FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
14
Text postat de George (Dumitru) Corbeanu
La ultimele cuvinte ale batranului am tresarit. Se pare ca firma aceasta se ocupa si cu editarea cartilor, nu numai cu organizarea excursiilor in strainatate. O fi vreo asociatie non profit, mi-am zis, din acelea care trebuie sa isi justifice banii primiti prin actiuni de tot felul, care mai de care mai filantropice. Oare barbatul si femeia de langa el in ce scop asteptau ? Nu ii vedeam autori de carti, mai degraba turisti, ca si mine, doritori de schimbarea privelistii gri, pe termen scurt macar daca nu se poate altfel. Ma manca curiozitatea insa nu vroiam sa intreb, si asta nu din timiditate ci mai degraba din lene pura. Mi-era lene sa imi desclestez falcile naclaite dar nu de sange, ca in povestea batranului, ci de saliva cleioasa lasata in urma de setea ce incepuse sa ma deranjeze din ce in ce mai hotarat. Se facuse parca mai cald in incaperea alba fara ferestre si aerul incepea sa devina mai greu respirabil. M-am intrebat in ce tara va fi excursia, abia acum imi dedeam seama ca nu mi s-a specificat asta la telefon. Doar excursie in strainatate, iar asta poate sa insemne orice. Poate am sa pot alege, mi-am zis, si daca ar fi asa, mi-as putea alege Marocul, m-as duce in Casablanca, as fi un nou Humphrey Bogart cu o Ingrid Bergman langa mine, traindu-ne ultimele momente ale unei iubiri trecute. Sau, de ce nu, Egiptul, posesor ar piramidelor misterioase, asaltate de turisti din toate colturile lumii. M-as pierde in desert, gustandu-i arsita ucigatoare, asteptand Fata Morgana sau, poate, vocea lui YHWH, devenind astfel un nou Avraam, cu o noua misiune si un nou set de reguli, ce vor surclasa si inlocui pe cele vechi de mii de ani, lipsite de substanta originala.
- Noi tot cu domul Laurentiu Calin am discutat, l-am auzit pe barbatul din fata mea vorbind, curmandu-mi astfel firul gandurilor. Dansul m-a sunat in legatura cu o problema destul de importnata pentru noi. Stiti, noi nu putem face copii, spuse si stranse mana femeii de langa el.
- Eu nu pot, completa ea cu ochii plecati.
- Si ne-am hotarat sa infiem, continua barbatul, iar dupa ce am vizitat diverse institutii si cativa copii, inca suntem nehotarati. Nu e vorba ca nu ne-au placut copiii pe care i-am vazut, caci nu se pune problema asa. Ci, cum sa spun… as vrea ca atunci cand il vedem, sa avem amandoi senzatia ca da, el este copilul nostru, intelegeti ? Sa ne simtim intregi in prezenta lui. Insa nu am simtit asta pana acum si acest fapt ne-a descurajat putin... Toti copiii aceia erau minunati, insa nu ar fi fost « ai nostri ». De aceea am oprit vizitele la un moment dat, cred ca de cateva luni nu am mai vazut nici un copil. Insa acum cateva zile am primit telefonul domnului Calin, ciudat, as spune, pentru ca stia in detaliu situatia noastra. Nu mi-a spus de unde, insa m-a invitat sa discutam dandu-mi de inteles ca ne-ar putea ajuta mult in aceastra privinta. A subliniat ca este nevoie sa venim amandoi, inutila sugestie, pentru ca orice legat de acest subiect ne afecteaza in acceasi masura, deci oricum am fi venit impreuna.
- Deci aici nu este numai o editura, l-am auzit pe batran. Apoi se uita spre mine, pentru prima data cu ceva interes. Dumneavoastra pentru ce sunteti aici ?.
- O excursie in strainatate. Se pare ca am castigat-o la un fel de tombola, sincer nu stiu toate detaliile caci nu le-am inteles foarte bine la telefon, am raspuns.
- Hm, facu batranul. Ce institutie mai e si asta ? Si in ce tara va duceti ?
- Nu mi-au spus. Insa probabil voi afla, cat de curand.
- Cam bizar, as spune, vorbi barbatul. Editura, institutie de adoptii, agentie de turism, cam diversificata aria de activitate. Si usa, usa este inca inchisa ? Spunand asta o incerca, apasand pe clanta. Era inchisa in continuare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am citit si chiar daca am ramas 'confuza'... am regasit stilul tau - si daca mentionata 'Casablanca'... misterul isi revendica - misterul... gand bun,

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-07-15 00:05:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE