FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare de dragoste
Text postat de Label Black
De departe iti vorbesc. Locuri pe care le-am indragit amandoi, le-am cautat amandoi, le-am uitat. Stiam ca ma voi intoarce candva fara tine si nu va mai fi nimic la fel. Nici maine, nici azi. Atatea diferente si frunze straine. Stii, iarna nu e dulce cand tu nu esti. N-are carne. N-are glucoza. Nu isi poate asterne zapezile pentru ca n-are la picioarele cui. Eu sunt cernut si albastru si nu ma pot deprinde din povesti chiar daca unele dintre ele seamana cu a noastra. Oh, da! Candva ti-am citit direct din noi. Ceea ce inseamna ca ne-am tratat leucemiile reciproc. Maduva noastra osoasa e compatibila cu visurile amandurora.
Iti scriu pentru ca vreau sa-mi cer iertare. Nu te mai amenint cu nici un sarut. Si nu ti-l mai fur de dupa ureche, ori de dupa lantul care-ti sta paznic la gat. Iti cer iertarile mele cat sa insemne un deceniu de cinci luni , urmat de haos. Cat sa fure amintirea in care am inghetat strain de mine prin ograda altora strigand dupa Tine ca dupa dumnezeu, rugandu-ma de el ca si rugandu-ma de Tine!
Ieri am spalat toate vasele din casa, am sters praful, am facut paturile si-am baut o bere. Am scris un mesaj pe care bineinteles nu ti l-am trimis si-am retrait margaritare de antichitate. Nu stiu cat univers a ajuns sa fie intre noi. Nu inteleg de ce oamenii isi depun icrele exact acolo unde ar trebui sa lase liber destinul pentru ca cineva asteapta o dupa amiaza de amurg, fie ea si pentru iertarea pacatelor. Eu am mult prea multe pacate, lumina mea. Locuiesc in mine pentru ca dincolo sunt flacari si niciodata n-am suportat inima fierbinte decat atunci cand tu dadeai drumul la aer conditionat langa ea. Nu era felatia momentului deprinsa din ideile mele ci doar imi frecai inima cu racoare pana noaptea tarziu apoi te urcai peste mine fara sa-ti recit vreun vers. Nu adormeai devreme, nicidecum. Leganai florile si le sarutai continutul. Uneori te confundai printre ele si nici nu-mi puteam da seama daca e mai reala padurea cea verde a lui Phoenix sau tu in chiloti, deasupra ferestrei. Degeaba ma storc. Pentru ca oricat de ateu as putea fi si oricat de echilibrat in fredonarea tristetii, casa avea alt aspect cand erai! Si nu mai sunt golan in vorbe, desi intre dinti nu mi s-a asternut umbra de lapte praf despre care-mi vorbeai. Si nici parfumul acela de nou nascut.
Fulgera! Oare are rost sa continui stiind ca literele mele te vor plange si mai departe iar toti cunoscutii mei vor prinde de zambet! Cei care urca si coboara de la mine din scara si care ma cunosc de dinainte sa ma cunosti insati tu si care ma vor cerceta si vor observa vanataile cuvintelor mele. Te iubesc, lumina. As vrea sa ma atingi cu o pana pe brat si sa-mi spui ca inca nu e tarziu pentru noi. Sa-mi spui ca esti gata in jumatate de ora si sa trec sa te iau. Sa te intorci numai. Fara promisiuni si fara laude. Doar tu si un sfert din tine pentru momentul in care mi s-ar descarca bateria la laptop.
Zilele imi sunt interminabile motive de a visa. Stiai ca visarea aduce cu sine praguri de nebunie? Stiai ca poti numara degetele din zece in zece si pe undeva prin mijlocul lor iarba isi aprinde culoare pentru a-ti arata campul verde fara paloare care se depune in timpul ascuns al melancoliei? Nu e nimic exagerat. Visul in sine este foarte real. Atat de real pe cat era dansul tau cand in camera noastra cantau cei de la Beatles – Roll over, Bethoven. Simteam cum imprejurul devine simplu iar toate sertarele incepeau sa vibreze. Apoi interveneai.. buzele se miscau ca si cand versurile se nasteau pur si simplu din tine desi glasul tau imi rasuna numai in gand.
Cam atat! E decembrie fara luna plina. Mi-as dori sa stiu ce mai faci. Daca ti-ai tatuat peste sani un alt nume sau daca incalti aceleasi cizme sublime. Mi-as dori sa traiesti langa mine macar un gram insa forma si dimensiunea sunt fixe. Ma simt realmente slabit iar talpile imi lasa urme pe asfalt. Candva, acelasi nor iti va sta deasupra ca si atunci cand ai ales. Poate alegerea ta va fi alta. Mai mult decat “ Te sarut, Lumina” nu iti pot spune. Si.. Noapte buna, Astazi!!!!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Este un text oau. Primeste si o stea din partea noastra. R devine prozator puternic. Ne bucuram ca te-am invitat Europeea si mai ales ca tu confirmi. Dupa plecarea ,,batranilor chitarozi" s-a facut cam liniste pe aici.
Este un text realmente superb. Continua.

ecsintescu virtual
 
Postat de catre I BG la data de 2008-12-16 03:07:18
         
 
  cat de simplu! multumesc!  
Postat de catre Label Black la data de 2008-12-13 12:11:00
         
 
  stea și vot pentru pictor și pânza sa.

restul...vorbe de vorbit.

curând,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Iordache la data de 2008-12-13 10:25:53
         
 
  Mda, ma retine:)
Si nu pot spune ce:))
P.S. Dar poate ca-ntr-o zi voi incerca;)


La buna citire,
Eu'
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-13 09:08:13
         
 
  gina mi-o fi pus-o! nu imi aduc aminte nimic si nici nu a spus:))
te retine ceva si tu nu poti incerca sa scrii astfel de proza?
 
Postat de catre Label Black la data de 2008-12-13 08:52:59
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  LB, probabil ca Gina ti-a pus-o:))
Sincerm sa fiu, ti-as pune si eu una;)
Pentru ca mi-a placut (mult) felul in care iubesti tu "lumina":)
M-am regasit (emotional) in textul tau si asta mi se intampla rar...
Ma tenteaza genul asta de "proza", este exact cum mi-as dori sa scriu;))


Text fain,
*Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-12-13 08:41:06
         
 
  esenta e cu totul alta. multumesc de citire gina. tare mult mi-as dori sa stiu cine mi-a pus steluta si de ce..  
Postat de catre Label Black la data de 2008-12-13 08:16:03
         
 
  la a ta scriere, se vor strange femeile - ca o forma credibila de iubire... de ce?

fiindca fiecare dintre 'ele' se va regasi aici. si nu-i dat omului sa scape de forma simpla si pastratoare de -iubit/iubita

ti-e scrierea o 'hartie aromata-n parfumuri' - atat cat sa ademeneasca/ sa pastreze.


take care amigo.


regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-12-12 22:24:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE