FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
O mică problemă comunitară
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
S-a născut dintr-un tată neamț cu nume care pe românește ar putea fi lesne adaptat drept Fușerescu, Măsluiescu, Mîntuilescu. Tatăl său făcea parte dintr-o confrerie secretă destinată exclusiv bărbaților (Männerbünde). Printre ritualurile de inițiere, unul repeta gestul procreerii, gest inaugural și exemplar făcut de un zeu egiptean pe cînd pe lume nu era neam de femeie. Ca în illo tempore, novicii își înghițeau propria sămînță. (Mai circumspectă, biologia nu a recunoscut acest gen de creație și a rezervat-o doar reproducerii prin ovule nefecundate, numită partenogeneză.)

Ritualul nu era urmărit în finalitatea lui, dar, minune mare, Fușerescu, care, știa germana la fel de prost ca și româna și, între timp, se stabilise în România, a dat naștere, prematur, unui avorton viabil. Ținut cinci luni în incubator, micuțul s-a dezvoltat mulțumitor și a fost dat, cum era și firesc, în grija tatălui (supra)natural.

Copilul părea fără vîrstă. De la ieșirea de sub clopotul protector, avea un chip smochinit de adult trecut prin toate viciile vieții (și, scuzați, chiar sub acoperămîntul artificial avea deja dese poluții atît nocturne, cît și diurne).

N-apucase să iasă bine din curtea așezămîntului medical că mădularul a început să-i crească (precum nasul lui Pinocchio). Și, de cum a ajuns la domiciliul patern, n-a mai putut purta pampers. Cînd a împlinit un an, ajunsese atît de mare ca al unui adevărat zeu falic. (Nu pot reproduce imaginea unei statuete a zeului, căci mă tem că, pe un site ateu, aș putea declanșa o convertire în masă a genului feminin.)

Foarte curînd, din fonduri europeene pentru persoane cu dizabilități motrice, a primit un cărucior cu telecomandă pentru a-și putea purta cu fală falusul pe care piciorușele sale curbate și nevolnice nu-l puteau duce.

Situația nu era prea încîntătoare în ce privește viitoarea carieră a micuțului, dar uniunea europeeană, prin consilierii ei profesionali, i-a prezis o posibilă carieră literară. I s-a oferit și recuzita de rigoare în ton cu vremurile de azi, un calculator performant cu toate dotările de ultimă generație. Și cu adaptare pentru organul viril, întrucît mînuțele micuțului nu putea atinge tastele.

Și ce credeți? Organul viril a devenit foarte fecund și a început să (re)producă zilnic texte în toate limbile comunitare. Deocamdată, problema urgentă este cum să se stabilească o normă comunitară pentru ca această producție să nu dezavantajeze pe ceilalți producători. Cred că producătorul, ca să nu-i ruineze pe ceilalți, va primi în curînd o subvenție pentru a-și lăsa ogoarele neînsămînțate.

Bibliografie facultativă (fiți circumspecți):

http://www.pruteanu.ro/4doarovorba/emis055-056.htm

http://img215.imageshack.us/img215/7721/p1010860po3am9.jpg

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE