FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Uitarea
Text postat de Luminita Suse
Uitarea

Uitarea
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, Sorine! Si eu iti doresc la fel, din toata inima.
 
Postat de catre Luminita Suse la data de 2005-12-23 16:26:35
         
 
  La multi ani, Luminita. Un an bun si un Craciun ca in povesti.
st
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2005-12-23 15:59:56
         
 
  De acord, Daniel. Adu poeziile sa le vedem.  
Postat de catre Luminita Suse la data de 2005-12-22 05:19:27
         
 
  Hai, mai Sorine, ca nu cred sa nu stii tu 'du bist eine dume ganz', ce ne placea noua sa le 'alintam' pe fete asa ... dar la mine a fost scoala, si mai mult de doua luni:)
Luminita, plecaciune. Ideea - fir rosu al poeziei - imi place, insa se vede un picut ca nu e vorba de un nativ - bine, vei zice, normal, te cunosc - insa nu e asa - ca si poet contemporan, Owen Sheers ne invata un pic de obarsie, fiind irlandez, adica, ce vreau sa spun: pare un pic fortata: 'on windows', apoi 'in windows', mai sunt si altele; eu as fi lasat primul vers fara 'on windows', da nastere si ofera posibilitatea a mai multor interpretari ... insa asa cred eu. La fel si in continuare, in poezia autorilor englezi contemporani exista un mai mare grad de subtilitate a limbii decat la cei precedenti, ce invita nu la imitare, insa la mai multa munca, ceea ce nu vad in aceasta poezie. Am sa aduc si eu niste poezii scrise de mine in engleza pentru a ne invata unii pe altii si a ne ajuta... poate cine stie?:)
Drag,
Daniel
 
Postat de catre Daniel PuiaDumitrescu la data de 2005-12-22 02:13:20
         
 
  O initiativa buna, Luminita. De aceea il invit pe amicul DD sa comenteze el poezia ta. Eu am fost intotdeauna un antitalent perfect la limbi straini si continui sa scriu in aceasta limba de restransa circulatie, romana.

Dupa doua luni de gradinita germana am invatat un singur cuvant: Der Elefant. Pe cuvant.
st
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2005-12-21 09:58:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE