FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
EDITORIALE MMHD
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu


Editorialele MMHD sînt de obicei apă de ploaie moralizatoare, apă de colonie cu care pomădează trei concepte umblînd în cîrje grandios eroice, urări de sărbători și, uneori, proiecte gogonate și moarte din start (reviste, cenacluri, concursuri, premii etc.). Pe ultimele, eu le văd ca un fel de necrologuri abia mascate în evenimente promoționale.

Iată, spre exemplu, editorialul din 2006-03-18 08:27:17:

“Încă de la sfârșitul anului trecut informaticianul nostru lucra la o nouă versiune pentru atelierul literar. Aceasta versiune se găsește la adresa:

http://www.europeea.ro/atelier
Va puteti autentifica folosind pseudonimul si parola cu care va autentificati pe acest site.


Vă rugăm să vă spuneți părerea despre această nouă versiune, întârziată din cauza evnimentelor din ultima lună.”

Despre ce vorbește oare? Nimeni nu mai știe. A fost de mult dus la groapă. Un biet avorton, ca toate proiectele promovate aici.

Noii versiuni i se cînta astfel, cu aplomb editorialistic, prohodul. Să-i fie țărîna ușoară. Informaticianul sper că-i încă viu.

(Regret că mai dezgrop din cînd în cînd morții, dar parchetul, pentru cercetarea adevărului, a cerut o deshumare. Eu nu vă cer părerea despre evenimentul anunțat atunci, nici despre cele anunțate de atunci încoace. Puteți să lăudați, să aplaudați, să huiduiți, e doar un site democratic.)


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE