FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Eros si Tanatos
Text postat de Bogdan Ionita
Ne naștem dintr-un miez de poezie,
Destinul ne e scris adânc în palmă
Și tot ce a fost sau ce va fi sa fie
E strâns legat de-a vieții noastre Karmă.

Când simți fiorul primului sărut
Ai vrea ca timpu-ncremenit să stea
Să mori și să o iei de la-nceput
Iar Eros să vegheze asupra ta.

Să arzi rănit de-a dragostei suflare,
Tanatos să te ducă sub aripă
Acolo unde viața nu mai doare
Și eternitatea-nseamnă doar o clipă.


*********

La mulți ani...VOUĂ
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Te sfătuiesc prietenește să-l urmezi pe Eros. Să lași ce e scris în palmă să se întîmple, să poți să o iei de la început încă o dată. Și fie ca "Eros să vegheze asupra ta". Lasă umbrele să fie, nu le alunga, fă-le loc în viața ta, fă-le spații, dar nu amesteca lumile.

"Acolo unde viața nu mai doare
Și eternitatea-nseamnă doar o clipă." - aici tu spui că e vorba de un rai nepămîntesc. Eu nu așa am văzut. Nu așa am simțit. Raiul este acolo unde ești tu, ca om. Tu îți plantezi grădinile, tu îți uzi florile, tu îți crești copacii pentru umbră. Raiul poate fi și aici. Mă crezi??

Văzînd răspunsurile tale mă tot gîndesc la faptul că trecereile - fie ele și dintre ani, și nu numai - trecerile sunt puțin periculoase. Dar îți trebuie curaj să faci asta. Și îți mai trebuie emoție. Și dorință. Și un strop de pasiune. Vezi? Tot Eros e vinovat de toate astea...:)

La Mulți Ani, Bogdan!

O doamnă... cum spui tu...:)
 
Postat de catre Name Old la data de 2006-01-02 23:00:36
         
 
  Da, Eros și Tanatos ... mi-am adus aminte de o discuție la un curs din facultate (cu George Pruteanu) care a avut acest subiect. Mi s-a părut potrivit pentru că m-am simțit puțin aiurea la trecerea dintre ani. Acum a trecut, datorită unei "doamne foarte drăguțe" căreia îi mulțumesc.

Îți mulțumesc și ție Costin pentru aprecieri.
 
Postat de catre Bogdan Ionita la data de 2006-01-02 22:35:48
         
 
  Eros și Tanatos, iubire și moarte. Afară plouă și poezia ta îmi vorbește despre această "împletitură" cu iz tragic, despre drama iubirilor nefericite. Sărbătorile nu aduc întotdeauna gânduri cu lumină, totuși textul este inspirat și de băgat în seamă.  
Postat de catre ridic nalbarul la data de 2006-01-02 16:00:42
         
 
  Mulțumesc Sorin.
Da, ai dreptate, întotdeauna intervine ceva sau cineva și totul se duce naiba.

La mulți ani!
 
Postat de catre Bogdan Ionita la data de 2006-01-01 14:58:32
         
 
  Acolo unde viața nu mai doare
Și eternitatea-nseamnă doar o clipă.


O imbinare ciudata intre ranire-indragostire si moarte-impacare-implinire.

Poate ca ai dreptate. Cand esti aproape de izbanda, cand atingi doar cu varfurile pocalul dragostei complete atunci intervine ceva sau cineva. De parca zeii ar fi gelosi acolo sus sau poate doar invidiosi pe mintea si sufletele calde, muritoare.

La multi ani, Bogdan!
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-01 14:09:18
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE