FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Seara in care toate celelalte nu conteaza
Text postat de Label Black
Si uite-ma in 2009. Debut de zi cu forta de a-mi tipari in minte si mai bine amintirile anului trecut. Nu stau sa-mi umplu sufletul cu asteptari pentru noile anotimpuri, ci pur si simplu evadez inapoi in trecut. Lucru eminescian. Imboldul in care artistul isi simte radiatia ratacita in vid.
Sunt singur. Nu-mi doresc sa expun sub nici o forma aspectul ori originea unei femei in contextul in care marea mea dilema de acum este nostalgia vremurilor trecute. Asadar, o asez pe Baby pe fotoliu pentru urmatoarele randuri si ma multumesc ca privirea sa imi oscileze in diferite parti ale altor substraturi. E atat de incapatoare planeta asta, iar noi pur si simplu ne invadam unii pe ceilalti. Cred ca e o vina abstracta, pe care fiecare dintre noi o poarta atunci cand este mai putin vinovat de ceva.
Mai cruda decat iarna este insasi acea iarna in care nu ninge. Trebuie sa te privezi de la o multime de lucruri. Vinul fiert nu tine loc de fulgaraie, nu tine loc de incetosarea privirii dupa lungi plimbari absurde prin padurea hiperbolizata a omatului, si nici macar de serile petrecute la televizor, pentru ca este singurul lucru pe care doresti sa-l mai faci cand intri in casa. Picioarele iti sunt sloi, iar artificiile… Doamne! Artificiile. ”Au fost frumoase”, iti spui in gand, dupa care zambesti si te asezi in pat. Ai tot timpul la dispozitie sa iti aprinzi o tigara, sa verifici mail-ul, messenger-ul si toate prostiile inventate pentru corespondenta. Iti este usor. Centrala este in functiune, in casa este o temperatura ce iti permite luxul de a te etala in boxeri, asa ca lasi imunitatea sa circule in voie prin tine. Vrei doar sa uiti ca pana si creierul tau incearca sa te uite. Vrei sa fii tu insuti cateva secunde, iar atunci sa-I dai dracului pe toti. Iti tresar in memorie locuri in care ai fost odata, dar habar nu mai ai cum ai ajuns acolo, din ce cauza, datorita cui si pentru ce. Te simti bine in tine, stii ca este momentul cand toate sunt instelate si surad gingas. Lipseste un coniac pe care, bineinteles, il scoti din vitrina plina de sticle si il asezi pe masuta de sticla din sufragerie. Lasi capul pe spate si realizezi inca o data ca nu e de ajuns. Zumzaitul ingerilor iti arata cat de fina poate fi o seara la lumina lumanarilor. Te cuprinzi in brate si te saruti. Tu insuti. Tu insati. Iti doresti cu adevarat o carte buna, in care sa iti lasi umbra sa se piarda. Sa alerge tanara si nepasatoare. Te ridici usor si cauti in biblioteca. Sunt o multime de carti bune. Sunt carti pe care nu le-ai citit niciodata. Sunt carti pe care nu ai vrut sa le citesti vreodata. Sunt carti pe care le-ai citit si iti doresti sa le mai citesti o data. Sau poate de doua ori. Sau sa le citesti in continuu. Nu te poti hotari , insa parcurgand dintr-o privire tot ce exista in rafturi, alegi ceva ce ti s-ar potrivi pentru aceasta seara. Ceva ce iti permite sa te coagulezi total in fiecare paragraf existent si care sa iti raspunda cu aceeasi promptitudine. Dreapta, fixa si in acelasi timp mobila, ca si tine.
E ca si cum te-ai opri cateva secole in loc si ai privi fotografii cu tine de la inceputul omenirii, realizand totodata ca fiecare centimetru din lungimea vietii trebuie iubit. Observi ca exista doar acea atingere, doar acea briza, care are propria ei importanta si isi duce propriul chin, in carapacea ei sublima, ce o deosebeste de celelalte fenomene asemanatoare. Timpul se scurge, orele sunt aruncate , tu ramai acolo inauntru, odihnindu-te, visandu-te, traindu-te. Ai promis ca nu vei vorbi despre Baby , insa nu poti sa treci peste ea fara sa-I pui in discutie frumusetea. Fara sa-I saruti ochii mari si buzele si tot ce are legatura cu ea. Nu poti sa zbori inainte de a-I linge iarasi degetele de la picioare si de a o vedea din nou cum incepe sa tremure firav, ca un spic de grau. Ti se pare ca e langa tine de cand te-ai nascut. Ca nu a trebuit sa astepti atatia ani ca sa o intalnesti. Ii recunosti orice gest, pentru ca fiecare membrana nascuta in ea este dedicata tie, tu trebuie sa arzi bubele fecundate de vreme. Si cunosti sentimentul atat de bine. Iti place in mod deosebit sa o protejezi, lucru care o fascineaza in toata puterea fiintei ei miliardice.
Te lasi pe spate si traiesti clipa. O simti cum se aseaza langa tine, cum vibratia ei neologica te impinge pana in fundul peretilor , unde coatele tale sunt mici parti de sequoia, iar impulsul primit direct in magma lor survoleaza intreg teritoriul tau de gandire. Nu sunt cuvinte intre tine si ea. Exista semne care isi urmeaza drumul, indiferent de cat a trebuit sa parcurga pana cand s-au intalnit. Se ridica lent, toate lucrurile sunt lente in acele momente, incepe sa se joace cu tine, sa innoate in tine ca-ntr-un ocean. Valuri de tsunami, fara rateuri. Nu te mai poti ascunde dupa stalpii iluziei. Pui mana, strangi. E carne. Iti apartine. Saruti din ea. Musti. In urma ramane forma dintilor tai, mulati adanc in fese. E real. Te pierzi in densitatea sanilor ei, in aurora boreala perceputa de sfarcuri doar pentru tine. Doar ca tu sa te bucuri de toata aceasta imagine. Fara nici un fel de exagerare. Te daruiesti total. Intri si iesi din ea. Iesi si intri in ea. E un joc al imensitatii respiratiei. Nimeni nu cedeaza. Stai acolo pastrand explozia pentru un orgasm minunat si comun, al amandurora in acelasi timp. Boabele de transpiratie se nasc si mor in clipele in care omenirea intreaga este doar un deficit. Iti pare rau ca pe langa voi traieste si altcineva. Regreti fiintele lor incapabile. Regreti vazandu-te incomprehensibil prin ochii lor. Nici o particula din ei nu merita sa fie asociata cu tine. Nici o celula.
Linistea s-a asternut ca o perdea. Pe tavan apar discursuri lirice. Nebunia face parte din frumusete. Un somn imbratisat fara final. Ti-ai dori ca noaptea aceasta sa fie ultima. Sa se repete la nesfarsit, pana cand i-ai putea atinge unicitatea. Desfasuratorul ce ar enunta ideea de noapte. O noapte cat un mileniu. O noapte cat o viata.
Soarele rasare dupa-amiaza. Aceleasi miscari ritmice. Si te simti prins pe sarma. Esti la uscat. Carligele iti sustin umerii. A meritat. A meritat!!!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  in sfarsit! dupa parerea mea, acesti indivizi sunt predispusi la alergii tip - patinaj artistic. Am inteles ca in Cta sunt doua. Deci este loc destul. Multumesc T. :)  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-05 12:10:20
         
 
  Te lasi pe spate si traiesti clipa. O simti cum se aseaza langa tine, cum vibratia ei neologica te impinge pana in fundul peretilor , unde coatele tale sunt mici parti de sequoia, iar impulsul primit direct in magma lor survoleaza intreg teritoriul tau de gandire....

Rechesane, mai citeste o data pasajul. Mie imi pare perfect ca metafora.

Radu Stefanescu, ma bucur ca ma vezi in fiecare text bun de pe Europeea! La multi ani, Radu si tot ce iti doresti!..

Gina, e un text bunicel in niciun caz anemic..

Label, Baby era marca inregistrata ecsintescu. Insa ma bucur ca ai si tu o baby. Sper sa va iubiti asa cum de peste 1 an o facem noi... Pentru a nu mai exista confuzii, baby a lui ecsintescu va fi ridicata la rangul de bebeloaica, gingera, iada-flutura, tziocolatino si etc.

Iti dai seama ce zice batranul chitaroz citind ,,baby" ?! ii palpita neputinta...

La multi ani Ioan Peia si multa dar multa sanatate..

Ecsintescu Virtual

 
Postat de catre I BG la data de 2009-01-05 01:20:51
         
 
  Cu siguranta numele de comentator conteaza! Ma repet. Deschide ochii, intra pe prima pagina, ia fiecare text la rand si zi-mi care nu e slab. Din punctul tau de vedere. Apoi, arata-mi inca unul aratat cu degetul! Ti se pare nostim? :))) Mie - DA!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-04 10:54:08
         
 
  mister Black, label black, my dear oo7,
uneori textele slabe servesc de medium pentru
comentarii de tip chat.
asa-i obiceiul.
so?

si sunt unii care citesc mai degraba "subsolul"
decat textul, eite eu!, pentru ca vad nume de comentatori aiuriti si indragiti.
lumea asta-i cu susul in jos!
faain.

La multi ani Label!
la multi ani alena & gina!

ramaneti pe-aproape, please

*

 
Postat de catre definitiv retras la data de 2009-01-04 10:44:11
         
 
  sunt oarecum surprins de reactia acestei alena haiduc. cucoana, tu nu deschizi ochii cand te uiti pe site? textele nu sunt slabe, sunt foarte slabe! nu inteleg ce te-a indrumat sa vii aici si sa imparti discutii messengeriene. chat! nu ai telefon? n-ai calculator? n-ai curent?  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-04 08:55:25
         
 
  nu!


 
Postat de catre nula nada la data de 2009-01-04 05:38:07
         
 
  mi-a placut, merci, e una dintre piesele mele preferate! pe bune! mai ales partea cu greierele...

imi place mai mult aia cu soricelul din prima parte (o ai?)

ne mai auzim ;) pe undeva... (ca nu ma omor dupa site-uri literare..) :)

ah, apropo, poti sa imi dai si mie inregistrarea asta?!, ca nu ma pricep ca o descarc de pe youtube :(
 
Postat de catre alena haiduc la data de 2009-01-04 03:59:40
         
 
  alena-h,

un link,

http://ie.youtube.com/watch?v=QuPKrDyT7Ts

sa-i dai click.

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2009-01-04 03:29:17
         
 
  nu-i vina mea ca e hale-i-hap :))

incerc sa trec niste comentarii, uneori niste texte, m-am, plictisit... oricit as aprecia talentul, umorul si motivatiile lumii bune de pe aici, m-am plkictisit :) si asta echivaleaza la mine cu stersul, nah
mai nou, incercam sa imi sterg poza si nu am reusit :)) m-am facut cu 3/ 4 postari la comentarii :))

ok, sa ne auzim cu bine! ;)

cu drag,
alena

ps sper ca asta nu validati! ca si umorul vostru mai are limite, nu?! :))) pup
 
Postat de catre alena haiduc la data de 2009-01-04 03:16:32
         
 
  alena-h,

de trei ori peste cap, hale-hap!

si abia asteptam o noua rara proza buna pe aici!! :) ghinion...

'totusi am citit finalul in timp ce scriam acest comm... ceea ce m-a facut sa ma intreb de ce am scris acest comm, a meritat??? n-a meritat. merita invalidat!!! :) '

Postat de catre alena haiduc la data de 2009-01-04 00:17:15


regards,


goia


p.s textul este slab! - anemic!


so?

 
Postat de catre nula nada la data de 2009-01-04 01:49:47
         
 
  in sfirsit un editor cu umor! mare minune :))

pa :) cu regret...
 
Postat de catre alena haiduc la data de 2009-01-04 01:30:59
         
 
  si de ce mi-ati invalidat comentariul? ce avea indecent sau gresit?! e de-a dreptul caraghios!  
Postat de catre alena haiduc la data de 2009-01-04 01:13:27
         
 
  textul e imposibil de citit de la primele doua fraze
(am avut ceva rabdare!)

de la "Sint singur." nu vad ce ar mai fi fost de spus in jos (si nici in sus!)

exces de cuvinte, un pic de bilibistrocizare si cam atit

parerea mea :)


si abia asteptam o noua rara proza buna pe aici!! :) ghinion...

totusi am citit finalul in timp ce scriam acest comm... ceea ce m-a facut sa ma intreb de ce am scris acest comm, a meritat??? n-a meritat. merita invalidat!!! :)
 
Postat de catre alena haiduc la data de 2009-01-04 00:17:15
         
 
  unii sunt chiar dusi!!  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-03 23:33:36
         
 
  Ecsi, fandoseala asta de text neconcordant cu replicile cinice merita o cauză mai clară.Sau o scriere mai corectă.Sau amîndouă; sau niciuna!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-03 22:37:36
         
 
  tu-mi dai fiori gheorghe rechesan! n-am vazut niciodata nimic mai penibil.

liviule, sper ca te simti bine!

In rest, nu stiu ce am avut in seara asta si-am coborat in astfel de discutii. Corect este ceea ce spuneti. Greseala mea!
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-03 22:04:14
         
 
  Atunci despre înnobila, înnoi, ce să spunem?

Mie îmi dă fiori orgasmici! :))

Tulai...

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2009-01-03 20:58:39
         
 
  Ai dreptate label e corect scris: îNNota nu "înota"...dar NEOLOGIC cînd e vorba de neurologic se pare că-ți dă fiori...sau orgasm?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-03 20:42:40
         
 
  inca un critic! fantastic! :)) finlandezule nu am ce sa-ti spun..  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-03 19:08:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Decît textul în sine mai categorice sînt afirmațiile prin care cauți să-l susții. E abia dimineața, soarele răsare mai tîrziu. Încă nu te-ai uscat și nu te-ai eliberat din cîrlige. Latunski, manipulant la barieră.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-01-03 18:37:18
         
 
  tocmai pentru ca sunt de cealalta parte a barierei esti macinat. unde probabil ai incercat sa fii, dar n-ai fost in stare.  
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-03 17:59:26
         
 
  "nu ca nu ti-ar da clasa tie ecsintescu."

corect

dar gandul ca mi-esti alaturi ma consoleaza
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-01-03 17:56:11
         
 
  gheorghe rechesan , in primul rand trebuie sa inveti sa scrii corect! 2. habar nu ai despre ce vorbesti.

radu stefanescu - nu am nici cea mai mica legatura cu ecsintescianismul. daca asa a lasat impresia, imi pare rau. nu ca nu ti-ar da clasa tie ecsintescu. te depaseste din toate punctele de vedere. atat si pentru tine. Pa.
 
Postat de catre Label Black la data de 2009-01-03 17:43:54
         
 
  ecsintescian  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-01-03 17:30:42
         
 
  Înnoate?
Ființă miliardică?
Vibrație neologică?
Dincolo de "imunitatea care îți permite luxul de a te etala în boxeri" nimic notabil într-un text intimist și anemiat de reluarea aceleași teme!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2009-01-03 17:03:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE