FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Lucia Popescu
îºi creºte noaptea o lunã mare
cât tot pântecul atât de rotundã
da e frumoasã ca orice femeie însãrcinatã
peste noi îºi scuturã pletele lasã umbre pleacã gene doare dor

ºi se naºte luna...

suntem mamoºi în fiecare searã þinem
noaptea de mâini sã îºi þâºnescã
lumina dupã care zâmbeºte clipindu-ne stele

îºi alãpteazã copilul noaptea...

atâta liniºte...


* * *

târziu de pe un colþ de pernã auzi prin somn
cum gângureºte luna
lângã pieptul meu te apropii ºi îmi ºopteºti
hai sã concepem ºi un soare doar rãsare dintre aceleaºi coapse

ne contopim
ºi noaptea cu zorii pânã când
izbucnesc luminã

ºi soarele meu are zâmbetul tãu...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Elena, dar nu m-am supãrat pe tine!!! Când mã supãr, nu mã supãr pe cel/cea care a spus sau a fãcut ceva, ci doar mã întristez, e o stare a mea...
Înþeleg foarte bine cum e cu "tripla povaþã", ºi ºtiu cã nu reuºesc întotdeauna, dar... cine sunt eu? Nu, eu nu sunt poetã! Eu doar mai scriu din când în când...
Dacã dau înapoi sau merg înainte, oricum nu ºtiu unde ajung.. :)
Aº vrea ºi eu sã vin la Cenaclu, crede-mã, dar nu pot... Dacã aº fi locuit mai prin preajmã, aº fi fost acolo...
Dar vreodatã voi veni!
Mulþumesc mult!
 
Postat de catre Lucia Popescu la data de 2006-01-09 12:47:12
         
 
  Nu sunt omul poeziei. O gust - dar o gust în felul meu.
Dacã omul are vocea sa ºi natura o are pe a sa, evenimentele au de asemenea o voce a lor. Misiunea poetului este de a topi într-o singurã formã cântecele acestor trei glasuri care conþin o triplã povaþã, cãci prima se adreseazã inimii, a doua sufletului ºi a treia sipritului.
Nu te supãra pe mine. "mâinile mele" este una dintre poeziile tale care se adreseazã omului în întregime.
Nu te supãra pe mine. Când dai înapoi, nu ºtii întotdeauna unde, poþi ajunge. Nu te risipi, cine se stãpâneºte, creºte.
Aº vrea sã ne întâlnim la Cenaclu.
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-01-09 09:31:42
         
 
  Nici nu mai stiu daca am facut prezentarile. Licurici, Elena-Rodica este de curand membra pe site-ul Europeea si este o prozatoare foarte buna atat pe hartie cat si pe electronic. Elena-Rodica, Lucia este un poeta de pe malul marii, nascuta parca din spuma valurilor, din scoici si nisip, din pescarusi si alge sarate.

Amandoua sunteti persoane foarte sensibile si foarte dragi mie.

Cu mult drag,
sorin
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-05 14:19:04
         
 
  Rodica, eu de felul meu mulþumesc, aºa simt eu cã trebuie sã mulþumesc cuiva care pierde niºte timp citind ceea ce scriu...
Ar trebui sã îmi spunã ºi mie cineva, sau poate e de ajuns cã mi-ai spus tu, cã nu trebuie sã mulþumesc...
Nu ºtiu cine eºti, ºi nici nu am sã merg sã vãd, pentru cã m-am lãmurit... în felul meu...
Am venit aici ca sã mai scap de tot felul de atenþionãri, am crezut cã e mai altfel, dar m-am înºelat... iar m-am înºelat..
Ai venit sã mã întrebi de ce am folosit ghilimele într-un comentariu, ºi sã-mi spui cã nu se mulþumeºte..
Oamenii sunt aceiaºi peste tot... vãd..
OK, Cameliei trebuia sã îi spun ceva de genul : pot sã ºoptesc un mulþumesc ºi un la mulþi ani?
Dar de fapt nu trebuia sã îi spun nimic...
Considerã te rog cã nu am spus nimic... ºi nici nu voi mai spune
 
Postat de catre Lucia Popescu la data de 2006-01-05 14:09:44
         
 
  Ghilimelele sunt semne de punctuaþie care servesc pentru a marca citate, titluri. De ce le-ai folosit?!
Eu cred cã nu se mulþumeºte pentru un comentariu ºi mai ºtiu cã poezia conþine filozofie, aºa cum sufletul conþine judecatã.
Camelia dormi liniºtitã, pe noi nu se va supãra Lucia.
 
Postat de catre Rodica Elena Lupu la data de 2006-01-05 11:24:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Pot sã ºoptesc un "mulþumesc" ºi un "La mulþi ani"? :)
ªi vise plãcute, e noapte... iar..
 
Postat de catre Lucia Popescu la data de 2006-01-03 23:06:52
         
 
  suave ganduri. acum, ssssttt, sa nu ma trezeasca cineva din visul acesta cu sori si cu luni...  
Postat de catre expirat CNT la data de 2006-01-03 17:33:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE