FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Doctor Who
Text postat de Mirandoliz Carina
„Doctor Who” serialul meu preferat,
E un S.F care m-a captivat.

Doctorul este non-uman
Și nu are nici un ban
Cu TARDIS călătorește
A se-ntoarce-n timp reușește

Este un Lord al Timpului nebun
Dar este non-omul cel bun
Care viața lumii salvează
Pe puterea minții se mizează.

Serialul m-a capturat
De fotoliu m-a legat
La T.V a mă uita
Pe Ivănescu a-l cita:

„Făr’ un pic de nebunie,
Ar fi o mare tragedie!”

În serial am observat
Lucruri ce s-au întâmplat
Istoria lumii a provocat
Haosul ce pe oameni a derutat.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  N-am apucat să-l cunosc pe doctorul în cauză, dar din indicația că ar fi lefter presupun că nu este nici măcar un biet medic de familie... Să fi făcut vreo boacănă și a fost exclus din colegiul medicilor? Poate vom afla vreodată, asta în cazul că vom supraviețui. Singura trăsătură recognoscibilă cum că ar fi medic este non-umanitatea. Motivul pentru care nu practică medicina (ceea ce l-ar mai întrema nițel din punct de vedere financiar) ni se dezvăluie curând: doctorașul călătorește în timp și dat fiind că a setat TARDISUL cam mult pe negativ ("A se-ntoarce-n timp reușește"), ajunge un puștan care se joacă... evident că pe un teren acoperit de colb! Păi cum să practice în astfel de condiții medicina? Tot răul spre bine: gândiți-vă ce s-ar fi întâmplat dacă non-omul ar fi continuat să practice? Ar mai fi rămas ceva în viață din umanitate? Greu de crezut. În atare condiții, tâlcul versului "Care viața lumii salvează" se dezvăluie în toată splendoarea sa.
Nu mi-e foarte clar dacă citatul aparține lui Mircea sau lui Cezar, însă ei fiind poeți și nu psihiatrii, e improbabil să fi intrat în contact cu acest segment al medicinei, drept pentru care este foarte posibil să nu fi auzit despre cămașa de forță decât din DEX sau din filme. Așa stând lucrurile, cel mai la îndemână mijloc pentru oricare dintre ei ar fi să lege de fotoliu pe oricine are o stringentă nevoie, până la sosirea unui ajutor calificat. Să sperăm că TARDIS-ul este programat ca după un timp oarecare să readucă situația la normal și subiectul va fi tratat la obiect.
Cât despre ultima strofă, nimic mai adevărat... cu mențiunea că eu, fiind leneș din fire, mă voi limita să caut dovezile în arhiva Europeea, de la postările cele mai recente către înapoi, folosind la nevoie un TARDIS.

Doctor ... Who's gonna cure me!

Dintre gînduri efemere,
Unul vreau ca să se știe:
Ca să fii normal se cere
Și un pic de... nebunie!
(Vasile Langa)
 
Postat de catre ... carcotash la data de 2008-10-27 22:22:03
         
 
  Radule,

De obicei nu ma bag in discutii, dar acuma fac o exceptie. Spui: "a-l ignora nu cred ca e cea mai buna idee, va reveni".

Sigur ca va reveni. Si vor fi, pe prima pagina, din 50 de postari, doar 2-3 citibile, restul vor fi, sa zicem, "reveniri" care vor fi ignorate.

Care este valoarea "masurabila" a unui site? Numarul de deschideri. Cu cat ignorarile vor fi mai multe si revenirile acelorasi autori tot ignorate, cu atat numarul de deschideri ale site-ului va diminua. Si atunci poate ca D-l Corbu se va intreba de ce revin mereu texte ignorate, iar postarile "literare" s-au rarit.

Personal insa eu nu cred ca cineva ignorat va reveni, dimpotriva, cineva cu multe deschideri va reveni! Poate ca ma insel, dar eu asa cred.

VPL.

 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-10-27 22:18:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  l-as intreba pe Ion Corbu, (dar nu stiu daca e prin zona) cum ar trebui procedat cu un tanar talent ca acesta

a-l ignora nu cred ca e cea mai buna idee, va reveni

critica pare a fi un atentat la pricipiul libertatii de creatie

mai ramane mangaierea pe crestet, dar avand in vedere varsta frageda a domnisoarei si aceasta varianta cade

Latunski? esti pe-aici?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-10-27 22:01:48
         
 
  Radu, iar o să te plîngi că din cauza pozei n-ai putut aprofunda textul! :)))

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-27 21:49:37
         
 
  Uite că mi-a luat-o Veronica înainte.

Are dreptate.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-27 21:44:04
         
 
  Iarăși să nu te superi: nu e poezie. E o narațiune epică rimată. Balada devoratorului de seriale s-ar putea numi. Pînă la poezie e cale lungă. Și nu se începe cu scrisul, ci cu cititul. Ăsta e primul pas.

Ai și o greșeală: voi reuși, nu voi reușii.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-27 21:42:57
         
 
  "Poate cu timpul voi reușii mai mult".
Mirandoliz Carina

Atentie la ortografia timpului viitor: corect este "voi reusi", cu un singur i.

E cale lunga si mult de invatzat, dar mai ales e mult de citit! Carina, poate ca ar trebui sa incepi cu cititul si sa treci la scris mai târziu! In orice caz, sa stii ca rimele pe baza verbelor conugate la acelasi timp si cu aceeasi terminatie nu constituie adevarata "poezie"!

Citeste cat poti de mult!

VPL.


 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-10-27 21:39:55
         
 
  dupa vers, arati mai tanara

mult mai tanara

ne trimiti si o poza?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-10-27 21:31:57
         
 
  Domnule Liviu am doar 17 ani, sunt conștientă că poeziile mele nu pot fi foarte bune, dar merită să scriu și să mă perfecționez.Poate cu timpul voi reușii mai mult.  
Postat de catre Mirandoliz Carina la data de 2008-10-27 21:09:03
         
 
  Carina, pentru a nu începe mult prea abrupt: ce vîrstă ai?

După vers, aș putea să-mi fac o idee greșită. Și zău că n-aș vrea.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-27 20:32:51
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE