FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mă mut din lumea asta
Text postat de Furdui Ioana
După o noapte în care nu am putut dormi, datorită vecinului ce-mi făcea, cu toți wații din dotare, dedicații „fără număr”, m-am hotărât: „Mă mut frate! Așa nu se mai poate! Mă mut din lumea asta!
Și ce? Nu am destule motive s-o fac? Ohoo! Încă multe... am motive gârlă!

Până să nu mă răzgândesc, iau telefonul și sun! (ok, sun, sun, dar unde?) Aaa, gata, știu! La o agenție de turism! Zis și „format”!
La capătul firului, un robot obosit:
-„dacă vreți să stați la coadă până v㠄bag㔠cineva în seamă, apăsați tasta 1”,
-„ dacă după 3 ore de stat cu receptorul în mână, nu v-ați plictisit, vă rugăm să reveniți”!
Închid într-un final si deschid șifonierul, dar în el... doar umerașe ce dormeau resemnate că nu vor avea niciodată ocazia să țină pe brațe vreun articol Cătălin Botezatu, Irina Schrotter sau Armani (no way)!
De la dulap, plec spre bucătărie... deschid frigiderul.... „stai așa”!
-„Nu mai am frigider... sau oare am avut?”
În fine! Acum sunt mai hotărâtă ca oricând să mă mut!
Plec la cea mai apropiată stație de autobuz și aștept...
Aștept să mă urc în primul autobuz pe care va scrie: „spre altă lume”!


P.S: Închiriez locuință într-o altă lume,
Nu vreau finisări, cablu sau internet.
Plătesc și avans... oricât.
Pentru un trai decent!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mă mut din lumea asta,
Mă mut la marmacie,
Îmi părăsesc nevasta
Și scap de sărăcie!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-06-19 22:55:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE