FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Baby
Text postat de Label Black
Noapte. Niciodata nu e mai frumos sa scrii decat noaptea. Cand pupilele se ingreuneaza si cuvintele se astern in microsoft word ca niste stele. Daca dragostea mea ar fi fost o astfel de stea oare cat ar fi costat? Si in cate zile magazinele si-ar fi facut noi comenzi? Ar fi fost oare cineva in stare sa achizitioneze asa ceva? Este usturator. Noaptea nu e bine sa cauti raspunsuri. Trebuiesc puse intrebari cu minus.
Al doilea capitol suna altfel. Propozitii scurte si nimicuri. Sucuri pline de acid. Coca-cola. Fanta. Incredibil cum nimic din toate astea nu mai are farmec. Cand citesti scrierile cuiva inseamna ca iti pasa de el? Da, baby! Asta inseamna! Sa fiu sincer cu mine insumi. Al cui suflet din lumea asta nu este periodic? Nu-mi incap in piele cand ma saruta. O face bine. Scurt. Apoi lung. Mult. Carnos. Larg. Scurt. Scurt. Scurt. Scurt..
Baby scrie:
Asa, cat sa-i arat ca mie imi trece repede supararea si ca inseamna mai mult decat si-ar putea imagina el vreodata.. creierul lui nu ar putea percepe vreodata atata dragoste… ar exploda… si i-am atins cerul gurii…
In timp ce scriem se lasa cu infierbantare. Brusc. In mine pulseaza miliarde de fluturi cu o forta de neconceput. Inima nu-si mai are rostul. Ar putea fi donata pentru experimente. Sunt numai eu cu baby. Ideal ar fi fost sa apara pe undeva prin acest context si cuvantul departe. Era mult mai usor. Chiar daca ea isi aseaza tamplele frumos pe genunchii mei. in timp ce scriem facem dragoste numai cu gandul. Eu nu o pot atinge decat daca ar lumina si pentru mine unul din acei ochi fragezi, timpurii. De care iubi a mea este atat de indragostita..
Nu pot fuma. Dracii nu ma lasa sa-mi perforez plamanii. Imi intiparesc in peisaj o multime de scenete. De pe vremea cand lumea mergea la teatru. Atunci. La un concert de muzica simfonica. Oh. Doamne. De-am fi fost atunci impreuna. Sa nu mi se para populatia aceasta marita o gloata de meschini. Sumbru. De-am fi existat amandoi. Doua suflete pereche fara sfoara care ne leaga in momentul de fata. Ne-am fi leganat intr-o improvitatie facuta de un batran sub un nuc, in fata unei case, care, probabil ar fi fost a noastra.
Nu mi-as mai fi intors niciodata anii inapoi. Fara regretul ca pentru mine sau pentru baby se putea si altfel. E o mica aratare, baby asta. N-are vicii. Intotdeauna am spus ca e cel mai important. Mic. Fusese gras in copilaria lui de vreo 22 de ani. Pe la 23 a inceput sa slabeasca. Ulterior s-a indragostit si si-a aruncat spiritele printre oameni. Chiar daca, el nu e om. M-as opri 5 minute. Baby si-a cracanat picioarele sub plapuma. Simt asta. Este in chiloti. Ma asteapta ca un vulcan. Daca i-as cere sa iasa cu mine la tigara ar trebui sa-si astupe grisinele cu o sumedenie de toale. Cat de mult iubeste toalele. Le adora. A facut din asta cea mai mare pasiune pe care cineva o poate avea pentru ceva. Toale si masini. Moda, nu?.. as spune.. se poarta. Si una si alta. Doar ca, degeaba. Unii dintre noi traiesc pentru suflet! Doar ca, degeaba. Sunt mult prea putini.
M-as termina repede daca mi-as propune. Nu stiu de ce reusesc sa mai leg si litere cand stiu ca sunt absorbit din priviri. Imi plac clipele astea pentru ca pot sa leg altceva. Mai profund. Buze si limbi. Sau buzele de limba. In orice ordine posibila. O sa reapar de dupa emotii,tinand intre degete acelasi dunhill blestemat si o sticla mica de alexandrion, pe care o sa o sorb dintre picioarele lui baby. Ea o sa-mi fredoneze nothing else matters iar eu o sa imi vad in continuare de treaba. Visul, prin excelenta , este un capat si un inceput de drum. Ales aleatoriu sau predestinat. N-are nici o importanta. La fel cum eu acum nu mai am nici o importanta singur aici.
Noapte albastra gandacule. Am scris amandoi si-ai adormit ca un porc. P.S – noaptea cand e cel mai frumos sa scrii, habar n-am cum dorm porcii. Daca ar fi asa cum spun, inseamna ca ar trebui sa fie cu picioarele in aer. Si incarliontate, fara descifrare. Cine stie la ce viseaza. Love you babe““
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  la-black,

scrierile tale sufera 'cronic' de lipsa de 'stoicism'. aduci parti credibile, ferme, de sine statatoare... ca sa le 'umbresti' mai apoi de 'gratuite sentimentalisme'... de cand te citesc, am sesizat aceasta 'vitregie'.

in general, te citesc cu placere... si ma enervez inspre final,


so,

la buna citire,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-11-26 23:29:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE