FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Carmen
Text postat de Monica Trif
Capitolul 3


Era într-o zi de Vineri. Carmen tocmai se întorcea spre casă, de la birou. Dacă tot era ultima zi de lucru din săptămână, a sunat-o pe Camelia și s-au înțeles să iasă împreună la un film și să cineze la restaurant. După o săptămână obositoare avea nevoie de puțină schimbare. Lucrând pentru un avocat are ocazia să vadă și să întâlnească atâtea feluri de oameni cu tot atâtea probleme. Oameni disperați, oameni gata de scandal în orice moment, oameni fără scrupule și alții care inspiră milă, care sunt gata să-și vândă sufletul să iasă din probleme. Toate acestea lasă un gust amar și un aer de îngrijorare continuă.
Se chinuia să deschidă poarta când a observat că era ceva schimbat. Poarta... poarta era vopsită, cineva i-a vopsit poarta în roșu.
'Of, nu se poate!'
'Iar începem cu lucrurile astea ciudate. '
A sunat la poarta vecinilor în speranța că vor ști ceva despre poarta ei. A sunat de câteva ori dar nimeni nu a răspuns. S-a întors, a intrat în curte și în cutia de poștă era un pachet mic de culoarea roșie. L-a deschis repede să vadă ce e... un CD.
'La Primavera, Vivaldi '
'Oare cine, ce vrea de la mine? '
A intrat în casă, s-a dus direct la dormitor și a început să se schimbe. Simțea nevoia să plece de acasă. Simțea că iar tremură de teamă.

Se îmbrăca în dormitor când muzica a început lin. A tresărit de spaimă. Aceeași melodie. Era acolo. Cineva era în casă. A fugit în salon dar nu era nimeni, decât muzica. S-a îndreptat spre CD player, a oprit muzica și a aruncat la pământ aparatul care s-a împrăștiat prin toată camera.
Și-a luat cheile, telefonul, geanta și a ieșit în fugă din casă. A închis ușa deși era convinsă că era cineva înăuntru dar nu avea decât să rămână acolo. Asta în caz că nu avea o cheie, ceea ce era foarte probabil. Abia când a ajuns lângă un taxi a respirat puțin mai ușurată. S-a dus direct la Camelia.

După ce Camelia a ascultat-o de la început până la sfârșit a spus pe un ton foarte serios:
'Trebuie să mergi la poliție! '
'Glumești! Vrei să merg la poliție să le spun că cineva îmi pune muzică, Vivaldi, tot mereu și mi-a trimis un CD și mi-a vopsit poarta?! '
'Ai dreptate, dar ce poți face? '
S-au oprit amândouă privind afară. A început să plouă.
'Se pare că nu mai mergem nici la film, nici la cină', a spus Carmen pe un ton ironic, întrerupând tăcerea apăsătoare ce se lăsase în încăpere.
'O să te muți la mine pentru o vreme ', a spus Camelia.
'Să fug de acasă? '
'Nu am altă idee. Sincer, cred că e un psihopat care vrea doar să te înnebunească. '
Carmen s-a așezat într-un fotoliu, obosită și descurajată. Încerca în zadar să se relaxeze, adevărul era că era speriată și terorizată.
'Ce m-aș fi făcut fără tine? '
Camelia a privit-o zâmbind.
'Nu fi așa romantică, o să te pun să speli vasele zilnic. '


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc Tavy, asa ma straduiesc, e prima data cand am inceput sa scriu o poveste mai lunga si o sa o fac si nu o sa fie ultima.

Cu drag, Monica
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2008-05-19 23:15:08
         
 
  "Nu fi așa romantică, o să te pun să speli vasele zilnic."
:)
fain roman va iesi daca te straduiesti...
ai votul meu draga Mony
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-05-19 23:10:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mai intai iti multumesc pt lecturare, Liviu Bordas.
Despre comntariu, la prima fraza amintita:
are ocazia sa vada... asta pt ca are ocazia tot timpul, la trecut, la prezent si la viitor, e un lucru care se intampla permanent deci nu mi s-a parut necesar sa folosesc timpul trecut.

In rest voi reciti textul daca sunt verbe care trebuie schimbate.
La fraza pe care o numesti neliterara, limbajul acesta se gaseste in toate cartile, este folosit de toti scriitorii, atat romani cat si straini.
O seara placuta, Monica Trif
 
Postat de catre Monica Trif la data de 2008-05-19 21:27:11
         
 
  As mai lucra putin (putin mai mult chiar) la timpul verbelor. Exemplu:

După o săptămână obositoare avea nevoie de puțină schimbare. Lucrând pentru un avocat are ocazia să vadă...

Era mai corect, mai literar, mai fluent avea ocazia

La fel:

Toate acestea lasă un gust amar și un aer de îngrijorare continuă.

Începea iar să tremure de teamă.

Se îmbrăca în dormitor când muzica a început lin. A tresărit de spaimă

Exprimari ilogice:

a aruncat la pământ aparatul care s-a făcut bucăți prin toată camera.
Poate, mai verosimil, mai firesc, s-a imprastiat prin toata casa.

Exprimare neliterara:

care sunt gata să-și vândă sufletul să iasă din probleme

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-05-19 09:53:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE