brusc am simtit nevoia sa o vad dezbracata. Sa am un ultim orgasm alaturi de o fantoma. Pentru ca, jur, in acele momente am avut intens senzatia ca langa mine este o fantoma. I-am apucat sanii care stateau siropos de paza intre pieptul ei si al meu si i-am strans cu o forta ce a indemnat-o sa strige. “ Asa ii rupi”. "Nu mai conteaza", am spus. "Ti-i platesc". Am scos portofelul si i-am bagat in sutien cateva hartii de 10 lei, fara sa le mai numar. O sa am o ejaculare profunda, care o sa-ti loveasca creierii si o sa ti-i intinda pe pereti. Mi-a luat testiculele in mana si le-a frecat cu putere! Asta vrei? – spune-mi! Asta iti doresti? – spune!!
Gradina aceea racoroasa a devenit intr-un timp foarte scurt un adevarat cimitir. Deodata am inteles substratul. Liliecii ne inconjurasera intr-un joc aproape nebun. Un zgomot ca de stivuitoare imi batea ca un cutremur in ureche. Ea se ghemuise incercandu-si talentul in linsul de oua. Am zambit. Vei avea odata puterea sa le vopsesti, ca pe niste cadouri de Paste. Pana atunci, slujeste-le cum ai sluji icoanele. Dumnezeu e mare si vede! Vede tot!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gheorghe trebuie sa recunosc ca ai dreptate. Tu mereu ai dreptate. Nu am nici cea mai mica motivatie sa iti raspund acum. In fond, ce semnifici tu, un terchea-berchea, in acest miraj?  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-18 13:45:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  }n ciuda dezinvolturii scrierii, a clișeelor juvenil-pornografice, a erotamaniei asumate ca un "modus vivere", personajul din acest ciot de jurnal e plat și trist ca un clapon, masturbîndu-se într-o poiată plină de puicuțe în călduri.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-18 10:12:07
         
 
  Radule, tu stii sa votezi! Asta e , poate, cel mai important!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-17 09:24:32
         
 
  daca acest text ar fi fost episodul 3 al serialului Alinei Ungureanu, i-as fi dat un vot

daca macar l-as fi citit, si nu m-as fi repezit ca uliul asupra gingasei porumbite
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-01-16 21:51:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE