FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
REMEMBER
Text postat de Emanuel Cristescu
Pentru toți aceia care încalcă regulamentul Europeea indiferent numele sau renumele ori încrederea care le-a fost acordată:

1. Cei care activează pe site-ul Europeea nu utilizează cuvinte vulgare în textele ori comentariile pe care le postează pe acest site. Se presupune că toți userii au capacitatea să facă diferența între cuvintele vulgare și celelalte cuvinte. Cei care nu pot face această diferență nu au ce căuta pe Europeea. Pentru toți primează prezumția de discernământ.

2. Atacurile privind vața privată a userilor nu sunt permise pe Europeea

3. Invocarea unor antecedente nu va scuza pe nimeni.

4. Dacă sunteți ori vă considerați atacați, ori întâlniți în texte sau comentarii cuvinte vulgare nu presupuneți Dvs. că redacția este de acord cu ele. Semnalați-le pe adresa [email protected] și numai dacă nu primiți un răspuns ori nu se iau măsuri, după caz, acuzați redacția ori pe mine. Doriți un spațiu ECOLITERAR? Implicați-vă în păstrarea lui. Nu doriți? Sunt milioane de site-uri unde vă puteți manifesta și unde poate scrierile neecoliterare sunt apreciate.

5. Profilactic, insist să nu mă întrebați, ce înseamnă vulgaritate, ce înseamnă atac la persoană, ce înseamnă, valoare. (vedeți punctul 1) Puteți, respectând regulile site-ului, scrie texte, comentarii, eseuri, etc. pe această temă. Invocarea oricăror nume ale literaturii române sau universale, care au scris ori scriu neecoliterar, nu poate constitui un argument. Europeea nu neagă nici un fel de literatură numai că aici nu pot fi publicate texte sau comentarii care încalcă regulamentul.

6. Postarea unui text și nebifarea căsuței referitoare la comentarii dă dreptul oricui să comenteze textul Dvs. Inclusiv să-l nege. Așa că vă rog să nu vă mai ofuscați. Dacă Dvs. credeți cu tărie în textele pe care le postați nimic nu vă poate știrbi această încredere.

7. Buna credință a celor care postează pe Europeea se prezumă de asemenea.

8. Europeea are fermitatea și mijloacele imunitare, tehnice și de menținere a direcției și misiunii asumate, necesare pentru înlăturarea oricărei agresiuni.

A scrie pe EUROPEEA este o libertate de care uzați sau nu. Adică o opțiune.

Succes.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Peia, cum le stii tu pe toate!
P.S. Ca sa nu mai fim off-topic aici, du-te te rog la mine in texte si la "Pe o caniculă (din dragoste, rock cu Tom Jones)", vei gasi "She's a lady"... Vizionare placuta!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-09-02 13:35:57
         
 
  1. Dacă știai de cuvîntul ăla, de ce mai întrebai? Așa, de kiki de miki?!
2. O să fiu eu "gentelemen", cînd o să fii tu leidi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-02 13:13:20
         
 
  Peia, cum stii sa profiti de o simpla greseala! ai dreptate, n-am lasat pauza si a iesit altceva(ce va sa zica!!!).Dar cand vei fi un "gentelemen", asa cum spui tu, vom mai vedea!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-09-02 10:07:55
         
 
  Multumesc,domnule C.T.A, stiam de cuvantul"obstinatie", asa cum ati pomenit si dv...si da, pentru ca sunt o "femeie cumsecade", ii acord acest drept.Sunteti un dragut!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-09-02 10:03:55
         
 
  Vasilico,
Aș fi putut fi gentelemen cu tine o dată, dar "odată" nu poci, pentru căci aceasta este la timpul hăt, cîndva, ceea ce-mi este imposibil, va să zică, oricît de... obstinent aș fi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-02 09:21:15
         
 
 
"Și-o face obstinent... fără-ncetare"

Adicătelea încăpățînat, îndărătnic, îndârjit, înverșunat de la obstinație. Acordă-i dreptul la o licență poetică.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-09-02 09:13:35
         
 
  Peia, nu vrei sa fii mai explicit? Haide, fii un gentlemen cu mine, macar odata!



Măi, nea Tomo necredinciosu, văd că îți căzu pata și pe mine, ca și pe alții de pe Europeea...Ce e ăla "obstinent", că de abstinent am auzit, dar de ăsta nu?!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-09-01 22:07:44
         
 
  Ionuț Caragea, chiar crezi că cineva te bagă în seamă? Pe aici, certurile fac deliciul:)  
Postat de catre Danuz Daniel la data de 2008-09-01 20:57:36
         
 
  ,,E Vasilica damă cumsecade,
Apreciată printre autori,
Dar unii răi, așa cum nu se cade,
O necăjesc mereu, trăgând de sfori!''
Luchi Tenenhaus

Pe Vasilica, doar un dor o scurmă
Și-o face obstinent... fără-ncetare;
Să n-o mai atacați, vă rog, în turmă
În marile-i bufeuri literare!
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2008-09-01 20:37:52
         
 
  E Vasilica damă cumsecade,
Apreciată printre autori,
Dar unii răi, așa cum nu se cade,
O necăjesc mereu, trăgând de sfori!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-09-01 20:25:44
         
 
  Apăi, Vasilico, ar fi trebuit să scrii pe conteiner: "nu desigilați! destinație expresă! fragil și inflamabil"!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-01 20:13:09
         
 
  Laudabilele intentiile domnului profesor Emanuel Cristescu. Sper sa fie luate in consideratie si de ceilalti.  
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-09-01 15:55:19
         
 
  Peia, esti domnul Cristescu, esti editor pe Europeea? De ce raspunzi in locul lor? Ai vazut clipul sa-ti dai cu parerea? Cand va fi validat, te rog sa-ti dai cu parerea la subsolul lui...chiar te rog...O toamna frumoasa iti doresc, astazi fiind prima zi a acestui anotimp(asta pentru ca sunt o romantica si o femeie cumsecade!)
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-09-01 15:20:50
         
 
  Vasilica,
Nu sunt la curent cu povestea ta, dar dacă, într-adevăr, lucrurile stau așa, atunci invalidarea ar putea veni din faptul elementar că poemuța ta avea taman valoarea unei părăluțe de pe vremea lui Pazvante. Adică foarte romantic tocită peste tot.
Dar numai plînge, căci veșnicia-i lungă, iar tu ai timp suficient să aștepți validările pîrdalnicilor de editori!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-01 15:12:19
         
 
  Sunt de acord cu dumneavoastră, domnule Profesor.
Vot,
Elena
 
Postat de catre Elena Munteanu la data de 2008-09-01 14:37:27
         
 
  Domnule Cristescu, eu nu vin cu nicio para in acest comentariu al meu, in primul rand ca nu imi este in fire si in al doilea rand, respect pe toata lumea si nu as putea face asa ceva.
Am postat un clip cu o poezie de-a mea, intitulata "Dorul de tine..."care nu contine vulgaritati sau atac la persoana; dimpotriva, este o poezie romantica cu imagini(destul de decente) si muzica in ton cu versurile si si nu pricep de ce mi-a fost invalidata dupa ce aparuse pe prima pagina, ca fiind validata!
Uneori astept o zi intreaga sa mi se valideze poezia si comentariile, stiu, o sa spuneti ca nu aveti editori, asa cum ati spus intr-un text, insa mie mi se intampla cam des lucrul acesta...As dori totusi sa mi se dea niste explicatii si daca nu sunt dorita pe acest site de anumite persoane, sa mi se spuna in fata, mie imi plac lucrurile directe si clare. Va multumesc anticipat! Cu respect, Vasilica Ilie
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2008-09-01 13:56:41
         
 
  Ceea ce nu au înțeles unii de pe aici și de aiurea, Recheșan, este că, între miștoul făcut de un text și miștoul la adresa persoanei care l-a scris, este o diatanță incomensurabilă. Te pomenești, deodată, că unul se ia de măsura ta de la pantofi, așa, nitam-nisam! și dacă i-o-ntorci în aceeași notă, ba și mai dihai, c-o merită, începe să urle că i-ai deranjat manichiura!  
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-01 11:40:28
         
 
  D-le Peia,
Întrebarea nu era retorică și chiar o adresam domnului Corbu; acu' fără supărare dar nu cred că asemenea sfaturi au vreun efect și nu e stilul meu să încep un "duel colegial" cam așa:
Bre Magdo Gheorghiu ce aiurea ești
Țîpînd drogate priviri prin ferești
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-01 11:24:42
         
 
  Nu e eco, Reche, pentru că are greșeli de ortografie!!
Dar nu poți să i-o întorci la fel?
Să vezi plînsoare pe ea, cum că îi ataci naturelul...
Eu așa fac și o potolesc una-două!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-01 10:21:49
         
 
  D-le profesor,
Oare textul următor este ecoliterar? Nu de alta dar să știu și eu pînă unde poate ținti replica!

Dor de ...recheșan
Text postat de Magda Gheorghiu
Probabil că zaci beat pe undeva
De înălțimi, de aburi și miros,
Când aplecat ușor, cu capu-n jos,
Dai la boboci ca noi câte ceva.

Adie un vânt rece dinspre sud
Și mor de grija ta că nu apari,
Îmi trec prin minte astăzi gânduri mari:
Un pol(onic) aș da să te aud.

Pe-Europeea sfântă nu mai ești,
De lumea rețetară ți-e urât,
Ești îngropat în buchii pân’ la gât,
Mare minune, Gheorghe … mai trăiești?

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-09-01 10:15:19
         
 
  Helenado,
Vezi că ai călcat regulamentul (oare vine de la verbul "a regula" - vezi Caragiale?!!)
Ai folosit cuvințelul "irefutabil", ceea ce contravine regulamnetului mai sus pomenit prin rezonanțele lui mai mult decît obscene! Așa că dă-ți seama la vorba aia, să nu te pomenești nongrată!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2008-09-01 10:02:46
         
 
  Vă mulțumim frumos !

Eu mai scap câte o glumiță, amuzată de mici licențe poetice, sper să nu deranjez.

Am și autori preferați, serios, de dragul cărora, uneori, nu rezist să nu par a delira, cum îmi scrie unul dintre ei, atunci când, pusă pe glumă, mai pun câte-o întrebare, deplasată pentru unii, dar în context pentru mine, retoric vorbind.

Îi asigur pe tinerii colegi :

- Ioan Peia
- Rechesan Gheorghe
- Radu Ștefănescu

de totală condescendență din partea mea.

Îi iubesc, în egală măsură, sunt fan al creațiilor lor literare, și, dacă până acum n-au înțeles că numai din simpatie comentez, oleacă, mai șăgalnic în subsolul textelor domniilor lor, scriu, aici, deschis:

nu-mi luați în nume de rău !

Peia a promis că mă va purta, în miniatură, la cingătoare. :)))
Ce poate fi mai frumos pentru un autor, legănat de mersul, mai mult sau mai puțin sprințar, al marelui B&B ( BARD de BARD ), proaspăt înnobilat, chiar aseară, pentru Antologia în care-mi recunoaște meritele. :))
Bineînțeles, nu l-am luat în serios. Numai după ce-mi va cânta o serenadă, în acompaniament de chitară, undeva, sub fereastra mea, atunci îl voi crede. :)
Dacă stau și mă gândesc mai bine, nici nu prea are loc sub fereastră, locuiesc la parter, și, de la înălțimea bardului de peste 1.85, se uită direct în camera mea. :)
Eh, ce-o să fac ? Îl voi privi, direct în ochi, îi voi asculta cântecele, răpită de farmecul intrinsec al spiritului de-o candoare irefutabilă a preabardului ales.

Iubesc atmosfera albastră întâlnită numai pe pajiștea Europeea. Aici, mă simt într-un weekend continuu. Mai dăm noi în garagață, așa, când adrenalina dă pe-afară, înviorăm ritmul greoi, prea multă liniște duce la plictis. Unii dintre noi au devenit muze, de ce să nu profităm ?

Domnule profesor, m-am confesat, parțial, în speranța că preadistinșii colegi îmi vor înțelege elanul, atunci când, "plină de grație":)), la rându-mi, comentez atât cât și cum simt numai din pasiune pentru creațiile colegilor.

colegial

ET



 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-09-01 08:36:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE