FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
in vitro
Text postat de Aioanei Laurentiu


pe vremea aceea imi tremura mana
eram in laborator taiam o broasca pe burta
priveam cu scarba in matele ei curate
cu scaraba cu teama varsam spirtiera
spargeam eprubete rastelul din raftul de fier
a cazut si mirosul…
mirosul acela de aburi
de balta

elvira vomita e grea are greata
i-e sila de numele ei vrea un altul
chimia biologia fizica si asa mai departe
s-au rasturnat in baia de acizi
inca ii bate inima
mai vrem disectii
un ac abstract infipt in cerebel
e liniste
si pace

otrava complexa a iubirii in formule exacte
fiti atenti dragii mei rotiti-va ochii
dreapta-jos-stanga-sus-fata-spate
iinerariul e intreg aici pe harta
parfumul pielii ei lapte si soare
aburi de balta intr-o burta mare

este vremea cand imi tremura mana din nou
sunt in laborator elvira e cu mine
un singur element aici pe harta
cuvantul de-nceput plutea pe balta
iubiti-va
chimic
intrati in reactie intrati in erectie
eu ea ma aflu-n mine
o lumanare-aprinsa
caut nodul din matele mele imputite
nu am gasit formula dezlegarii
nu am curaj sa manui bisturiul

varsa-ma in eprubeta aceasta curata
iubeste-ma
si naste-ma in vitro

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cred ca am un typo la "vechil". Nu stiu precis, pentru ca nu vad, inca, dar pentru orice eventualitate...

Si daca tot sunt aici, domnule Peia, fara "Băi" sau "Laurentiule" pe contul meu!
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-09 18:02:31
         
 
  Doamna Elena, omagiile mele pentru cum va lasati arsa pe rug fara vreo cauza si tot respectul pentru un om care merge pana la capat, indiferent unde ajunge. Nimic mai minunat decat sa ma las nascut din eprubeta domniei voastre. Promit sa iau nota 10.:)

ecsintescu, sper sa ne intelegem bine, atata timp cat iubim si respectam, amandoi, femeia. Si mie imi place foarte mult Ioana. Sper sa nu ne luam de par pentru ea:). Vad ca am, deja, un musteriu.

Domnule Peia, va scriu acum si basta, ca sa intelegeti cam care este punctual meu de vedere in ceea ce va priveste si sunt convins ca veti trage concluziile juste. Cu tot respectul pe care vi-l port pentru cum manuiti deseori cuvintele, va trebui sa-mi suportati raspunsul la afirmatiile pe care le faceti pe pagina mea, unde nu-mi amintesc sa va fi chemat ca sa ma trageti de urechi. Vad ca o cautati cu lumanarea si nu inteleg de ce. Aveti vreun ritual de initiere la care trebuie sa fiu supus? Trebuie sa platesc bir? Am vreun examen de dat si sunteti examinatorul? Comentariul si comentariile dumneavoastra ma indreptatesc sa afirm ca nu am intalnit in viata mea un om cu astfel de caracter (si va asigur am intalnit multi oameni in viata). Sa ne fereasca Dumnezeu sa avem de-a face unul cu altul, mai mult decat avem! Bantui pe Europeea de ceva vreme si am urmarit toate querelles avute ba cu unul, ba cu altul si, in mod special, cu cineva foarte important pentru mine. Va trec cu vederea comportamentul de justitiar si vehil pe mosie, mistourile desuete, razbunarile, intruziunile in intimitatea membrilor siteului, va iert pana si mojiciile de mai jos. Ce nu va voi ierta niciodata este comportamentul absolut execrabil pe care l-ati avut si il aveti aici cu doamnele. Eu respect oamenii, domnule, pentru ca ma respect pe mine-insumi. Respect si iubesc femeia, in mod special, indiferent cat este de talentata la scris poeme, indiferent de imperfectiuni. Mama este femeie, iubita mea este femeie, sora mea este femeie, bunica a fost tot femeie, prietenele si dusmancele mele sunt femei. Un adevarat barbat nu se comporta niciodata in viata, nici sub lama cutitului, asa cum va comportati dumneavoastra. E important sa stiti ca pe mine nu ma impresionati, iar eu de injurat nu injur, avand un vocabular destul de lax. Dar nici nu va voi lasa sa imi luati maul cu obisnuitele dumneavoastra incondeieri. Nu impartasesc nici rasismul, nici misoginismul dumneavoastra. Asta, ca sa nu credeti ca ma veti jigni daca ma veti numi tigan sau altfel. Practic, nu ma puteti supara cu nimic altceva decat cele spuse mai sus. Va rog respectuos sa va tineti caii in frau, sa va legati dulaii si sa va trageti fermoarul la “vorbele de duh” in pagina asta, mai ales ca am de gand sa raman destul prin zona... Aveti pareri literare? Vi le ascult, indiferent cat mi s-ar parea de aberante sau adecvate textului. Aveti probleme cu alti membri ai site-ului, rezolvati-le prin alte mijloace de comunicare! Aveti dureri metafizice, scrieti literatura! Sper ca am fost pe intelesul dumneavoastra. Atat.

Cordial,
Laurentiu
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-09 17:16:17
         
 
  Băi, iar miroooase a boschetărie de capitală și șmekerași de Tekirghiol pe aici! Ca să nu mai vorbesc de andromace de Pantelimon...
Ce mai, poezie de sorginte chin(u)o-terapeutică, adică din aia care mișcă și morții, prin unde telurice. Fasolea, dle Rică care nu știa să zică, are virtuți lirice, pe care, dacă o amesteci cu ce sugerezi tu că aș arunca eu în fasole, iese taman ce ai scris tu pe aici, atît de cutremurător resimțit de către marii specialiști în poematică, - Luceferel și Reșapata!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-09 15:01:38
         
 
  Laur, m/am decis, sweety ! :))
te nasc eu, mă transform în eprubetă și-ți împlinesc dorința. prea te chinuiești, așa, nenăscut. :))

vot

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-09 09:22:49
         
 
  Laurentiu,
Recunosc sportiv ca nu prea ma pricep la poezie dar ceea ce scrii imi place. Fata de pastisarile si compilatiile scrise de un domn care iata este si detectiv, a lu peste fireste, si lamentatiile chitaroze ale unui bard indragostit parodiat, poezia ta sparge stereotipia.
tine-o tot asa...
notre respect...
apropos...sticla40 e adresa mea de mess...

Daca nu aveam nivelul scazut din cauze gerontofile te votam...

notre respect
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-09-08 22:55:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnule Peia, pe dumneavoastra va respect neconditionat, asa ca puteti sa dati cu ei in fasole.  
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-08 22:50:10
         
 
  Rechesan, cine e Ioana? Sper sa te referi la IBG pe care o ador ca si tine. Dar si pe Mirela.:) Nu mai sapa degeaba! Este rece ca gheata. Acum cateva comentarii era ceva mai caldut. Sunt, deja, suficient de consistente si sub un cont cat se poate de real. Nu e vina mea ca te ocupi, ca si Orwell, cu limba de lemn.

Cand ajungi in China sa-mi cumperi o scarpinatoare de spinare, te rog! M-a luat o mancarime pe sira, pana spre noada!
Hasta la vista, too!

Imi place ca te chinui sa ma dibui.:)
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-08 22:47:40
         
 
  Recheșane,
De ce nu lași omul să taie broasca pe burtă, a?
Avem nevoie și de disecționiști rafinați pe aici.
Mîine-poimîine o să ne plăngem că am rămas cu producția de broaște pe stoc!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-08 22:41:29
         
 
  A! Ioana,
știu foarte bine cu cine discut...te-au desconspirat niște detalii, ticuri!
" Poezia" e simplistă, doar deghizarea o mai întrece!
Hasta la vista baby! Cu lucruri mai consistente și poate sub un cont real...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-08 22:23:51
         
 
  Rechesan, tu chiar nu ai inteles nimic din poezia asta? Te intreb serios.

si...

Cum se pot posta comentariile de pe un alt cont? Vreau sa incerc si eu.

O iei razna, man... :(
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-08 22:05:26
         
 
  Pe Orwell l-am citit pe cînd probabil matale erai nivelul la O-I, OI, nu trebuie să-l caut pe google...în rest ești mai transparent ca o meduză care se visează delfin și suspect de identic cu o clonă, la fel și viteza cu care-ți postezi răspunsurile de pe alt cont( un user obișnuit cu nivel 10 are de așteptat ore bune pînă i se validează comurile).  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-08 21:36:30
         
 
  Stai linisit. Am mare grija, numai ca replicile tale sunt prea soft pour mon gout. Se situeaza la limita dintre... Aici completezi tu, ca am vazut ca ai imaginatie la limita. Ia sa vad cat ti-a trebuit sa gasesti Orwell pe google (de la 18.27 la 20.40). Inca ai reflexe bune, man. Prestation correct:)  
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-08 20:50:36
         
 
  P.S. Ai grijă să nu-ți cadă frontispiciul acela din mileniul IV în scăfîrlie căci iar îl vei visa pe Orwell scriind manifeste și vei aspira să alcătuiești un dicționar cu" afirmatiile textuale ale tuturor oamenilor din lume (s-a descoperit ca si cele ale celorlalti locuitori ai universului)!"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-08 20:40:54
         
 
  Aioanei,
Întoarce-te mai bine la cruciade, e nevoie de băieței ca tine să domolească dorul de femeie în frații stătuți de atîta înfrînare!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-08 20:30:52
         
 
  Rechesan, de ce sa nu incercati?! Incercati, domnule! Ar fi bine sa faceti si eforturi, cu sau fara limite (mai bine fara, ca sa nu incurci iar mirosul cu obiectul lui, cum ai facut la primul comentariu)! Cu cat mai multe incercari, cu atat mai bine. Ce-si poate dori cineva mai mult decat pastrarea unui limbaj civilizat?! Nimic! De altfel, asta e si telul umanitatii. Sper ca esti la curent cu noul manifest cultural al mileniului patru, pe frontispiciul caruia scrie chiar asta: "pentru un limbaj civilizat!". Aici iti urez doar spor la incercat si viata lunga pentru cat mai multe incercari reusite! Asta facea parte dintr-un newspeak abia descoperit. Ma refer la Orwell, ai priceput cred. Daca nu gasesti pe Google, iti dau link. Si zici ca "vax albina" nu face parte din limbajul pe care il propovaduiesti prin atatea si atatea incercari? Daca nu face, scuzele de rigoare! Si eu care credeam ca esti necajit ca te consider incompetent...

Apoi, afirmatiile textuale ale tuturor oamenilor din lume (s-a descoperit ca si cele ale celorlalti locuitori ai universului) sunt "insiruiri de cuvinte". Ma bucur din suflet si mi-ai luminat ziua cu speranta ca tu nu ai insirui niciodata cuvinte ca mine! Doamne ajuta!

...dar chestia asta cu "implicarea" ta pe pagina mea m-a dat gata. :)
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-08 18:27:48
         
 
  D-le Aioanei,
Pe acest site încercăm să păstrăm un limbaj civilizat, între niște limite de comportament și exprimare pe care poate ți-e greu să le accepți; argumente gen "vax albina" se potrivesc în alte locuri pe care probabil le frecventezi!
Da, afirmațiile mele sunt strict subiective, dar nicodată înșiruiri de cuvinte ca cele din așazisul dumitale poem, gen "eram în laborator taiam o broască pe burtă", sau "elvira vomita e grea are greata
i-e sila de numele ei vrea un altul
chimia biologia fizica si asa mai departe"
nu vor constitui niciodată o poezie!
Cît despre plan, da poate am unul și constă în trierea veleitarilor care intră aici, așa cum intră nea Ion în birtul de la colț ca să-și stîmpere setea cu o bere.
P.S. Pe viitor te-aș ruga să mă scutești de orice implicare pe pagina ta....succes la "cititori"!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-08 17:50:28
         
 
  Rechesan, ce legatura are motto-ul meu cu prozodia poemului?! Presupun ca acest motto este argumentul tau forte in ceea ce afirmi. Speram ca esti om serios si suntem pe un site de literatura. Dovedeste-mi ca versificatia e haotica si ritmul inexistent. Poate treci si dincolo de prozodie, daca ai habar cu ce se mananca. Numele tau nu imi este suficient sa ma convinga. Niet.

Oricum, critica facuta e vax albina, adica nu exista. Faci doar niste afirmatii strict subiective si atata tot.

Daca incercarea mea nu merita efortul de care vorbesti, de ce iti mai pui degetele la incercare?! Doar sa dovedesti (cui?) ca poti avea si tu opinii? Primesti vreun premiu de la cineva, iti da nivel mai mare? Ai plan de lucru?

Eu mai astept si alti cititori. Si nu te supara ca ti-am atras atentia cu "limita" aia. Nu toti ne-am nascut invatati.
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-08 15:06:02
         
 
  Într-adevăr, un ins cu un motto ca al tău IUBESC POEZIA SI FEMEIA SI NU BEAU DECAT DIN GRAAL

PARTICIP LA CRUCIADE SI NU MA LAS SALVAT DE LA ARDERI PE RUG

SOLIDAR IN MARILE AGLOMERATII ALE LUMII

MEREU MAI APROAPE DE MARGINE

nu are limite!
Acum concret: versificația: haotică, dar scuzabil pentru versul alb; ritmul, inexistent!Cît despre muzicalitate, e comparabilă cu sunetele scoase de o betonieră plină cu pietriș!Oricum nu consider că încercarea ta merita efortul de a fi comentată!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-08 13:58:02
         
 
  Într-adevăr, un ins cu un motto ca al tău IUBESC POEZIA SI FEMEIA SI NU BEAU DECAT DIN GRAAL

PARTICIP LA CRUCIADE SI NU MA LAS SALVAT DE LA ARDERI PE RUG

SOLIDAR IN MARILE AGLOMERATII ALE LUMII

MEREU MAI APROAPE DE MARGINE

nu are limite!
Acum concret: versificația: haotică, dar scuzabil pentru versul alb; ritmul, inexistent!Cît despre muzicalitate, e comparabilă cu sunetele scoase de o betonieră plină cu pietriș!Oricum nu consider că încercarea ta merita efortul de a fi comentată!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-08 13:57:31
         
 
  Nu exista limita intre penibil si scatologie, cum nu exista intre dureros si sarma ghimpata. Nu e nevoie sa explic de ce.

In ceea ce priveste prozodia, sper ca nu te referi la rima intamplatoare dintre "soare" si "burta mare". Daca la asta te referi, considera ca am scris "burta mijlocie ca marime". Daca te referi la structura versificatiei, muzicalitate, accente, ritm, etc., mai astept pareri.

Nu ma consider mai bogat in informatii dupa comentariul acesta. Multumesc, oricum.
 
Postat de catre Aioanei Laurentiu la data de 2008-09-08 11:43:37
         
 
  Această prozodie este la limita dintre penibil și scatologie!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-07 21:20:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE