FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Daniela Luca
aº spune cã te dezleg de mine. aº greºi, fiindcã tu ºtii cel mai bine cã aici nu a fost o legare. a fost cumva o întâmplare a ta de a fi într-un moment al unei iubiri. când eram frumoasã ºi te iubeam dinspre înalt. te primeam ca pe un domn, tu ºtii doar, fãrã praf pe umeri.

am lãsat un timp sã locuieºti în partea stângã a sufletului, sã îþi fumezi þigãrile una câte una, depãnând o viaþã de umbre. plecãrile tale îmi aminteau cum se face apa ghem ºi nu mai gãseºte matca. uitãrile tale luau secunde, apoi ore, fireºte tu ºtii destrãmarea. le-au luat încet, departe, ca-ntr-un lemn putrezit prea devreme. te-am aºteptat ºi a doua zi, ºi a doua sãptãmânã, a doua lunã. pânã când evidenþa absenþei era de o claritate netãgãduitã.

ºi am ales doar sã te vãd din locul acesta în care trupul nu mai conteazã, în care mã trãiai pânã la neînchipuirea timpului. acolo unde viaþa sau moartea nu sunt decât noþiuni fãrã esenþe. acolo te-am lãsat sã revii de fiecare datã. ºi sã rãmâi. rãmasul acesta are însã un bun înaintea lui, întotdeauna.

niciodatã eu când tu. niciodatã mereu.

aºa este iarna. am scris un nu peste Femeie. am rãmas ca o apariþie cumva transparentã, pe care o simþi orice ochi ai privi, orice mânã te-ar atinge, orice cuvânt ai naºte în tine. pânã la ultima lacrimã. aºa am ºtiut sã iubesc o datã, aici ºi acum.

nu ºtiu când am început sã fiu nimicul acesta cât un punct. câþi nu mi-ar spune punct ºi de la capãt. eu, din pãcate, nu sunt foaie de scris. sunt doar punctul acela luminos care va pâlpâi cumva înspre viu atunci când tu vei crede cã s-au scris pe cruci nume ºi mereu alte nume. eu l-aº fi purtat pe al tãu. atât.

cred cã existã ºi un dumnezeu-lacrimã
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE