FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Mihai Vasile
pe pleoapele tale tremurã zorii
pe umeri
îþi stãruie somnul mantie regalã
visezi încã porþi poteci ascunse
în pãdurea din mlaºtini
ºi cãldura din ceasul
de tainã

ai gust de cafea ºi iubire
ºi te chem
mã cauþi în somnul treziei
ºi mã chemi
pe numele de dincolo de noi

eºti chiar tu?

m-am deºteptat în tine
bisericã de foc
ºi pielea-þi îmi este altar
sãrutãrilor
vibrând gheaþa vie oglindã

am sã te scriu din nou cu buzele
rugãciune
vers arhaic din trei silabe uimite
în dimineaþa paradoxalã
a pãdurii din mlaºtini
epidermã fierbinte
inima mea
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc mult pentru vizita, Armina, si pentru cuvintele calde care reprezinta o adevarata incurajare pentru mine.  
Postat de catre Mihai Vasile la data de 2005-01-24 16:28:48
         
 
  Mi-a placut mult aceasta poezie. O sa mai citesc si ce ai mai postat. Abia acum te-am descoperit.  
Postat de catre A Armina la data de 2005-01-21 00:34:10
         
 
  Va multumesc tuturor pentru vizita, apreciere si pentru primirea calduroasa. Bine v-am gasit/regasit (pe unii dintre voi). Va citesc cu drag si va doresc inspiratie si numai bine.
Maria, surpriza si placerea este de partea mea.
Multumiri pline de respect in special domnului Nicolae Tudor. O "critica" valoroasa ajuta intotdeauna autorul analizat sa progreseze si sa inteleaga unde anume mai are de lucrat.
 
Postat de catre Mihai Vasile la data de 2004-04-15 13:33:39
         
 
  Nu voi comenta nimic, vreau doar sa-þi spun : Bine ai venit !!! Asta nu înseamnã cã nu te-am citit! Poate voi reveni! Depinde ºi de tine sã ºtii!
Mi-ai fãcut o mare surprizã AZI!



 
Postat de catre Maria Prochipiuc la data de 2004-04-15 13:19:36
         
 
  Un text promitator.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-04-15 11:12:04
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Exista aici cateva pepite poetice care, atata timp cat nu sunt lasate sa dezbrace haina personalului, a dedicatiei ( ceea ce inseamna cerc mic si inchis) si sa zboare din « mlastinile» in care nu inteleg ce cauta padurea, va fi greu sa ne regasim in ele, conditie minima pentru a le inca dori, cauta, indragi.
Sa luam poezia :
« pe pleoapele tale tremura zorii » - interesant tremuratul, dar nu avem nici un indiciu sa intelegem si de ce ?
« pe umeri iti staruie somnul mantie regala »- se incepe personalizarea poeziei, dedicatia.
« visezi inca porti poteci ascunse in padurea din mlastini si caldura din ceasul de taina » Visele acestea sunt un pic contrarii. Poarta este intrarea intr-o lume iar potecile ascunse sunt elementele acestei lumi. Acestea duc intr-o mlastina unde se petrece pe furis «o ora de iubire». Nu prea este atractiva aceasta lume din cauza caldurii asociate cu mlastina, ceea ce presupune foarte multi tantari !
Relata o revista cazuri tipice in care doua- trei personaje se intalnesc, dezvaluie mistere, intimitati etc si in final se incaiera si mor toti. Si m-am intrebat cum de stie reporterul tot ce s-a intamplat, toate amanuntele, ca nu s-a lasat nimic scris sau inregistrat.
In cazul de fata nu e posibil ca dv sa stiti ce viseaza aproapele dv.
« Ai gust de cafea si iubire si te chem. » Interesant acest gust al iubirii. S-a baut cafea si se mai doarme? Mlastina o fi de vina !
« ma cauti in somnul treziei si ma chemi pe numele de dincolo de noi » Te chem si ma chemi. Numele de dincolo de noi nu-l inteleg. Frumos somnul treziei, dar « ma cauti in somnul treziei » este iarasi o presupunere. Sau exprimarea nu este clara.
« Esti chiar tu ? »-intreaba amandoi. Noaptea toti suntem la fel.
« M-am desteptat in tine » De-acum poezia a devine prea personala si nu mai ma bag..
Bine ati venit ! Mai multa atentie.
 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2004-04-15 07:22:07
         
 
  O poveste de dragoste plina de prospetime, de "poteci ascunse", "cafea si iubire".
Am mai remarcat:
"caldura din ceasul de taina",
"vibrand gheata vie oglinda",
"am sã te scriu din nou cu buzele
rugaciune".. si toate ipostazele aproape ireale ale ei, astfel incat poetul intreaba "esti chiar tu?"

Asociez aceste versuri cu "Love is all around" (Wet wet wet).
 
Postat de catre l;'l da la data de 2004-04-14 19:02:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE