FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Maria Prochipiuc
Luna adormitã parcã în postul ei de veghe asupra noptii, încã mai moþãie în orizont.La celãlalt capãt al lumii soarele aduce cu el viaþa.

Câteva crâmpeie de raze sparg valul noptii.
Lumina cucereste pãmântul cu o sete ce parcã îþi dã aripi. Doar câteva urme de nori mai dormiteazã pierduþi în calea soarelui, dar promit cã în secunda urmatoare se vor ascunde.

Este poate cel mai frumos rãsãrit de soare din acest an. De ceva vreme primãvara se tot luptã sã împingã iarna în amintiri,iar azi este prima zi de victorie clara.

Un cer limpede ºi senin de un albastru cum rar ai ocazia sã vezi ne umple sufletele de bucurie. Parca orizontul lua foc ºi nimeni nu se grãbea sã il stingã. Un aer curat zburda, aducând cu el o aromã dulce de primãvarã.

Parfumul suav ºi delicat de frezii, viorele, violete, … se face simþit în toate colþurile în care te duci, îmbãtându-þi simþurile.

Florile primãverii plãpânde ºi firave îºi ridicã ochii spre cer cu o graþie aleasã parcã din poveºti cu prinþese.

Parfumul lor, prietenos ºi misterios în acelaºi timp îþi cere parcã sã te apropii sã le admiri ºi sã le iubeºti ca pe o femeie delicatã.



Este ziua Floriilor , ziua Intrarii Domnului in Ierusalim!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Un "reportaj" poetic plin de candoare si sensibilitate. Pari a fi fost de fata la celebra intrare. Felicitari.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2004-04-05 21:31:42
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  realizari :
« primavara se lupta sa impinga iarna in amintiri »
« orizontul lua foc si nimeni nu se grabea sa-l stinga »
« florile primaverii isi ridica ochii spre cer »
Prin scrierile tale ne cobori cu picioarele in viata, ne faci atenti la poezia pe langa care am putea trece cu ochii inchisi spre batalii imaginare.
Multumesc.

 
Postat de catre nicolae tudor la data de 2004-04-04 15:16:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE