FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
JALNIC
Text postat de Emanuel Cristescu
Este incredibil cum oameni cărora le-a fost acordat nivel care să le permită să posteze direct își bat joc de încrederea acordată și dau un spectacol jalnic pe acest site!

Acord circumstanța atenuantă a unor derapaje comportamentale de sărbători și le ofer șansa prezentării scuzelor și angajamentul că nu vor mai proceda astfel, înainte de luarea măsurii de scădere a nivelului.

Nu vreau să greșesc, îmi displac măsurile de forță însă nu-mi pot bate joc de Europeea tolerând asemenea comportamente.

Aștept punctele de vedere și ale altor membri și aș dori să știu de la ce s-a pornit și cine a început.

Este incredibil. Un editor care voia să înceteze activitatea editorială tocmai revenise și-mi spusese că viața literară pe Europeea a devenit respirabilă și că nu mai pleacă. Mă întreb cum va reacționa la vederea spectacolului grotesc de pe ziua de azi!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  latunski, daca tot ma citezi ca pe un futurist, citeaza-ma corect: sta scris "predistinNsei". Se pare ca ai si inceput munca. Da-i zor!  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-01-02 13:10:51
         
 
  după ...din care...se va citi "mîna de oameni talentați" ; am folosit ghilimelele unghiulare, pe care nu le-a acceptat programul?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-01-02 10:31:18
         
 
  "Punctul preadistisei de vedere"(Nicolae Tudor) - iată prima expresie futuristică meritînd a fi reținută în acest an.
Să încerc o definiție: "Punctul situat la o distanță suficient de mare, din care (femei adică, -și ce, femeile nu sînt oameni?) se întinde, ținînd pana cu partea gîdilitoare către Nicolae, dar tot nu ajunge la orgoliul lui".
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2009-01-02 10:25:36
         
 
  "varianta tiparita a Europeeii" este singurul răspuns, cu greu, eligibil. Ca fiind o ironie, corectă și meritată. (Emanuel Cristescu)

Emanuel, nu s-a vrut o ironie. Că a ieșit așa, e încă o confirmare a imperfecțiunii noastre: sunt momente când unii ne pierdem inteligibilitatea, alții, controlul. Pentru partea mea de vină, prezint scuze.

"Fiecare idolatrie pre răspunsurile ei piere!!!" (Emanuel Cristescu)

remember:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=29361

(de unde recitind comentariile, reiese cel mai banal fapt cu putință: totul e relativ, și mai cu seamă, trecător, inclusiv succesul)

P.S. îți reamintesc că, de ieri, (regretabil, după unii, providențial, după alții), m-am lăsat


Radu Ștefănescu, peluza nord
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-01-02 08:30:39
         
 
 
a. Allandalla a transat Europeea pe spinare, de-a lungul, a impartit-o in "Da" si "Nu", alb si negru (lumina si intuneric). Bineinteles ca a fost punctul preadistinsei de vedere, orice-ar fi zis. Am simtul ridicolului, nu interveneam daca il intalneam (punctul) nuantat.

b. Multumesc pentru urari.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-01-02 07:15:07
         
 
  "varianta tiparita a Europeeii" este singurul răspuns, cu greu, eligibil. Ca fiind o ironie, corectă și meritată.

Restul răspunsurilor? Fiecare idolatrie pre răspunsurile ei piere!!! Așa definește Radu Ștefănescu tribuna? Poate pentru cohortele de admiratori idolatrici ai tehnicii parodice.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-01-02 00:53:15
         
 
  tribuna prin vocile ei autorizate

comentatorii sportivi, observatorii federali

critica literara

educatia tribunei

clasament: cupe, imagine, tiraje, notorietate

Gazeta Sporturilor

varianta tiparita a Europeeii

multe altele
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-01-01 21:46:16
         
 
  Distinse Nicolae,

1 La mulți ani.

2 Mi se pare corect să aperi site-ul și să nu te sperii de posibila replică de tip intrigă "prea pe față" pe care cineva ți-ar adresa-o.

3 Nu a făcut afirmația că membrii ceilalți ar fi nulități. A spus care îi plac și de aceea am invitat-o să-i descopere și pe ceilalți.

Ditinse Radu ștefănescu

"doar tribuna stabileste ierarhiile ligii I" Eu cred că tribuna stabilește ierarhiile tribunii. Ierarhiile "adevărate" (mă rog, teoretic vorbind) le stabilește clasamentul. Care are niște reguli, etc.

Dacă ne-am lua după câți citesc Sadra Braun și câți Dostoievski pe acesta din urmă l-am trece la promoție. Ar fi oare drept?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2009-01-01 21:09:32
         
 
  Nicolae, doar tribuna stabileste ierarhiile ligii I, in cazul nostru, cititorii

din pacate, tribuna noastra e gazonul...

acolo ne gratulam sau, cu mare voiosie ne injuram reciproc, in functie de numarul de lovituri la gioale sau pase de gol pe care le-am primit in timpul anului, asa ca aprecierile noastre reciproce sunt, fireste, mantuite de orice prezumtie de obiectivitate...

imi amintesc de cel putin 15 autori importanti (importanti pentru mine) care jucau in prima echipa europeeana cand am aparut pe banca de rezerve, si care acum s-au transferat in Premier League, Bundesliga, etc

dupa mine, ei nu ar trebui exclusi de la nicio nominalizare pentru "Balonul de Aur"

asta-i viata!

faptul ca sunt mentionat in termeni elogiosi de Elena Marcu (pe care de abia ulterior am descoperit-o si citit-o in agonia), aparent, ma obliga

iata de ce, o sa-i multumesc doar pentru tacerile politicoase

La multi ani, Elena Marcu, la multi ani, Nicolae
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-01-01 11:54:25
         
 
  erata: "alaturi de nulitatea MEA"  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-01-01 10:38:50
         
 
  “Cam astia sunt”

Iata cum Elena Marcu arunca nonsalant cuvintele in numele echidistantei critice sfatuind “pentru Dumnezeu” sa se aleaga “oameni cu bun simț artistic” care sa cenzureze ce e de cenzurat. Probabil ca situl sa nu “caste de plictiseala”, sa evolueze de la “râsu' plânsu' pe mai multe voci” la “jalnic” si spre ce-o mai fi.

Nu figurez in “mana de oameni talentati” nominalizati, a fost cadoul pe care l-am primit de sarbatori. Motiv de meditatie – raspunsuri la "ce dracu (pardon!) pentru Dumnezeu, ce mai caut aici?"

Rascolesc “ELENA MARCU” si gasesc un comentariu la un text de-al meu de-acum cativa ani:



Si ma intreb daca un creator care a scris la un moment dat astfel, adica bine, poate ulterior sa scrie prost, atat de prost incat sa devina nul?

Si alaturi de nulitatea sa fie si:
Gina Bultoc?
Elia David?
Loredana Cristea?
Adelina Ionescu?
Elena Toma?
Dana Stefan?
Si altii?
Si altii?
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2009-01-01 10:37:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  JALNIC ! aveti dreptate, d-le Cristescu !

LA MULTI ANI, EUROPEEA !

restul e cancan ! :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-12-31 18:57:04
         
 
  Mi s-a adus la cunoștință faptul că numele meu a fost evocat în sub-textul postării de mai sus, adică în cîteva comuri. Evocare făcută în sens pozitiv, fapt care, desigur, mă flatează și mă obligă să-i mulțumesc Elenei Marcu pentru aprecierile sale, legate de unele evoluții ale mele de pe acest sait.
Le mulțumesc, deasemenea, și celor care m-au gratulat cu ocazia sărbătorilor, pe altă cale decît aceasta, și îi asigur de respectul meu.
Nu aș mai avea de spus decît că, dincolo de ființa și biografia unui om, mai mult sau mai puțin împlinite, mai mult sau mai puțin apreciate, se află Marele Necunoscut și, uneori, semnele vagi ale omniprezenței lui mai răzbat în cîteva vorbe însăilate ici și colo.
Cine a aflat aceasta, știe.
Cine nu, bate cîmpii fanteziei gratuite, împroșcînd lumea cu jucărelele lui de mucava.
Poate-s prea grav și ușor penibil în efervescența simbolică a acestei seri, dar adevărurile sunt adevăruri, și în haină de gală, și în ținută de travaliu.
Să sperăm că sfîrșitul nu va avea grozăvia definitivă care se întrevede...
La multe iluzii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-12-31 18:34:40
         
 
  cinstiti intelectuali,
cu subtilitati domniilor voastre cu tot,

scuzati vorba proasta si lipsa diacriticelor, dar nu gasirati alt maidan de duel decat acest JALNIC?? zau! intorsaturilor frazelor dumneavoastra le-ar prii un teren mai curb, mai furb.(pour les connaisseurs)

mediator voluntar, declar armistitiu pentru urmatoarele câteva ore, spre binele obstei.
iar cand gasiti un teren propice, anuntati-ma sa-l marchez cu vopsea alba.

La multi ani!
:)


 
Postat de catre definitiv retras la data de 2008-12-31 18:18:31
         
 
  Domnule Cristescu,

Aveți dreptate în privința frustrărilor, nu-s convinsă însă că și în sublimarea lor. Și, ca să vă răspund într-o frază și la alte câteva punctări ale dumneavoastră, vă spun că aceste frustrări se referă la calitatea mea de simplu consumator al literaturii atelierelor virtuale. Din această perspectivă mi-am permis să vă scriu, din această perspectivă v-am urmărit site-ul. Și nu e singurul de altfel. Deschid și alte ateliere literare virtuale, așa cum deschid și cărțile de literatură, așa cum, firesc, am și alte îndeletniciri pe lumea asta, că doar nu vă imaginați scenariul în care timp de un an am stat doar cu ochii în paginile albastre.:) Și tocmai ce v-am spus motivul, anume că am găsit pe Europeea oameni talentați pe care mi-a făcut plăcere să îi citesc, nicidecum fiind vrăjită de sistemul administrației site-ului. Dacă e vorba de pierdut sau câștigat, aveți dreptate, firește, din perspectiva mea, ar fi o părere de rău să nu mai regăsesc postările acestor oameni, cum a fost în cazul lui Ioan Peia de exemplu. Acesta a fost motivul intervenței mele, pentru că altfel nu sunt războinica luminii și nici nu vă flutur în ochi paloșul dreptății ca să vă tulbur apele albastre ale site-ului, așa cum, desigur, nu doresc învestitura editorială pe care mi-o oferiți atât de generos trecând peste cele ce nu mă califică la observații.:)
Că tot sunteți un cunoscător, mai puteți avea în vedere că am articulat nepermis în comentariul anterior „titlu”, am mâncat L-ul de la jalnic și că dumneavoastră nu ar trebui să folosiți â la finalul cuvântului, ci î.
Vă mulțumesc pentru răspuns și vă doresc mulți ani atât dumneavoastră, cât și Europeei!

Adriana, bucuroasă de întâlnire, cu atât mai mult cu cât nu mă așteptam nici eu la ea.:)
 
Postat de catre allandalla la data de 2008-12-31 16:23:46
         
 
  Elena Marcu... ma onoreaza alaturarea numelui meu cu autori dintre cei mai dragi mie de pe site. Ma surprinde. Ma obliga. Pentru ca tu scrii foarte foarte bine si cam ai habar despre ce vorbesti. De aceea poate vocea ta va fi aceea pe care o sa incerc sa mi-o amintesc cand ma indeamna un dracusor sa apas tasta delete this file. La multi ani si multumesc! Doamne, chiar nu ma asteptam la asta. :)

La multi ani EUROPEEA!
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-12-31 15:07:07
         
 
  Distinsă doamnă (domnișoară?) all &
alla

O plăcută surpriză mi-a făcut postarea domniei voastre. Și, chiar dacă, am perceput propensiunea de tip baby sitter pe care, probabil, subconștientul v-o trădează ca sublimare a unor frustrări, relevante în cazul în care m-aș hotărâ să le dau ceva atenție, și care s-ar fi dorit ironică la adresa mea, (în ultima frază) și ar fi putut, în opinia dumneavoastră să mă irite, ei bine, trec peste aceasta ca și peste aprecierile, evident subiective, pe care le faceți cu referire la calitatea „actului de administrație” făcut de mine în topicul de mai sus și remarc următoarele:

-fără să fi fost membră a site-ului, Europeea nu vă este indiferentă. Și asta de cca un an de zile după propria mărturisire. Mi se pare un fapt deosebit. Când ai putea citi Maurice Merleau-Ponty, Wittgenstein, Besiere, Marino, Grigurcu, Ștefănescu, Sartre, Blanchot, Foucault, Eco, Frank Kermode, Chakravorty, etc. să urmărești de vreun an site-ul Europeea, este într-adevăr o performanță și o mândrie, pentru Europeea. Și pentru aceasta vă mulțumesc. Și, iată, îmi dați speranța să cred că vor mai fi fiind și alți lectori la fel de interesați și la fel de avizați.

-ați remarcat o serie de oameni de valoare care au activat sau activează pe site. Mai sunt și alții, destul de mulți, pe care vă las plăcerea să-i descoperiți.

-aveți condei și stil. Sunteți simplu lector ori și scrieți?

-nu vă cred când afirmați „Și vă spun ca una care nu are nimic de câștigat, nimic de pierdut” Dacă formal nu mă credeți că nu vă cred credeți-mă că o să mă credeți dacă mă obligați să vă demonstrez. Altfel ajungeți în autocontradicție. Și cum v-am văzut logica brici, nu veți suporta să ajungeți într-o astfel de situație.

-vă înșelați când afirmați „cu abordări ca cele de mai sus, sub care scriu eu acum acest comm, nu faceți decât să vă bateți dumneavoastră joc de site și de literatură.”. Topicul de mai sus, dacă nu ați observat, a fost un act de administrație. Mai bun mai prost însă administrație. Sau, mă rog, mai pretențios „management” Putem discuta asupra necesității, oportunității, eficacității, eficienței, eticii, și nu numai, ale acestui act. Însă atenție un act de administrație în context democratic și în interrelaționare cu poeți. Așadar artiști. Act menit să oprească escaladarea unui conflict care chiar ar fi putut duce la percepția că pe site are loc o „bătaie de joc” pentru lectori acribici precum domnia voastră.

-vă înșelați când afirmați c㠄mi-am ales un sistem de cenzur㔠Aici nu este cenzură. Pot reveni dacă nu ați înțeles.

-vă înșelați în aprecierea editorilor. Ei trebuie analizați prin prisma a ceea ce au de făcut. Și o fac voluntar.

-scuzele nu se cer ci se prezintă. Pour les connaisseurs… iar „ca cele” nu prea vă califică s㠖mi faceți observații. Oricum le trec și pe acestea cu vederea ca și „râsu' plânsu' pe mai multe voci”

Una peste alta, repet , mi-ați făcut o impresie bună și aș fi onorat dacă ați accepta, să fiți editor, în limita timpului de care dispuneți. Ce spuneți? Aștept un e-mail la adresa [email protected] .

Cu prețuire,

La mulți ani.

PS. Sper c㠄urmărirea” va fi fost din motive strict literare și nu va fi fiind supraveghere!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-31 07:29:35
         
 
  NU:)
P.S. Oricum, n-ar fi relevanta:))

Multumesc,
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-31 01:46:53
         
 
  elena marcu. și nu-s clonă. allandalla îmi e id-ul de pe agonia unde îmi postez și textele la fel de excepționale.:p. n-ai să-mi ceri și fișa medicală, din care să-mi reiasă stabilitatea emoțional - mentală, pentru opinie, nu?:)  
Postat de catre allandalla la data de 2008-12-31 01:04:36
         
 
  Am si eu o curiozitate "allandalla": de ce nu ai curajul sa-ti postezi opinia EXCEPTIONALA sub un nume, daca se poate real:)?
Ca de "clone", nu ducem lipsa:))

P.S. Asta asa, ca sa stim si nou cu cine stam de vb;)

Deocamdata atat,
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-31 00:54:03
         
 
  Domnule Cristescu, vă urmăresc site-ul de vreun an, până azi nu am avut cont aici și nici nu am fost tentată să îmi fac din multe motive. Azi nu știu ce mi-a venit, adică știu, dar nu e esențial pentru dumneavoastră, țin însă să vă spun câteva cuvinte, foarte probabil un gest total inutil și nesemnificativ, dar... who cares?! V-am urmărit site-ul pentru câțiva oameni de aici, în primul rând pentru Ioan Peia, pe care nu mai aveam ocazia să îl citesc în altă parte și pe care îl admir pentru forța cuvântului și „nebunia” simțirii și a rostirii și despre care cred că e unul dintre POEȚII, puțini de altfel, ai spațiului virtual. Pentru Radu Ștefănescu, pe care îl admir pentru ascuțimea, umorul și ironia devastatoare pe care puțini au abilitatea să le mânuiască firesc, pentru Ioana Barac pe care realmente o iubesc pentru curajul exprimării și al asumării de sine, pentru Leonard Ancuța pentru dorința „creației”, știu, la naiba, e teribil de patetic termenul, dar în tipul ăsta se simte pur și simplu provocarea de viață, pentru Adriana Giurcă, pe care o citesc cu plăcere mai ales în proză, deși o scrie atât de rar și o și șterge uneori.:) Pentru AAA care mă lasă în admirație pentru ochiul critic. Și pentru Zexe, care dă probe cu editoarele undercover, aspir la acest titlul, desigur, dar nu pot concura cu sarmalele indulgențelor. Cam ăștia sunt și cei mai mulți habar nu au măcar că exist. Pentru acești oameni și pentru textele lor vă deschideam site-ul, domnule Cristescu.
Și vă spun ca una care nu are nimic de câștigat, nimic de pierdut, cu abordări ca cele de mai sus, sub care scriu eu acum acest comm, nu faceți decât să vă bateți dumneavoastră joc de site și de literatură. Sau ecoliteratură. Userii fac și dreg, dar când veniți să cereți explicații și mai ales să cereți să știți cine a început, mă umflă râsul. Domnule, chiar nu sesizați ridicolul discursului? Ce faceți?! Doriți să scoateți la careu userii indisciplinați să le scădeți nota la purtare? Tocmai ați făcut-o, de altfel, cu marele maestru, curat murdar, coane Fănică! Wake up!
Și vă mai spun ceva. Aveți câțiva editori submediocri, la care ar trebui să mă ploconesc și eu acum ca să-mi aprobe commul, atât cât am putut să îi dibuiesc eu fără prea mare efort. Sunt submediocri ca valoare artistică literară și nu fac altceva decât poliție, domnule. Culmea e că o fac degeaba. Dacă tot v-ați stabilit un sistem de cenzură, măcar alegeți-vă oameni cu bun simț artistic, pentru Dumnezeu! Că doriți scuze e una, o chestie de educație cu polonicul îndesat cu genunchiul pe gât, doar aveți oala, dar că doriți și angajament, eventual pe cravata lor de pionieri, e de-a dreptul comic. Abia asta e incredibil! Nu doar că nu doriți calmarea spiritelor, dumneavoastră doriți să știți detalii, de la ce s-a pornit și cine a început, buhuhuuu!:)) Și ce faceți, îi puneți la colț?:) La ce vă folosește așa ceva, domnule, și cine credeți că vine să vă dea raportul cu mâna pe cravată? Poate niscaiva editoare pârâcioase fără somn și inspirație, care să se spovedească sub patrafirul ecoliteraturii. Știu, tocmai am comis un limbaj neecoliterar, îmi cer scuze. Nu e janic, domnule Cristescu, e râsu' plânsu' pe mai multe voci, iar dumneavoastră sunteți dirijorul. Fără mâna de oameni talentați pe care îi muștruluiți, site-ul ăsta ar căsca de plictiseală și morală ecoliterară. Probabil nu mă credeți, nu-i nimic, vă puteți lamenta în continuare sub anestezia ieftină de naaaaniii, naaaaniiii...
 
Postat de catre allandalla la data de 2008-12-30 23:54:12
         
 
  pe acest titlu 'Jaaaaaaaaaaaaaaalnic'

va urez 'La Multi Ani!'.

si atat!


regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-12-30 23:10:19
         
 
  domnule Cristescu,
iata un text mereu de actualitate.

citez : "Este incredibil. ...blablabla...la vederea spectacolului grotesc de pe ziua de azi!"

valabil in fiecare zi :)
mare vizionar ce sunteti!

La multi ani cu sanatate!

(va rog frumos sa nu-mi cresteti nivelul,
ma simt bine asa, sunt un mic vizionar si-atat ;) )



 
Postat de catre definitiv retras la data de 2008-12-30 23:07:06
         
 
  fratilor, il sun pe Corbu, ati luat-o razna  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-30 22:52:50
         
 
  Latrinski,IATA, VIN COLINDATORI...:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-12-30 22:50:52
         
 
  Tu în schimb o să faci o depresie, de fiecare dată cînd o să privești ambalajul de la săpun. dar cum dracu ți se validează atît de repede comentariile. Jalnic, chiar jalnic...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-12-30 22:43:32
         
 
  Latrinski, sper ca nu te-am speriat...Nu asta a fost intentia mea...Eu am vrut doar sa te INGROZESC!:)PS.Stai linistit,nu o sa simti mare lucru...O sa fie ca o injectie,dar ceva mai dureroasa!:)

Semnat,
Freddy Kruger
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-12-30 22:35:56
         
 
  Latunski, Rudy, va rezolv eu (partea cu cafteala), si Liviu (sper), partea cu tribunalul

practic tarife modice, cu usoare suprataxe de Sarbatori
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-30 22:33:49
         
 
  "Tare mi-e teama ca cest sit va ajunge chiar mai jos decat"poezii.biz",raiul poetilor de duzina cu zeci de volume publicate la edituri de cartier..." - Florin Rădulescu.
Depinde de cartier, stimabile...dar pe mine mă intrigă altceva:
"...:)...Oricum,daca o sa mai postezi asemenea comentarii...Nu ma supar.POT SA AFLU USOR UNDE LOCUIESTI.Sper ca nu o sa te deranjeze daca trimit cativa baieti firavi(maxim 120 de kile!) la tine...Primesti cu Plugusorul?:)
Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2008-12-28 17:48:10
Pentru a-ți ușura eforturile și lecturile: Cartier Arbat (nu Ferentari), Casa Dramlitului, etaj 7, ap. 84.
Și eu pot afla unde locuiești. Dar nu ca să-ți trimit băieți firavi, ci o citație. Doar atunci cînd o să mi se întîmple ceva neplăcut.Nu mai devreme.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2008-12-30 22:13:29
         
 
  am îndrăznit cu o scrisoare deschisă dar mi-am atras critică și dispreț, am fost invitat să părăsesc europeea însă nu mor caii când vor câinii, mi s-a propus să apar sub o altă mască pentru a-mi pierde urma dar iubesc prea mult adevărul, mi s-a răspuns cu o altfel de scrisoare oarecum obraznică iar eu i-am acordat o steluță pentru valoarea ei literară...etc
Domnilor am refuzat una din cele mai importante ,,sfinte taine, taina preoției,, doar pentru verticalitatea eului și pentru simțemintele proprii, zău, nu mă pot pleca după cum vor alții.
Sunt nou venit pe europeea, mă simt bine, este parte din viața mea dar cred că este necesară o ,,schimbare,, pe acest site. cu stimă, vasile iftime.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2008-12-30 16:54:40
         
 
  Cristi,multumesc pentru interventie, dar se pare ne luptam cu morile de vant...Stimabilul Cristescu,desi e proprietarul acestui spatiu virtual, habar nu are ce se intampla in realitate aici...Inchistat in propria-i neputinta de a face ordine pe sit,prefera sa dea cu barda in cei care isi expun parerile(e adevarat,uneori, exagerat de dure in limbaj!) franc, in loc sa actioneze fara manusi asupra anonimilor care sterg stelutze dupa bunul lor plac ...P.S:DE FIECARE DATA CAND AM STERS O STELUTZA SAU MAI MULTE,MI-AM ASUMAT RESPONSABILITATEA...Tare mi-e teama ca cest sit va ajunge chiar mai jos decat"poezii.biz",raiul poetilor de duzina cu zeci de volume publicate la edituri de cartier...


Rudy

 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-12-30 16:45:48
         
 
  Erată: "modul propriu" se va citi "mediul proxim"  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-30 15:42:21
         
 
  Cristi,

Contextul, eventual, explică în nici un caz nu scuză.

Adu-ți aminte cum i-a fost scăzut nivelul lui ecsintescu. A FOST PROVOCAT cu un plan precis premeditat, recunoscut public chiar de provocator și s-a "profitat" de starea bahică în care ecsintescu se afla.(și el a recunoscut-o; și-a prezentat și scuze) Acestea au explicat situația și, moral vorbind, a partajat responsabilitățile. Regulamentar însă s-a procedat corect. Ca și în cazul de față.

Însă te rugasem să-ți spui părerea față de aserțiunile expres făcute de Rădulescu.

CTA a criticat și pe bună dreptate site-ul. Și Rădulescu și oricine o poate face. Fără însă a defăima site-ul. Pe acest site sunt oameni valoroși. Care trebuie respectați. Indiferent de părerea proprie pe care o are despre sine cineva, justificat sau nu și indiferent de valoarea cuiva căriua i te adresezi. Imbecil, bou, nulitate, ș.a. chiar dacă fac parte din modul propriu al cuiva nu au ce căuta aici.

Oricum îți urez la mulți ani și admir spiritul tău de amiciție care, prevalează spiritului justițiar.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-30 15:40:37
         
 
  Dle Cristescu poate nu știti contextul în care Florin Rădulescu a făcut afirmatia de mai jos... Un personaj de pe sait s-a tot jucat cu steluțele de pe textele personelor amintite în mesajul meu anterior, preț de câteva ore. Faptul că nu ați intervenit pentru a opri această batjocură la adresa unor autori(badjocură posibilă datorită lacunelor tehnice, de regulament și de design!) ba dimpotrivă l-ați redus imediat la tăcere pe unul dintre ei (pentru a face în acest fel și un cadou de Crăciun unor doamne nevricoase de pe sait!), mă dezamăgește profund.

Cristi

PS Țin minte că același tip de declarații vis-a-vis de sait le făcea și CTA, iar atunci erați mai îngăduitor. Nu s-a schimbat nimic în funcționalitatea saitului pentru ca dvoastră să puteți deveni mai intransigent...
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-12-30 10:37:21
         
 
  Cristian,

Rădulescu a fost sncționat pentru repetate atacuri la persoană și pentru ofensă nemeritată adusă site-ului pe care nu dă o ceapă degerată. Este mult. Este prea mult. Este excesiv să mai pot suporta așa ceva.

Nu mă simt obligat să mă justific însă i-am acordat șansa de a reveni. N-a făcut-o. A continuat și ca să nu mai scrie și altele i-am redus nivelul și înțeleg să pun punct acestei decizii. De fapt i-am explicat, probabil nu ai citit.

Cred că asemeni altora știi eforturile mele și ale altora (este adevărat unele neplătite; aș vrea să o fac dar nu știu cum) pentu menținerea acestui site. NU SUPORT ASTFEL DE OFENSE "Oricum, pentru mine e clar ca mesterul Cristescu a scapat cam de multisor haturile site-ului din mana...Cred ca e timpul sa-si scoata la licitatie jucaria...Eu ofer o ceapa degerata...Da cineva mai mult?!"

Te-aș ruga în spiritul corectitudinii să-ți expui clar punctul de vedere față de cele scrise de Rădulescu.


În rest nu înțeleg. Dacă vrei să sesizezi ceva fă-o pe site ori pe e-mail.
Și aș dori ca toți cei care activați aici să țineți la prestanța acestui site.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-29 23:27:10
         
 
  Dle Cristescu, l-ați transformat pe Florin Rădulescu într-un țap ispășitor. Cum rămâne cu personajul care și-a bătut joc de sait și de autorii Stefan Rădulescu, Cristian Vasiliu, Florin Rădulescu? Ar trebui să închidem ochii și să aplaudăm faptul că s-a vărsat din nou sânge pe altar.

Noul informatician de care pomeniți în editorial ar trebui să poată să detecteze personajul care și-a bătut joc de imaginea saitului.

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-12-29 23:13:28
         
 
  Florin Rădulescu afișează pe site un temperament coleric, dar exprimarea nu cred că este una jignitoare la adresa autorilor comentați - doar agresivă. Dacă a folosit un limbaj vulgar, consider că a fost provocat. Și eu am primit apelativul de "tinere babuin" acum vreun an, ceea ce n-a dat naștere niciunui conflict, ba mai mult, m-a făcut să-l citesc și să remarc diferența de valoare, să tac și să-ncerc să progresez.
Așadar, sunt de acord cu respectarea regulamentului, însă mâhnit deopotrivă de măsura scăderii nivelului de acces aplicată unuia din cei mai prolifici autori de pe site (peste două sute de texte în cei patru ani de activitate), mai ales că nu-l văd intrând în subsolul unui text s-arunce cu invective fără a exista un conflict bine întreținut.
Dacă-și cerea scuze, totul se schimba pe Europeea, nu? :))))))

An bun tuturor,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-12-29 21:58:07
         
 
  "Radu Ștefănescu, îmi scapă logica potrivit căreia eu aș fi vinovat de faptul că unii useri nu respectă regulamentul așa cum este."(Emanuel Cristescu)

cand regulile favorizeaza infractiunea, mi se pare evident ca trebuie schimbate, iar cel care decide schimbarea lor nu sunt eu

e ca si cum ai introduce prohibitia in tara cu cea mai mare productie de vin pe cap de locuitor... evident ca se va bea pe rupte, in general pe ascuns, iar de Sarbatori, ca acum, in strada...

imi mentin opinia, stelele trebuie desfiintate, sau insotite de o semnatura electronica, in caz contrar, dupa o scurta perioada de acalmie, va izbucni un nou scandal, va cadea un alt cap, etc, etc

La multi ani, Emanuel!


 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-29 10:22:10
         
 
  Domn' profesor!

Mersi de confirmare! Cu întrebarea nu vă pot ajuta EU!
La mulți ani!
Tuturor!
 
Postat de catre carpe diem la data de 2008-12-28 22:43:52
         
 
  Veronica Mitroi,

Mulțumesc pentru hint.
La mulți ani.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-28 22:06:58
         
 
  carpe diem,

da, presupune multă responsabilitate și înțelegere. De multe ori toleranță. Butoanele de regulă sunt de tipul da - nu și uneori s-ar impune butoane potențiometrice. Adică având multe nuanțe intermediare.

La ce se referă Cristian Vasiliu când te acuză mai jos?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-28 22:05:42
         
 
  Casandra Adam,

La mulți ani. Mă bucur că Europeea creează dependență și mă bucur că o percepi a fi pasională. Succes și creații valoroase. Cât mai valoroase.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-28 22:01:50
         
 
  Drgă Liviu,

relaționarea cu artiștii este, trebuie să fie tolerantă, înțelegătoare chiar menajantă. Evident până la anumite limite. Pe care cum vezi le impun când este cazul. Pentru că nu am niciun fel de complexe față de nimeni.

Mulțumesc pentru punctul tău de vedre ferm și clar exprimat. Mi-a fost de folos.

La mulți ani.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-28 21:56:07
         
 
  Radu,

"Rudy, faci exact ce se asteapta de la tine sa faci" Îmi faci un nemeritat proces de intenție.

Nu mă așteptam de la nimeni căruia i-am acordat nivelul care să-i permită să posteze direct să încalce regulamentul și să ofenseze site-ul.

Democrația de pe site, toleranța și înțelegerea mea, eu cred și echilibrul pe care încerc să-l păstrez pe site, nu înseamnă slăbiciune, ori scăparea hățurilor.

Când sunteți atacați grobian nu vă faceți dreptate singuri și nu replicați similar atacatorului. Riscați reducerea nivelului. Sesizați-mă la adresa [email protected]

Ioan Jorz primești o atenționare. Numai înțelegerea faptului că ai greșit și prezentarea scuzelor te-au salvat.

Cristian Vasiliu. Nu-mi place cum artă prima pagină. Și ca dovadă că-mi pasă și că nu-mi place am postat acest topic și am luat măsuri. Întrebarea ta are conotația unui proces de intenție prin care mă învinovățești pe mine sau nu am înțeles eu bine?
Referitor la carpe diem fii mai explicit.

Radu Ștefănescu, îmi scapă logica potrivit căreia eu aș fi vinovat de faptul că unii useri nu respectă regulamentul așa cum este.

La mulți ani tuturor și vă rog să nu mizați excesiv pe toleranța și înțelegerea mea. Înțeleg personalitatea artistului, înțeleg sensibilitățile și orgoliile creației însă lipsa respectului față de acest site nu o pot înțelege.

Mi se reproșează că au plecat mulți de pe site. Unii au plecat alții au venit. Aici intră cine vrea dar rămâne cine poate, valoric vorbind. Oricum nu din cauza mea au plecat. Au plecat din cauza propriei neputințe de coexistență într-un spațiu public democratic. Ori din incapacitatea înțelegerii că talentul nu este monopolol cuiva și că pe site sunt mulți oameni talentați pe care unii cu personalitate accentuată îi percep ca atentatori la propriul lor talent. Dramatic este când talentul este și închipuit.

Încă o dată la muți ani cu fermitate.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-28 21:46:00
         
 
  Pentru nerespectarea regulamentului și atitudine ireverențioasă față de site userului Rudy Valentino i-a fost redus nivelul la 10. Punct.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2008-12-28 21:23:35
         
 
  Rudy, faci exact ce se asteapta de la tine sa faci, opreste-te.
E adevarat ca ai ratat scaderea anuala de nivel, dar de Sarbatori apar oferte speciale...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-28 20:58:10
         
 
  Rudy, amigo... mă ofer să plătesc eu onoarea.

Ceapa aia degerată o fi de ajuns? Plusez. Două!


La fel de mulți etc și ție.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-12-28 20:53:58
         
 
  Mi se cam rupe,amigo,de maruntisurile astea.Oricum e o onoare pentru Europeea ca inca mai postez aici...gratis.

Sarbatori fericite,sa-ti traiasca familia,asa sa ne ajute Dumnezeu,etc
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-12-28 20:33:07
         
 
  Rudy, dacă situl era al meu, erai deja persona non grata pentru oferta de mai jos.

Chiar și numai pentru faptul că postezi direct ar trebui să-ți cenzurezi afirmațiile.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-12-28 20:26:42
         
 
  Sa nu facem procese de intentie...Poate sa fie oricare dintre noi, cei cu nivel minim 100...Oricum, pentru mine e clar ca mesterul Cristescu a scapat cam de multisor haturile site-ului din mana...Cred ca e timpul sa-si scoata la licitatie jucaria...Eu ofer o ceapa degerata...Da cineva mai mult?!


Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-12-28 19:55:08
         
 
  Banuiesc ca este vorba de carpe diem! E singura persoana care a avut conflicte in trecut cu RS, RV(FR) si CV. Mi se pare suspecta aparitia ei tocmai acum...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-12-28 19:45:54
         
 
  Ce parere aveti dle Cristescu de bataia de joc la care este supus saitul? Va place cum arata prima pagina a europeei? Halal! :(

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-12-28 19:40:53
         
 
  Casandra: gheață.
Vezi ce face dependența de Europeea? :))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-12-28 18:16:49
         
 
  Typo: gheță  
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-12-28 18:13:51
         
 
  Europeea, Europeea... stranie si plina de pasiuni, gheasta si foc la un loc, zona albastra care poate crea dependenta.
Domnule Cristescu, poate nu ar strica cateva legi mai clare in aceasta democratie, tocmai datorita faptului ca acei care iubesc acest site nu pot sa nu fie marcati de plecarea unor autori foarte, foarte buni. Radu Stefanescu a spus niste nume... Sunt total de acord cu el.

La Multi Ani, Europeea!
La Multi Ani, domnule profesor!

 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-12-28 18:11:13
         
 
  Acord circumstanța atenuantă a unor derapaje comportamentale de sărbători
Emanuel Cristescu

Eu spun că (și) de aici se trage. Prea multe ocazii pentru circumstanțe atenuante, acolo unde circumstanțele se remarcă doar prin lipsa lor desăvîrșită. Care ar fi circumstanțele, juridic vorbind? O fi fost vinul prea tulbure, și domnii poeți nu-și pot alina arsurile stomacale decît înjurînd birjărește? Astea nu-s circumstanțe atenuante, ci agravante. Precum conducerea cu damful de pălincă în nas.

Ba e Paștele, ba e Crăciunul, iar între ele prea multe zile de post, cînd, nu-i așa, trebuie să fim nu doar cumpătați (de-aia e post) ci și înțelegători...

Radu are dreptate. Carpe diem, la fel. Regulamentul. Adică, nuiaua, nu vorba bună, atunci cînd ea nu mai poate acoperi larma.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-12-28 18:04:35
         
 
  Multumesc,Veronica Mitroi,sunt flatat...Sarbatori Fericite!

Kiss your hands,
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-12-28 18:00:13
         
 
  In calitate de editor am asistat (pasiva) la acest spectacol "extra-literar" si am reflectat indelung daca sa va stric sau nu duminica.
Ma bucur, totusi, ca ati fost sesizat sau v-ati auto-sesizat, nu stiu, cred ca, vorba lui Carpe Diem, e simplu sa vedeti cine a incalcat regulamentul, cat si cum, daca vreti un "hint", vi-l recomand calduros pe dl Florin Radulescu, campion de limbaj "ecoliterar".


Multumesc pt atentia acordata,
Veronica Mitroi


P.S. Cat despre editorii care vor sa se retraga, toata compasiunea mea.
 
Postat de catre Veronica Mitroi la data de 2008-12-28 17:58:09
         
 
  Ioan Peia...Un nume greu...Vasile Munteanu,la fel...Pacat ca au disparut..Am ramas numai EU, unicul clasic in viatza...:)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2008-12-28 17:57:45
         
 
  Ca simplu spectator consider că Ioan Jorz a greșit, sunt binevenite scuzele, a intrat aici practic cu nivelul 100, cu aureolă de clasic al literelor românești și-l irită părerea celor care nu-l contestă dar nu sunt de acoed cu el...mă rog, unii s-au născut poeți, alții aspiră să scrie...oricum în afara valorii scrierilor există un ermetism în acele scrieri pe care, sigur, ți-l poți asuma...dacă nu ai nevoie de păreri de ce mai scrii aici?
Pe mine acest site mă ajută enorm și am venit să învăț, pentru clasici e istoria literaturii române și niciunul , dintre cei care au postat aici nu și-a încheiat opera...
Ridicol a fost atacul la tălmăcirea operei Marelui Will...mi-am spus părerea, dacă am lezat pe cineva, îmi cer scuze...
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2008-12-28 17:57:42
         
 
  ce va spuneam eu, cu ceva timp im urma?

carpe diem... fortunately
 
Postat de catre carpe diem la data de 2008-12-28 17:53:19
         
 
  Emanuel, toate astea se intampla datorita unui regulament pe care ai promis ca-l schimbi cam de vreun an (de asta iarna).

imi amintesc ca ai facut si un sondaj de opinie pe tema asta

toata lumea a observat atunci ca sistemul de acordare/scoatere a stelelor e inaplicabil aici, si a propus fie desfiintarea lor, fie insotirea lor de o semnatura electronica automata

lipsa ta de interes, de timp, optimismul tau incurabil, toate astea la un loc, au facut sa mai treaca inca un an fara sa schimbi nimic

au plecat multi in 2008, si vor mai pleca din cauza asta, iar eu unul cred ca e pacat, mare pacat

Vasile Munteanu e un nume, poate cel mai greu, dar nu e singurul; nu le citez aici, sa nu declansez alt uragan

Europeea e SINGURUL SITE LITERAR important din Romania care permite clonarea (si implicit injuraturile de pe conturi fara niciun text postat), si care utilizeaza acest sistem de apreciere a textelor

oricum, nici de data asta nu cred ca se va intampla nimic, decat, eventual, sanctionarea mea pentru potentialul conflictogen ridicat, care la sfarsit de an, (probabil intr-o configuratie astrala razboinica), tulbura linistea si ordinea publica in manastirile de maici

(maica Precista)...

mi-e dor de ecsi virtual si Ioan Peia

mi-e dor de multi
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-12-28 17:51:46
         
 
  e simplu domnule... profesor Corbu

am pus puncte, puncte pentru ca am avut o usoara ezitare... mi se pare ca te apasa asa de mult acest titlu de PROFESOR... titlu pe care il voi purta si eu peste UN AN!

BUTONUL E LA DVS.! Cel de pe Europeea - ATELIER LITERAR - restul, este nesemnificativ, sau istorie... nu?
 
Postat de catre carpe diem la data de 2008-12-28 17:47:20
         
 
  Deși nu sunt eu cel care a aruncat prima piatră/bolovan, îmi cer scuze celor care au asistat, fără voia lor, la tot acest "circ extra-literar"! Sper că, de-acum încolo, se va putea discuta, literar, pe texte, folosindu-se tonul cel mai civilizat cu putință! Cu stimă,

Ioan Jorz

 
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2008-12-28 17:42:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE