FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Din versurile lui Valeriu Barbu (44)
Text postat de Mariana Fulger
24 martie 2008

Photobucket

Photobucket

Scriu și mulțumesc, scriu cu stiloul lui George Țărnea, poet a cărei voce încă o mai aud recitind, cu ani în urmă, la un spectacol «te-am iubit Marusia». Scriu mulțumind domnului Lămureanu care a venit, a vorbit, mi-a adus daruri neprețuite – cărți, stiloul și o călimară aparținând poetului… Mie, începătorul poetul… îmi tremurau picioarele, vocea, îmi frământam mâinile, uitându-mă peste tot, îmi venea să-i îmbrățișez pe toți laolaltă… Puzderie de lume. Florin Caragiu m-a prezentat ca poet, de ieri sunt poet, a vorbit criticește, un om cald și bun pe care îl simt ca pe un frate. Maria Prochipiuc, una dintre surprize, a «dezvăluit» frământări poetice de pe «virtualul trecutului» nu prea îndepărtat, vorbind frumos. Elena Toma, un om-spectacol, a încălzit atmosfera, toată numai inimă; abia aștept să o revăd aici, la Biblioteca V.A. Urechia, în iunie, la un eveniment amplu; este nu o maimuță de mătase, un om de mătase! Mariana Kabbout și Geta Oană, Paul Sân-Pettru, Sterian Vicol. Al Trep, noul și bunul meu prieten, a citit mesaje din partea domnului Ion Corbu și a lui Cristi Stănculeasa, impresionante, mulțumesc. Lidia Stoicescu, Didi Miller, Valeriu Țugui, Zaharia și Bordeianu, Radu Moțoc, Roxana Penciu, Camelia, Carmen, nepoțica mea Diana, Cornel. Florin Otrocol, misteriosul oaspete care stătea stăpân pe tot cadrul undeva, în spate, a venit la sfârșit și m-a îmbrățișat, oferindu-mi o carte… Am luat cuvântul, am vorbit aiurea, nici nu știu ce-am spus, eram «beat» de emoție, am uitat să mulțumesc public multora dintre cei veniți… Mulțumesc… Mulțumescul trăiește întreg în inima mea… Nu mă așteptam ca «nimeni-ul» de mine să aibă atâta succes. Trimit gândul meu bun Domnului Lămureanu, tuturor, tuturor, tuturor celor care au venit, m-au citit pe site-uri, care m-au dojenit sau încurajat, care au găsit prin cuvânt calea spre prietenia veșnică. Mulțumesc întregii «planete» de cititori și scriitori din «mediul virtual», stăpânilor site-urilor, mulțumesc tuturor celor care au inventat uneltele, începând cu pana, cerneala, hârtia… și până la curentul electric, sculele electronice, Internetul și… nu uit pe nimeni…!!! Mulțumesc, de asemenea, cuvintelor pe care le-am găsit venind în această lume și le rog să mă ajute să-mi exprim dragostea pentru voi, pentru oamenii toți. Am fost scurt, confuz, poate, nu am răbdare să scriu mai mult din cauza ecoului emoțiilor, să descriu pe larg, așa cum ar trebui. Voi spune mai mult în scrisorile viitoare, să mă liniștesc mai întâi! Fiți binecuvântați cu toții, oameni buni!
_________________


«…» (ziua «Bunei-Vestiri»)

țâșneau din verde crud lăstari
din seva cea dintâi promisă
cu muguri tainici lăutari
la malul iernii cea învinsă

Martie, vestește vântul,
nu va mai fi precum a fost
data aceasta lin cuvântul
îmi va ști Dorul pe de rost

mă va purta ca pe mănușă
de nuntă iminentei veri
păstrând această zi chezașă
mult așteptatelor iertări
_________________

cu respect,
Valeriu Barbu
poetul din 24 martie 2008

str. Traian 252,
cod. 800186,
Penitenciar, Galați
_________________

Am folosit fotografiile postate de Al Trep. Mulțumesc și rog iertare că n-am cerut permisunea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ciob cu ciob învățăm realitatea, lumina, sufletului drumul spre ultima ardere, finalul strigăt - tăcerea. Mulțumesc în numele poetului poetului, poeților care s-au aplecat cu fruntea și inima peste aceste cuvinte și cele celelalte. O seară bună, sănătate întregilor familii și bucurie. Mulțumesc personal tuturor cititorilor. Mult bine.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2008-03-31 17:57:46
         
 
  Cioburi de gânduri, frământări interioare, neliniști meta(fizice) au ieșit la iveală, la suprafața ființei, materializate în dragi poeme, așezate în unul din momentele de neuitat ale vieții, în una din cărțile de referință, deoarece prima este rădăcina, din care vlăstarul își va continua drumul, crescând, aproape de neoprit!!

Felicitări, poete, de-acum, în timpul cel nemăsurat, un altul vei fi!

Calde urări de bine pentru tine, pentu Mariana și pentru toți cei care au pus umărul la împlinirea acestui vis!

Cu drag,
Cristi
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2008-03-31 09:48:43
         
 
  Mulțumesc în numele lui Valeriu. Lui îi mulțumim prin cuvinte și cu sufletul. Să fie sănătos, în scurt timp să se grăbească spre casă în fiecare seară după o zi de lucru. Maria să-i fie mereu alături și copiii. Mulțumiri Elenei care s-a ocupat de lansare și pentru tot ce va mai face. Tuturor cititorilor mulțumiri pentru aproapele care se simte și nu trece. O seară liniștită, noapte bună, o zi de duminică frumoasă, sănătate și bucurie tuturor.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2008-03-29 21:07:28
         
 
  Felicitari Valeriu si multumesc pentru carte. Am fost alaturi de tine cu inima, am simtit emotiile prin care ai trecut. Ai grija de tine!
Mariana, iti citesc toate textele, imi plac mult, de multe ori ma linisteste si ma bucura lecturarea lor. Iti multumesc!

Cu mult drag, Nico
 
Postat de catre Nicole Kumar la data de 2008-03-29 20:53:47
         
 
  Felicitări pentru lansarea de carte și pentru felul în care voi toți ați fost alături de Valeriu. Mulțumesc pentru volumul primit. Domnul să vă binecuvinteze!

cu prețuire
 
Postat de catre Raluca Oprita la data de 2008-03-29 20:39:12
         
 
  Emotionant si gestul celor care l-au sprijinti pe poet in a tipari cartea si scrisoarea si poezia poetului insusi!

Vot cu drag,
Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-03-28 15:39:00
         
 
  Mulțumesc mult oricum. N-am fost acolo. În ele l-am văzut pe omul, poetul căruia-i citesc toate cuvintele trimise și le trimit cititorului aici și pe citatepedia. De rest se ocupă Maria Tirenescu. Eu doar le redactez și i le trimit ei. Îi mulțumesc mult că în puținul timp liber pe care îl are se ocupă și de postarea textelor lui Valeriu pe celelalte site-uri, de comentarii și de trimiterea lor lui Valeriu. Valeriu Barbu (Dandeș Ganea) e un om bun din câte am dedus din cuvintele trimise și cele citite anterior pe site-uri. Merită prietenia ta și a altor oameni buni. Și el așteaptă să fie cu prietenii undeva într-un loc liniștit. Să sperăm că va fi curând liber și vă veți aduna toți, sărbătorind. Îi rămânem oricum aproape. Mulțumesc pentru cuvintele trimise. Sănătate și o zi fericită.  
Postat de catre Mariana Fulger la data de 2008-03-28 12:41:29
         
 
 
Mariana, fotografiile nu-mi mai aparțin, pentru că au devenit bun public :)

M-a impresionat scrisoarea lui Valeriu, pentru că într-adevăr părea copleșit de emoție...

Mă simt onorat să mă număr printre prietenii lui și sper că în curând o vom consolida lângă o bere, într-o grădină de vară... undeva... aiurea... departe de locul unde se găsește acum.

Deocamdată îi transmit pe această cale toate cele bune, dar îi voi scrie curând.

Cu drag,
Al
 
Postat de catre Al Trep la data de 2008-03-28 12:01:31
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE