FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lansare - Dublu eveniment
Text postat de Adrian Munteanu
Photobucket

coperta : Dana Ștefan, căreia autorul îi mulțumește pentru constanta și prețioasa contribuție la nașterea tuturor celor patru volume ale sale.


EDITURA A R A N I A, LIBRIS BRAȘOV, MUZEUL CASA
MUREȘENILOR
_______________

anunță un dublu eveniment cultural


I. Joi, 4 septembrie, ora 13, la Librăria Șt. O. Iosif din Brașov

lansarea volumului

F E R E S T R E ÎN C E T A T E

( Sonete 4 )

volum de sonete ale Brașovului

de ADRIAN MUNTEANU

Participă scriitorii :

- Doru Munteanu – președintele Uniunii Scriitorilor, filiala Brașov
- preot, prof.univ,dr. OVIDIU MOCEANU


II. Vineri, 5 septembrie, ora 17, la Muzeul Casa Mureșenilor din Piața Sfatului


Recitalul de muzică și poezie

NĂDEJDI DE ZEU ÎN HĂITUIRI DE LUP

Interpreți :

Cvartetul CORONA ( Luminița Cucu – flaut, Izabela Grigoruț – vioară, Mina Ciulic㠖 violă, Ionela Cristea – violoncel)

Brașovul în sonete : autor și interpret - ADRIAN MUNTEANU






Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Octavian - am încheiat momentul de necunoaștere
Adrian - mulțumesc pentru gândul bun
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2008-09-02 13:23:06
         
 
  ...Vă doresc ca evenimentul să fie o deosebită reîntâlnire a spiritului cu poezia. Felicitări și multă sănătate.

...Cu stimă,

A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-08-31 13:57:52
         
 
  sa cred ca sunt iertat, Domnule Munteanu?
...as fi foarte multumit.

cu mult respect,
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-08-31 10:22:25
         
 
  Ionut Popa – mulțumiri primului vestitor
Ionut Caragea – la acest al patrulea volum versul m-a învins. Fiind vorba de sonete ale Brașovului, conținând, așadar, emoțiile, trăirile și devenirile autorului, poezia nu m-a lăsat să mă apropii de un veșmânt contemporan, aruncându-mă, din nou, spre limpezire, sinceritate, lipsă de incifrare și tradiție. Mai vedem la volumele viitoare.
Alensis – sper să fie de toate, să depășesc emoțiile oricărui moment de acest fel și să-mi duc proiectele mai departe.
Adriana- n-am pus la inimă. N-am știut despre ce e vorba, dar acum mi-e clar.
Octavian – să spunem că a fost o neînțelegere. În general însă, e nevoie de mai multă reținere atunci când nu cunoști omul la care te referi.
Radu – am trecut peste și mergem înainte.
Eugenia – știam eu că am susținători. Altfel ar fi tare greu. Regret că a mai trecut ceva vreme și nu aveai cum să știi că soția mea s-a stins de un an și ceva. De asta încrâncenarea și durerea din volumul 3. Astea sunt încercările fiecăruia.
Elena – urările sunt bune oricând și gândul bun prinde bine. De altfel nici n-am depășit luna august.
Daana – deseori mă gândesc cu cât aș fi mai sărac și neajutorat în viața asta fără prieteni ca voi, fără sprijinul la greu, fără cuvântul și gestul dezinteresat. Să vă dea Dumnezeu sănătate, iar la lansare, cu toate că ești atât de departe, îți rezerv un loc special, așa cum se reține scaunul sculptat, la loc de cinste, pentru mai marii bisericii la ceas de praznic.
Lory – vine adiere de nedezmințită prietenie dinspre aceea căreia îi doresc și eu, cu fiecare ocazie, să aibă parte de satisfacțiile tuturor încercărilor pe care tinerețea le va pune în față.
Veronica – cartea va ajunge la Toronto cât voi putea de repede. Regretul că nu vin este și al meu. Eu am vrut, chiar am propus un spectacol, dar nu mi-a răspuns nimeni. Nici măcar domnul Popescu.. Nu-i nimic, poate în viitor. Fiecare are problemele lui.
Valeriu – trag nădejde că voi mai ajunge aproape de Niagara. E un vis, întotdeauna.
Cristian – nu stiu pe cine din Bucuresti ar interesa trăirile unui brașovean.
Tea – trag și eu nădejde să fie bine. Am premeditat momentul acestei lansări. E în timpul Cerbului de Aur și vreau să demonstrez că Brașovul este nu numai gazda unor manifestări efemere, ci și furnizor de evenimente culturale.
Gina – mulțumirile mele. Și ale Danei, desigur, fără de care ce m-aș face ?
Elena – și ție toate gândurile mele bune. Și speranțele mele.
Lesslara – de bucurie trebuie să avem parte. Și de împăcarea că am mai adăugat o împlinire, am mai lăsat un semn.
Amalia – să te pun în carnetul meu cu cititori constanți ?
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2008-08-31 09:46:43
         
 
  Domnule Adrian Munteanu, vă felicit pentru deosebitul eveniment; de astăzi sunt mai bogată; o mare bucurie să vă citesc;
Cu admirație,
 
Postat de catre Amalia Simona Pantea la data de 2008-08-31 00:13:25
         
 
  Domnule Adrian Munteanu,
vă doresc multe bucurii, felicitări !
 
Postat de catre ... lesslara la data de 2008-08-30 23:30:14
         
 
  Adim, să fie într-un ceas bun! Felicitări! Minunată și coperta! Felicitări și Danei Ștefan!
Drag, Elena
 
Postat de catre Elena Munteanu la data de 2008-08-30 23:13:04
         
 
  Sa fie implinire!

si nu ma indoiesc de asta!!...Felicitari autorului adrian munteanu... si un gand bun Daneialu'Stefan!

Felicitari!

regards,

goia


 
Postat de catre nula nada la data de 2008-08-30 21:59:25
         
 
  erata: Paingul Orb, bineinteles....dar mintea mea e uneori incetosata....ca sa fiu civilizata!

Scuze,

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-08-30 20:06:20
         
 
  Ne-am "cunoscut" la " Paingul Alb" si care mi-a lasat impresia pe care mi-am expus-o si la Observatorul si pe site....

Felicitari pentru noul volum si sunt convinsa de succesul nu numai al lansarii.

cu prietenie si admiratie (sincera),

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-08-30 20:04:14
         
 
  FELICITARI DLE MUNTEANU!

Pe cand si o lansare in Bucuresti?

Cristi

 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-08-30 19:42:14
         
 
  Maestre, felicitari si mult succes in continuare.
Sper sa mai veniti pe la noi.
Cu dragoste romaneasca,
Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2008-08-30 19:31:34
         
 
  Adrian Munteanu,

Felicitari din toata inima!
Banuiesc ca vom avea si noi, cei de la Observatorul, un volum, (cum am mai avut si ne-am batut pe el ca sa-l citim!), asa ca nu putem decat sa regretam ca nu veniti dv in persoana sa ne vizitati!

Cu admiratie,

VPL.
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-08-30 18:11:24
         
 
  D O M N U L E

Adrian Munteanu!

Ma inchin cu respect si va trmit cel mai frumos gand al meu la lansarea bijuteriilor!

Cu mare pretuire - Lory*
 
Postat de catre hhhhhhhhhhhhh hhhhhhh la data de 2008-08-30 17:50:57
         
 
  Eugenia...
sincer îmi pare rău, am făcut o confuzie...
Domnule Munteanu, ma văd obligat să mă închin în fața Domniei Voastre pentru confuzia făcută...
Vă rog să mă iertați!
...și chiar mă gândeam... Brașov! aproape de mine...
...ce bine era dacă puteam și eu să mă duc..., dar la cine, la un (t)...
vă rog să nu fiți supărat, păcatul e doar al meu...
Radu, tu și Eugenia m-ați făcut să deschid ochii...
vă mulțumesc.

p.s. Domnule Munteanu, scuzele o să le aduc personal, sub tâmpa...
;)

t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-08-30 17:46:52
         
 
  inca odata, suntem cu sufletul si din suflet alaturi de tine, adrian.
sa fie intr-un ceas bun si o toamna splendida iti dorim!

dana si dan andrei aldea
 
Postat de catre Dana Stefan la data de 2008-08-30 17:34:15
         
 
  D-le Adrian Munteanu, felicitari si un sincer La multi ani, cu ocazia zilei de nastere.

Va doresc o lansare de succes, multi prieteni alaturi de dvs. si bucurii cat mai multe.

colegial

ET
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-08-30 17:25:07
         
 
  Octavian-Sergiu Ciurtin, iti garantez ca domnul Adrian Munteanu nu a fost niciodata editor pe agonia.ro
Il confunzi cu Vasile Munteanu, cred...

Domnul Adrian Munteanu are o varsta respectabila si este omul cu cel mai bun simt pe care l-am intalnit vreodata.
Zilele acestea a implinit 60 ani.

Adim, felicitari si pentru acest volum. Le am si pe celelalte. Mi-ar placea sa pot ajunge.
Multa sanatate tie si doamnei!


Octavian-Sergiu, sper sa-ti ceri scuze...
 
Postat de catre eugenia reiter la data de 2008-08-30 17:21:42
         
 
  Tavi, ești penibil, chestia asta iți iese de fiecare dată perfect, felicitări

scuze, domnule Munteanu

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-08-30 17:11:27
         
 
  scop lucrativ sau... comercial?
o lansare fara (PS: Atentie redactie : in lista textelor mele a disparut tot ce am postat pana acum si a aparut, repetat la infinit, un text "eseistic" care nu-mi apartine. ) texte?

ma uimeste totusi faptul ca un editor asa de important de pe un site concurent, revine dupa 8-9 luni pe la stana albastra sa vada daca i-a crescut mielutul...
constata ca oaia-i beteaga si-i vinde pielea!!!!

curios, nu?

p.s.
cei care depind, peste deal!!!, de el... sigur ma injura.
ramane cum am stabilit!
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-08-30 16:47:01
         
 
  In primul rand, felicitari!Cu siguranta va fi un eveniment minunat.
Cat despre texte, nu puneti la inima. O intamplare nefericita a afectat tot situl. Oricum, sonetele dvs sunt unele din cele mai frumoase pe care le-am citit vreodata, cred ca toata lumea e in asentimentul meu.
Cu pretuire.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2008-08-30 15:54:53
         
 
  Multi invitati si mult succes!  
Postat de catre Bun Tare la data de 2008-08-30 15:52:18
         
 
  Felicitari domnule Adrian Munteanu. Am citit si paingul Orb si pot spune ca sunteti un sonetist (modern) desavarsit. Mult succes.  
Postat de catre Snowdon King la data de 2008-08-30 15:26:22
         
 
  Felicitări, domnule Munteanu! Să fie într-un ceas bun!

 
Postat de catre Ionuț Popa la data de 2008-08-30 15:25:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE