FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
FANTEZIE XXL
Text postat de Mirela Lungu
Tu nu ai fost decât un vrăjitor
De cartier. Te-au exilat din Oz,
Deoarece purtai cravată roz
Când ai urcat pe scenă la Palme D’Or.

Mi-ai oferit, pe gratis, o baghetă
De pâine achitată mastercard
Și blana unui pui de leopard
Ce-l spionam prin garduri, indiscretă.

Dar fantezia asta XXL
S-a spulberat când te-am găsit în baie
Făcând amor cu blana mea de oaie!

Te-am sufocat pulverizând Channel
De furie, cinci sticle prin odaie
Și nicku’ meu ți-am tatuat pe… frunte.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adrian, mi s-a parut ca esti "intrigat", "nedumerit" de acest lucru, pot spune asa? (uite, nici nu mai pun semn de exclamare dupa;)
Scuze daca n-am folosit cuvantul potrivit, dar chiar sunt obosita:)


Noapte buna,
Euridice
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-11-06 22:25:19
         
 
  ...Mă roade? In fine.


...Toate bune!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-11-06 22:12:44
         
 
  Adrian, pe bune, ma faci sa rad cu lacrimi:))
Tu iti imaginezi ca eu sunt o femeie isterika?!
Semnul exclamarii dupa cel al intrebarii il pun atunci cand consider ca intrebarea e una retorica, deci raspunsul e subinteles (de cel care se intreaba), e clar?
Vezi, acum nu am mai pus si semn de exclamare dupa, deoarece chiar astept un raspuns:)
La aia cu femeia isterika nu astept, deoarece presupun ca nu ma crezi asa;)
Dar vad ca n-ai inteles de ce e "rima sub apa", presupun ca asta te roade cel mai tare, nu?!
Pai, citeste regulamentul saitului:)

Seara placuta,
Euridice

P.S. Sincer, m-ai lasat masca...
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-11-06 20:21:19
         
 
  ...Între text și banc este o diferență colosală, într-adevăr. Dar cine pleda pentru analogia text-banc? Eu o făceam din perspectiva finalului textului-banc. Care-i diferența dintre final și bamc?


...Când pui și semnul exclamării după cel al întrebării (?!) înseamnă că țipi? E-o curiozitate, deoarece mi-l trântești mai tot timpul după acel "k".
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-11-06 19:59:52
         
 
  Adrian, aveam un "presentiment" ca o sa revii:)
Desi, sa fiu sincera, nu tineam neaparat:))
Eu cred ca intre finalul textului de mai sus si bancul exemplificat, exista o mare diferenta de IQ, macar;)
Daca tu asa l-ai perceput insa, nu am eu cum sa-ti schimb parerea, k?!
In ce priveste "multumirea/nemultumirea", eu sunt impacata cu mine, cu textul, cum vrei s-o iei.
P.S. Dezamagitor, nu:))?!


Toate cele bune,
Euridice

 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-11-06 19:23:04
         
 
  ...Mirela, spui tu că ai căutat ceva "inedit". Cu atât mai dezamăgitor, deoarece "experimentul" tău a făcut furori prin bancurile cu Bulă și nu numai. Îmi place mie să le numesc "glume evidente". Pentru a fi cât mai exact, am să-l plagiez pe Bulă, care, la ora de româna, a fost pus să facă rime. Și-a zis:

"Foaie verde barabulă,
Stau în apă pân la... brâu.

-Și rima unde-i, Bulișor?
-Sub apă.


...""nu exista retete pt fericire, dar exista sigur una pt nefercire: incearca sa-i multumesti pe toti" -te-ai gândit vreodată că poezia e despre altceva? Poate ea nu trebuie să mulțumească pe nimeni în afara autorului. Poate nu trebuie să ne chinuim să mulțumim pe nimeni in afara noastră.


A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-11-06 19:05:52
         
 
  Ioane, cuvintele tale ma onoreaza:), desi nu sunt convinsa ca le merit:(regret insa faptul ca au generat comentarii "neavenite" la text;)

Adrian, o fi cum zici tu, nu mi-o fi iesit "umorul de limbaj":))
Am avut mai multe variante de final, am vrut sa gasesc ceva "inedit", a fost un soi de "experiment", k?!
Unora le-a placut, altora, (ca si tie) in mod sigur nu:)
Ma bucur ca ai apreciat textul fie si pana la poanta impricinata;)
Jorz i-a gasit hibe de ordin logic (pe care nu le exclud, de altfel, serios vb), de unde reiese ca "subiectivitatea" poate atinge cote maxime in (asa-zisa) "literatura on-line";)
Voi incheia cu ceva ce am citit recent intr-o revista (nu mai stiu care...) si mi-a ramas intiparit in mine, in mod sigur nu e "original", dar mi s-a parut ingrozitor de adevarat, din pacate:
"nu exista retete pt fericire, dar exista sigur una pt nefercire: incearca sa-i multumesti pe toti":))


Amical,
M.L.
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-11-06 17:58:47
         
 
  oan Peia, te iubesc si vreau sa ne impacam. Liubliu sa nu fie paracioasa mica, ok?

texte postate de imbatabilul ECSINTESCU VIRTUAL

 
Postat de catre I BG la data de 2008-11-06 05:30:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Batrane,
Te indragostisi? Poet al patimirii noastre. Chitaroaza talentata transformata brusc in cerberul limbii romane poetice. Lupa e dioptrie fund de sifon? Asa ii vezi hibele tampeniei postate?

Nu faci si un canticel?

I
 
Postat de catre I BG la data de 2008-11-06 05:29:19
         
 
  ...Mirela, poanta din final nu justifică lipsa rimei. Deloc. Poanta nu am gustat-o. Ba din contră. Subiectiv sunt, firește. Nu astfel se obține umorul de limbaj. Până la final, era un text reușit.

A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-11-06 00:35:31
         
 
  privită  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-11-06 00:08:44
         
 
  Acum, desigur, privit cu lupa, poezia are hibele ei. Adevărul e că-i destul de greu a comite un text de excepție sub presiunea unor rigori draconice. În aceste condiții nu putem fi mai catolici decît Papa. Pe zonă, Mirela Lungu este un emul serios. E bine să fim și exigenți, dar să nu uităm că, totuși, tot pe zonă, mai operează și vasilici care fac din poezie un fel de talmeș-balmeș ca la nașu', inducînd în eroare biata lume, tot atît de cunoscătoare în ale poeticii, ca și vașnica autoare iliacă.
Prin urmare, reclamăm măcar o fărîmă de exigență din aceea cu care operăm aici, și în ceea ce privește restul acelei lumi care mestecă vasilic-lirismul cu o poftă demnă gargantuaci grobieni.
Mirela Lungu știe să versifice, are viziune și coerență, și ar cam trebui să terminăm cu glumele proaste la adresa celor care dovedesc pricepere, iordănind, în schimb, tot felul de măzgălitori de vorbe care, - nici că se putea! - sar la bătaie cînd le pui în față castronul vîrfuit cu propria-le varzule literară.
Personal, mă simt dator, așa cum am mai spus, să iau atitudine. Vecinătățile celor ce joacă șotronul cu limba română, cel puțin pe mine, mă dezonorează.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-11-06 00:08:24
         
 
  Jorz, era la spalat/uscat:))
Cassy, multam' de precizare;)

Cu prietenie,
Euridice

 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-11-05 21:32:15
         
 
  :) m-a amuzat!
(Mai ales ultimul vers.)
 
Postat de catre nuconteaza nuconteaza la data de 2008-11-05 21:16:41
         
 
  Mirela, până la chestia cu gardul vopsit și leopardul(pui) ți-am înțeles fantezia. M-am împotmolit în blana de oaie, neînțelegând dacă era pe tine sau în baie. Ce căuta în baie, singurică, o blană de oaie?  
Postat de catre Ioan Jorz la data de 2008-11-05 21:11:59
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE