FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Permis de Corvette
Text postat de ana-maria andone


Asta-seara, pe cand cutreieram parcul
de vis-a-vis de un spital oarecare,
m-am trezit cu forcepsul muscandu-mi
frumusete de sfarc amanetat, inca de la nastere,
Sburatorului in Corvette
(de la nasterea lui; e mai tanar ca mine)
Pe copacul cel mai urinat de vanjosi
cu bombeuri ca in filmele lui FF Copola.
citesc afisul Festivalul painii vine in sector.
Un caine latra la luna,
eu ma bucur maine manac paine,
Ham! zice el si luna raspunde exact cand
lustragii devin hingheri.
Sunt singura in proprii mei chiloti rosii
ca o masina Corvette,
Buna seara, domnule forceps,
ma raniti nepermis.
Eu nu sunt forceps, mi-a cantat in ritm de manele,
eu sunt morarul, fratele discret al lustragiului
de dupa copacul urinat cu afis.
Discret m-am catarat in acel copac.
De-acolo lumea se vede altfel,
luna se vede la fel
ca o idee poetica in chiloti rosii
asezata pe scaunul din dreapta
al unei Corvette.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  domnule Bordas, daca sunteti satul de chiloti, va recomand fara! E si ceva mai mult aer... Mictiunile ma intereseaza doar de cateva ori pe zi si nu anunt decat rar, la mari dureri. Sunteti pe cale sa va simt aproape. Take care!  
Postat de catre ana-maria andone la data de 2008-10-06 19:52:20
         
 
  Nu, domnișoară. Am reținut dezinvoltura cu care vă mișcați în lumea reală și capacitatea de a transpune propriile trăiri în formă lirică.

Atîta doar că sunt cam sastisit de chiloți de toate culorile, de prea desele micțiuni și prea multa urină revărsată, de coprolalia în general care tinde să înece lirica zilelor de azi.

Altfel, nu pot decît să remarc faptul că nu sunteți străină de cuvîntul scris. Ba chiar mai mult, după postarea ars poetica II, vă suspectez că sunteți mai mult decît vreți să lăsați să se vadă. Un abur suav de clonă îmi spune asta.

O ultimă întrebare. Siameza de care pomeneați o fi pisica pe care n-o puteați făta în ars poetica I?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-05 18:01:17
         
 
  Domnule Bordas, este firesc pentru dumneavoastra care ati avut norocul sa va nasteti singur. Eu am o sora siameza si amandoua purtam o singura pereche de chiloti, deoarece aveam doar un fund (scuzati eufemismul). In ziua cu pricina ea plecase la opera ("Lacul lebedelor") si ramasesem singura in ei. Atat ati inteles din poezia mea?  
Postat de catre ana-maria andone la data de 2008-10-05 15:18:38
         
 
  D-le Bordaș,
Aluzia poetesei plină de semnificații e evidentă: Corvette simbol rutieristic din folklorul 66 road și roșu pe deasupra, e miticul Pan care atentează la neprihănirea Eutherpei(vezi chiloței)care alimentează erosul ca pe un automobil la pompa de benzină cu sfîrcul martirizat( simbol al maternității neasumate)de un forceps care culmea se dovesește a fii de fapt un morar, deci Eutherpe nu mai e muză e doar o boulangereasă jinduind la un corvette, nu+i așa erotic și roșu!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-10-04 19:10:02
         
 
  Sunt singura in proprii mei chiloti rosii
ca o masina Corvette

ana-maria andone

Părerea mea: e firesc să fie așa. Nefiresc ar fi fost să fiți doi (două) în aceeași pereche de chiloți.

Ideea poetică în bichinei roșii. Sau în tanga roșii.
Budigăii roșii nu se mai poartă în poezie. E demodați.

Probabil că eu sunt un soi de dinozaur rătăcit prin magazinul cu desuuri roșii ai liricii românești contemporane. Un purtător de izmene confecționate din solzi aspri, care nu au strălucirea vie a purpurei chiloților lirici actuali.

Voi încerca să mă adaptez modei, vopsindu-mi găcii rămași de la bunuțu'. Peticele vor da un plus de iz retro.



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-10-04 17:34:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE