FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Jurnalul unui mort
Text postat de Label Black
Cand lipsesc fac asta cu o pasiune iesita din comun. Lipsa din lume. Lipsa din arta. Feluritele diamante ale invizibilor. Amorul de net si neconditiunea unei stari despre care as fi zis oricand ca este inofensiva. Miscarile unduitoare pe care mi le provoaca cineva la suprafata marii. Marea, eternul paun al meu. Pierderea de ochi si de dinti nu face altceva decat sa-mi provoace sufletul sa mimeze sunetele unui muribund. Pentru ca marea isi pierde cate unul din ochi ori de cate ori urineaza cineva acolo, dedesubt, isi pierde unul din dinti ori de cate ori cineva isi schimba tamponul pe marginea digului.

Am inteles ca singuratatea nu face parte din invitatii la nunta. Posibil ca acest lucru sa il intristeze pe mire. In impachetatul lui suflet, cu ghilotina la capatul culoarului..

Indiferent de cat de multi mi place sa-mi petrec timpul in biblioteca, nu pot sa refuz invitatia la vodca a lui Florin. Are farmecul sau. Semnificativ ori ne-…

Simt ca dincolo de zidul la care privesc acum, zace intinsa pe pat domnisoara care imi facea cu ochiul in tramvai. Nu stiu daca propunerea unei lentile de contact cu infra-rosu este cea mai buna idee. Posibil doar o alinare a paradisului in care ma rotesc..

Iubita mea, daca ti-as prezice ca viata mea o sa se agate de un copac, probabil o sa iti imaginezi ca vorbesc despre alun. Ma tot simt ca o veverita…

Cutiile de bere de la parter. Nu ca nu ar fi ale mele in totalitate dar cineva le-a folosit ca pe niste potcoave. Sunt pustii care imi amintesc de zgomotele uitate in abisul acestei calatorii…

Nimeni sau altul ? Totuna. Pe toata durata timpului cat am fost in cenaclu nu am facut altceva decat sa imi rod unghiile. Aaaa, am si fumat. Mi-a sarit in minte imaginea Gretei. Poeta despre care niciodata nu am putut vorbi. Taramul interzis. Si apa plata cu lamaie. Nu e o incorectitudine faptul ca sunt satul????

Succesiunea de la finalul serii. E drept, meciul nu a fost grozav dar daca mesajul ei nu mai ajungea la mine, l-am vizionat ca pe o finala. Cu sufletul la gura. In limita emotiile la care as fi fost predispus.

Tocmai am primit vestea. Nu este ceea ce mi-am dorit. Nu am cum dezvolta un cutremur. Este ca si cum mi-as prevesti propriul deces, cu funia de gat, in spatele casei. Pacat ca ei nu inteleg. Data viitoare o sa le dau una in gura.. Dementii dracului.

Astazi ne intalnim. O sa trebuiasca sa ma jupuiesc de piele. Are un aspect de reptila. Poate din cauza celor 1000 de ani in care nu am iesit nicaieri. Si alte cateva ere in care am asteptat momentul potrivit. Nu stiu.. nesansa vietii. Soarta.

Doliul. Sacrificiul postului. Mi-as dori o sticla de vodca in mormant. In cazul in care as fi in moarte clinica, trezirea mea spontana sa aiba un efect energic. Ar fi ca cireasa de pe tort. La cativa metri sub pamant, unde linistea trezeste melodrame, in ultimile clipe in care inima zvacneste sa rad de situatie. Si unde mai pui la socoteala o ultima betie. In cosciug.

Sunt singur. Am asteptat in fata portii in jur de doua ore. Nici un trecator. E clar, cand ramai fara tutun nu o sa fii in ipostaza sa cersesti. Si tocmai cand ma deprimasem…

Iubirea intr-o fantana. Sunt convins ca odata cu ploia va simti fiorii de dinauntrul beznei. Stiu ca iubirea nu se poate inneca. In schimb o sa arda ca lemnul de brad. Flacara din apa.. Doamne e ora trei. Niciodata nu mi-as fi putut imagina ca la ora asta o sa pot sa-mi aud inima. De parca mai conteaza..

Nu stiu sa-mi fi placut vreodata sa port ceas. Dincolo de ticaitul ordinar, ma anunta intotdeauna ca e vremea sa plec. Acum, cand ascult cantece despre Honey..
O sa imi lipseasca cafeaua amara. De regula strainii nu prea stiu sa o faca.

Nici filmul, nici cinematograful nu au fost grozave. Poate ca as fi stat oriunde numai ca ea sa ma fi tinut tot asa de mana. Taina mangaierii. O face al dracului de bine. Ce n-as da sa ramanem asa pana dimineata.. Sau pana la anul. Nu ma intereseaza nici filmul, nici oameniii dimprejur.

Moartea intervine in momentul in care nu mai ai ce sa bei. Si e abia ora zero. Da-o nabii. Maine voi fi pe terasa si imi voi servi micul dejun. Cui sa-i spun ca sunt inapt din punct de vedere psihic pentru a putea convietui intr-un marsupiu.. Imbata-ma straine. Voi scrie pentru dragostea ta.. pierduta ce-i drept cand te-a inselat cu frate-tau. Sau cu cel mai bun prieten. Sau cu mine…

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE