FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scurta reintoarcere (d)in spatiu(l) albastru [lui Ecsintescu]
Text postat de Sabina Datcu
Draga cititorule,

Iti cer scuze daca iti voi insela orizontul de asteptare. Acest text nu este unul critic. Sau unul literar. Este numai un text de bun-revenit. Si un joc. Iar tu, draga cititorule, daca nu esti capabil a te prinde in hora, poti parasi linistit aceasta pagina. Sau poti lasa ce insemne doresti. Si cand doresti.

*****


Zdrobitorul s-a intors. Zdrobitor? Ce zdrobitor, dom'le? Ce zdrobitor?
Zburator mai bine.
Laptopul este pentru omul modern. Eu as fi luat numai camera foto.
Internetul, televizorul si ziarul iti deformeaza perceptia. Oamenii minunati se preschimba in sadici care schingiuiesc si omoara in direct la stirile de la ora 5. Sau pe prima pagina a ziarului. Chiar si pe litoral.
Lumea e plina de povesti interesante. Depinde de perspectiva.

N-am mai vazut marea de aproape 15 ani. Nu pot s-o vad pentru ca inca nu o pot ierta. Pentru mine este poarta pentru a trece dincolo.
In noaptea aceasta se spune ca se vor deschide portile cerurilor.
Portile apelor raman insa ferecate, pana la acceptare.
Iar acceptarea nu va veni niciodata.
Lectie primita: "...Si am invatat ca timpul nu vindeca ranile, dar o va face prin cel mai milos lucru: sa te mentii pe linia de plutire."

Icoanele strabat lumile doar pentru a sustine o motivatie. Este nevoie de a crede in ceva, pentru ca altfel se pierd reperele. Pierdere a propriilor repere. Iar o lume fara repere este una mult prea mare pentru individ mic.

...

Bine ca ati revenit, ca ma plictiseam pe aici.

PS: Ecsintescule, te-ai cam ingrasat in campania asta electorala. Se vede treaba ca ai fost stresat rau de tot! Sau nu te-a prins bine fotografu'...
Hai, sa ne auzim cu bine.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  oameni buni, scuzati pentru intarzierea multumirilor - departarrile sunt de vina.

gina, gand bun si tie, sper sa ne re-auzim cat de curand.

Vlad, cu prima propozitie m-ai dat gata, chiar aveam nevoie de o confirmare. Glumesc... inca imi mai aloc o ora pe zi ca sa ma laud singura. Poate, intr-un viitor apropiat, cand va veti strange mai multi, nu va mai fi nevoie de efortul acesta din partea mea :))
Si spui tu ca nu exista Zdrobitori? Asta e bine. Dar Zburatori stiu... stiu ca inca exista. Sa nu ma contrazici, caci voi plange!
:)
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-06-28 19:25:51
         
 
  Sabina, tu esti o fata sensibila si desteapta.
"Zdrobitorul s-a intors. Zdrobitor? Ce zdrobitor, dom'le? Ce zdrobitor?
Zburator mai bine."
Nu exista Zdrobitori decat in mintea noastra, ea este aceea care ne joaca feste. Si cu Zburatorii lucrurile stau exact la fel!
:)
 
Postat de catre Constantin Vlad Nistor la data de 2008-06-25 11:56:57
         
 
  'Iar o lume fara repere este una mult prea mare pentru individ mic.'

personal am preluat aceasta idee... si o pliez tot personal... ca pe o scrobita batista:

poate am crezut prea mult intr-o 'persoana careia ii ceream decent stiri dinspre tine'... de aceea las un semn: ginagoia69 - YM...

si nu e offtopic!

gand bun saab,

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2008-06-24 22:21:20
         
 
  mai, pui mic (aka ecsintescu) numai NU ma boteza Simona, PLEASE!

Cat despre cealalta idee... m-am convins: se poate si mai rau. Sunt buna. Zau...
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2008-06-24 08:10:51
         
 
  virtuuuu'... pe Simona o cheama Sabina!

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-06-24 01:15:21
         
 
  intre moarte si erotism stau doar ecsintestii...  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-24 01:13:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  da Simona


 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-06-24 01:03:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE