FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Construirea Chivotului și a Corturilor descoperirii(fraudelor)
Text postat de george savu
19. Lada de la Bentu

1. Iată că auzind și citind acestea, președintele sucursalei județene a Partidului Picioarelor Stîngi a zis: „În curînd vor avea loc alegeri democratice. Și să se aleagă dintre noi, în fiecare localitate, cîte un primar. Iar la Bentu să se aleagă Marin Porridge! Este adevărat că, fiind născut la Bîlhacu, nu știu dacă are dreptul să candideze, dar soția lui, Mary Popcorn fiind din Bentu, să dăm noi o derogare și să se poată, chiar dacă nu este nevoie.
2. Apoi l-a chemat pe Marin Porridge la sediu și l-a instruit: „Să faci înainte de alegeri o ladă cu latura unui pătrat de 1,2 metri (120 de centimetri pentru dulgherul Haisus, 1200 de milimetri pentru Johny Building care este arhitect si inginer, și de 3,99 picioare pentru James Carrnagie, investitor străin); iar pentru alți intelectuali si țărani de-ai tăi, suficient de mare ca ei să-i poată da ocol cînd se îndreaptă către cabinele de votare. Iar pentru cei fără știință de carte, ori care votează din oficiu, să faci o cutie mai mică, ce poate fi purtată sub braț de către doi membri ai comisiei, care se deplasează prin Bentu și urnă volantă să-i zici aceleia.
3. Lada și urnele volante să fie apoi păstrate patru ani în arhiva primăriei și să fie scoase doar la viitoarele alegeri (și apără-ne pe noi de anticipate!). Iar la trei metri distanță de ladă să faci mai multe corturi din pînză; pereții laterali să fie din PAL melaminat, înălțimea fiecărei cabine să fie de 2,3 metri, iar pe peretele din spate să construiești o poliță la înălțimea de 0,9 metri, cu lățimea unui format A4, în așa fel ca votantul să poată așeza buletinul de vot perpendicular pe direcția cabinei și să aplice ștampila în rubrica aferentă partidului de guvernămînt, fără a fi incomodat de alte rubrici.
4. Intrarea în cabina de votare să fie comodă și rapidă, din pînză albastră sau maronie; în nici un caz din pînză roșie; alegătorul să împingă perdeaua de pînză cu mîna dreaptă în care are ștampila înmuiată în tuș; iar în mîna stîngă să țină buletinele de vot. Pagina pe care trebuie aplicată ștampila trebuie pliată discret de către membrul comisiei care îi dă lui buletinul de vot.
5. Și lada trebuie îmbrăcată cu pînză albastră; pentru a prezenta un dizain corespunzător este bine ca aceasta să fie plisată din loc în loc. Iar de la ușă pînă la masa Comisiei de Votare, de la masa Comisiei la cabine și de la cabinele de votare
la urnă să fie întinse mochete sau covoare, după posibilități. Lungimea fiecărui covor sau mochete să fie de la ușă la masă, de la masă la cabine și de la cabine la urmă. Lățimea lor nu este așa de importantă.
6. Pereții sălii în care are loc votarea nu trebuie să aibă mijloace de agitație vizuală, sau cum se zice mai nou, mijloace de campanie electorală; dacă alegerile se țin la școala din localitate, poți să lași pozele clasicilor, dar să le privești cu atenție înainte pentru a nu crea confuzii. Și tabelele cu funcții trigonometrice pot rămîne. Și tu să nu faci ca alții la ultimele alegeri, să confunzi poza lui Cicerones Popescu, bardul nostru zonal, cu poza fostului director de la DJPA , arestat pentru fraudă și evaziune fiscală!”

20. Ascensiunea lui Marin Porridge

1. Și se făcură alegeri, iar Marin Porridge deveni primar. Tot atunci se aleseră și consilierii locali și ei erau: Ion al Tiuleștiului, a lui Nechează, Buză a Sfîrcului din partea Partidului de Guvernămînt; iar secretara Consiliului Local era Mary Popcorn, numele celorlalți nefiind pomenite.
2. Faima lui Marin Porridge creștea mereu, ea era mai mare decît a lui Ionică Mason, a lui Hlebe al Rizomului și o întrecea chiar pe a lui Radu al Consuelei din Cetate.......
.........................................................................................................................................
(fragment din romanul "Profana scriitură", editura Raluca, 2007, capitolul State și împrejurimi)
Titlul fragmentului nu apare în ediția integrală. El ilustrează doar actuala postare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  'ciudate' sunt sursele de inspiratie... george-s!... in scrierile tale un sentiment rece - cerebral si o retina 'acuta' aduce imbelsugat detalii... le aseaza ca intr-o ' sala de operatie' fara de anestetic... 'coloana vertebrala' nestrapunsa... umorul este 'stoic'... mult mai usor mi-ar fi sa citesc cartea... in noptile cu ploi ori vanturi - cum se obisnuieste aici... regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-05-19 21:40:07
         
 
 
"Și se făcură alegeri, iar Marin Porridge deveni primar (...) iar secretara Consiliului Local era Mary Popcorn"
(George Savu)

iată-s iritat
și c-un gust amar:
Mary l-a votat
din instinct ... primar

 
Postat de catre Al Trep la data de 2008-05-19 19:12:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE