FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Carmen
Text postat de Monica Trif
Capitolul 2


Au trecut zile și totul revenise la normal. Nu s-a mai întâmplat nimic deosebit. Carmen era mai liniștită. Deși nu putea să uite acea noapte, încerca să o ignore, să nu se gândească la ce s-a întâmplat. Încetul cu încetul, s-a eliberat de acel sentiment de teamă iar viața ei a revenit la veșnica ei rutină.
Camelia nici nu știa ce să creadă. Uneori credea că probabil, Carmen pur și simplu a visat toate acele lucruri, însă în adâncul sufletului ei știa că prietena ei de-o viață nu e nici nebună, nici mincinoasă. Ceva ciudat se întâmpla și nu era sigură ce anume. Se întâlneau în fiecare dimineață la cafebarul 'Di' unde luau micul dejun împreună, apoi mergea fiecare la locul ei de muncă.
Carmen Diaconu, este asistenta unuia dintre cei mai buni avocați din oraș. Locuiește în casa care i-a rămas moștenire de la părinții ei, amândoi fiind decedați.
Camelia Moraru este o fată cu ochii albaștrii, părul aproape roșcat, destul de înaltă. La cei 24 ani, era una dintre cele mai bune traducătoare de la biroul de traduceri 'TLI'. Locuia în centru orașului, într-un apartament pe care l-a cumpărat destul de greu. Părinții ei fiind la țară, nu o avea decât pe Carmen aproape de ea.
Nici una dintre ele nu aveau frați sau surori. S-au cunoscut de la liceu și au devenit cele mai bune prietene iar în timp fiecare a găsit în cealaltă sora pe care nu o avea.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  sau chiar ''ochi albastri''

inca ceva: ''părul aproape roșcat, destul de înaltă'' nu spune nimic

nu-i vorba ca nici restul, dar sa asteptam continuarea
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-12 19:56:10
         
 
  Au trecut zile și totul revenise la normal - cate zile?

a revenit la veșnica ei rutină = daca viata a revenit la rutina, inseamna ca a avut o stare anterioara diferita de rutina, deci rutina nu poate fi vesnica. logic.

ochii albaștrii = ochii albaștri

Carmen Diaconu, era asistenta - fara virgula

în casa care i-a rămas moștenire de la părinții ei, amândoi fiind decedați - (nu primesti mostenire decat de la morti, precizare complet inutila)

traducătoare de la biroul de traduceri - detaliu oarecum impovarator

bun. acum sa vedem. acesta e un capitol? eu cred ca e un paragraf dintr-o informare a biroului documente secrete despre viata privata a Cameliei, sau a domnisoarei Carmen, sa zicem.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-05-12 19:44:59
         
 
  Cred că în această propoziție lipsește predicatul

Camelia Moraru, o fată cu ochii albaștrii, părul aproape roșcat, destul de înaltă.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-05-12 19:34:08
         
 
  ...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-05-12 19:32:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE