FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Seară de Poezie și Muzică Religioasă
Text postat de Adrian Munteanu





In data de 28 noiembrie, Editura Arania din Brasov și Editura Platytera din Bucuresti organizează la Brasov, la Casa Baiulescu, un spectacol inedit de poezie si muzică religioasă.

Si-au anuntat participarea poeti din intreaga tară: Paul Aretzu, Alexandra-Emilia Bucur, Catalina Cadinoiu, Florin Caragiu, Razvan Codrescu, Stefan Doru Dancus, Elena Dulgheru, Radu Fruntes, Aida Hancer, Carmelia Leonte, Adrian Munteanu, Monica Patriche, Aleksandar Stoicovici, Laurentiu Ciprian Tudor, Liliana Ursu.

Momentele muzicale vor fi interpretate de Trio-ul vocal Anatoly (Andrada Muresan, Gabriel Baciu, Ciprian Cucu) si Cvartetul Corona (Luminita Cucu, Izabela Grigorut, Mina Ciulica, Ionela Cristea).

Un moment special al serii va fi recitalul de poezie al actorului Mihai Bica.

Moderatori : Florin Caragiu și Adrian Munteanu

Spectacolul va incepe la ora 16,30 (intrarea libera).

Parteneri : Biblioteca Judeteana “George Baritiu”, Editura “Arca Invierii”, Revista “Lumea Credintei”.

Parteneri media : Revista Sapte Seri, www.agonia.ro, www.brasov.ro, Gazeta de Transilvania, Buna Ziua, Brasov, Radio Târgu Mures.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mulțumesc tuturor pentru gândul bun și încurajări. Este un proiect pe care sper să-l permanentizăm și cât mai mulți dintre poeți să se poată exprima în cadrul acestui tip de întâlniri sincretice.
Brașovenilor le spun doar atât pe ultima sută de metri : numai astăzi nu e mâine.
O asemenea desfășurare de forțe artistice se vede mai rar.
Pe curând, cu vești și poze.
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2008-11-28 07:56:14
         
 
  Distanta e mare de aici-acolo, Adrian....si mi-ar fi placut sa fiu prezenta....ne vei spune tu cum a fost?!?!

Succes,

Calvar

 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-11-27 01:34:53
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  trebuie ca o sa fie o seara implinita!... asocierea 'F.caragiu & A.munteanu' - 'liant viril'... literar viril, artistic... gand bun tuturor,

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-11-26 22:28:42
         
 
  Dana, ma bucura faptul ca ai instelat acest anunt pt a fi vazut de cat mai multa lume, dar ma intristeaza ca evenimentul are loc vineri pe 28 si nu sambata pe 29, asa cum credeam, speram.
Din pacate, ma tem ca nu voi putea fi prezenta, desi mi-as fi dorit sa vin din tot sufletul.

Felicitari, Adrian Munteanu si Florin Caragiu!


Cu regret,
Mirela

 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-11-26 16:03:30
         
 
  insemnele instelate se acorda pe europeea in orisice conditii: si cand e de bine si cand e rau de tot.
un asemenea eveniment ca cel anuntat mai sus mi-l doresc, personal, subliniat si acord 3 stele. pentru ca simpla prezenta a omului de arta adrian munteanu este dovada calitatii fiecarui eveniment artistic si cultural in care se implica, iar poezia domniei sale este sublimul.

cu sufletul alaturi de voi adrian si felicitari!

Linea
 
Postat de catre Dana Stefan la data de 2008-11-26 09:51:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE