FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Emanuela Ilie - carte de critică literară
Text postat de © Dan Carlea
Emanuela Ilie a scris o carte de critică literară care chiar merită citită.

Autoarea s-a născut la Iași, pe 17.09.1976. Este Asistent universitar la Catedra de Literatură română "G.Ibrăileanu" a Facultății de Litere, Univ. "Al.I.Cuza" din Iași. Este doctor în filologie din 2006, cu o teză despre "Alteritatea în proza interbelică românească".






Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am sugerat anterior ca recunosc ca m-am infierbantat. am scris acel comentariu inainte de recunoasterea de aici.

trebuie sa stiu cum e lumea pe net.

"nu se face să-ți trîmbițezi singur succesele și că e de preferat să-i lași pe alții să le facă știute lumii."

am vazut disponibilitatea de a recepta pozitiv un succes al unui coleg. nu mai zic de promovare.

Mentin scuzele anterioare
+
invitatia ca la prima dvs. carte recenzata bine si de nume mari sa asteptati sa scrie altii despre asta.



 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-04-24 10:50:36
         
 
  Tocmai am avut parte pe alt site de un specimen din genul Frutratis Mutandis de care nu a auzit nimeni, dar nu mai poate de grija lipsei mele de modestie.

Citat, cu subiect și predicat, din zicerile lui Dan Carlea postate pe un site de literatură. N-am nicio îndoială cu privire la identitatea specimenului. Eu sunt. Frutatis Mutandis (sic).

Spui mai jos: poate am exagerat în reacție.
Eram gata să accept că e așa. M-am dumirit însă, citind afirmația de dincolo. Postată de tine după ce un autor pe care numai de infatuare sau de frustrare nu-l pot bănui, necum acuza, îți reproșa același lucru, anume că nu se face să-ți trîmbițezi singur succesele și că e de preferat să-i lași pe alții să le facă știute lumii.

Nu era vorba nici acolo, după cum nu era nici în comentariul meu, despre invidie, ci despre infatuare vs bunăcuviință.

Mă înșel eu, sau specialitatea ta e psihologia? Poate că mă înșel.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-04-24 09:39:25
         
 
  Un sincer "Bravo Dane!"

La timp ai șters lucrările colegilor, înainte ca ilustra Emanuela Ilie să le parcurgă, reușind astfel să pătrunzi într-o companie selectă care te onorează. Onoreaz-o și tu dacă poți!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2008-04-23 22:36:38
         
 
  poate am exagerat in reactie, dar ma asteptam la un sincer: bravo, dane, ma bucur pt tine.

credeam ca e de la sine inteles ca am postat asta pentru ca apar si eu si m-a onorat compania selecta.

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-04-23 21:29:15
         
 
  Dane, înlocuiește obiectul pledoariei despre care aminteam în ultima propoziție a comentariului meu anterior. Pune, în loc de modestie, orice ar echivala cu bun simț. Vei vedea ce am vrut să spun.

Cu aceeași subtilitate,

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-04-23 18:27:07
         
 
  "nicio referire la autoare, alta decat cea biografica..." Dar ce ati fi vrut? Sa scriu ce ii place sa manance si ce flori prefera sau cat poarta la pantof?
Sau sa fac recenzie la recenzii? Critica la critica?

Mai lasati draq invidia si scrieti ceva valabil despre care sa vorbeasca niste critici importanti si dupa aia mai vedem. Si dupa ce o sa se intample asta, desi nu prea vad cum, sa nu puneti nicio referire la recenziile dumneavostra, sa va inchideti in smerenie si sa oftati duios. Ca de aia scriu oamenii carti, ca sa nu se afle de ele.

prea multi frustrati pe site-urile astea. in loc sa se bucure de reusita unuia care a plecat dintre ei, isi mananca unghiile de la picioare si se dau cu capul de pereti ca nu moare si capra lui in anonimat.

sper ca nu am fost prea subtil. :))
 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-04-23 18:11:49
         
 
  Dane, nu te supăra, mi se pare jenant. Am convingerea că pagina de cuprins ai postat-o doar pentru că apare numele tău pe ea.

Niciun cuvînt, nicio referire (alta decît cea biografică) la autoare, la cartea în sine.
Un anunț care sună cam așa:

Fraților, Emanuela Ilie scrie (și) despre mine!

Comentariul de față nu are nimic cu poezia ta. Nu e nici pentru, nici contra a ceea ce scrii. E doar o pledoarie pentru modestie.


 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-04-23 17:51:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE