FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Interviu cu lasă-mă-să-te-las
Text postat de Andrei Ghejan
Vin alegerile. No neiminominalizații la Oscară către loja cocotieră au pus botul la îmbârligătura secolului @.ro, alegând din întrebarea: ”banii fac politica, sau politica face banii?”, bineînțeles greșit: CODA, adicătelea moțul de sub coada vacii. Cu avânt, să nu rateze nici un founduleț de campanie, cât încă se mai poate, și-au trimis legiunile să tragă-n tot ce (mai) mișcă. Potop de amenzi, impozite, taxe, șpăgi, japcă, sloboaze, radare, ia leuțu’-na leu, pică banca…
Atât le-a fost iluminaților de lăcomie de pe-afară: agitând zgomotos plancarda cu CRAHU, au zis că țurloaiele ni le fierb macaroane după rețeta polish. Polka, eronat interpretată în patru, a șchiopătat însă brusc după primele acorduri, fiind de metrică doi, cu accent pe doi, adică o orchestră simfonică BNR atent condusă de un dirijor excelent. În final, ce n-au înțeles popotierii, e că pe la noi, lumea e atât de scârbită, încât și de alarme i s-a făcut lehamite, parând cu vestita zicală românească: ”ce-am avut… și ce-am pierdut”.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ȋn criza asta de pe mapamondul brusc ȋngustat, suntem consecvenţi cu specificul nostru: dȃmboviţeano-manelizat. Ȋmpreună cu alegerile.  
Postat de catre Gorun Manolescu la data de 2008-10-22 14:36:33
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE