FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Primăvara
Text postat de Cristian Vasiliu
Se-anunță primăvara
Cu-n buzdugan de patimi
Și rații de căldură
În tocul de la uși,
Iar eu, ca niciodată,
De frica avalanșei,
Adulmec pe la colțuri
Cu palmele căuș;

Mă văd ca-ntr-o oglindă,
Cu venele deschise,
Foșnind de încordare,
Tristețe și de zel
Și-mi tatuez cu grijă,
În carne, la răscruce
De dragoste și viață
Nescrisă-un ghiocel.

Se-ntorc din nord, în stoluri,
Pe treptele de spumă
Mari păsări care-l poartă
Ca pe-o solie-n clonț,
Dar tu privești, rămasă
Sub lespede, în iarnă,
Cu ochi-adânci și umezi
Ca urmele de glonț

Și hotărăști deodată,
Cu glasul tău mai aspru
Ca fulgerul ce urcă
Mânia în Olimp,
Că zborurile-s frânte,
Miresmele - minciună
Și nu e primăvara
În mine - anotimp.

13 III 2008
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Chiar dacă îți transferi orgoliile rănite pe alte site-uri,chiar dacă ai vechime pe europeea cu suta ta de sonete, asta nu îți dă dreptul să fii necuviincios !!Ai înțeles greșit poete, eu nu te-am categorisit drept monoton și banal(din partea mea poți fi un tip interesant în particular)doar poezia ta suferă de lipsă acută de fantezie,originalitate și acel fior poetic definit de inegalabilul Nichita,ca fîl-fîlul aripii de înger...Cît despre mine, prefer să fiu doar un țigan ursar ce-și joacă numărul cu detașare pe acest site,decît să lustruiesc pe podele urmele lui Voiculescu!Din păcate,ieșirea ta nu a făcut decît să-mi întărească o convingere...pe care nu-ți fac plăcerea să ți-o împărtășesc...dar nu te amăgi,nu esti în postura de a fi invidiat.

SADE
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-03-14 20:36:00
         
 
  Multumesc pentru lectura: Tea si Radu...

gheorghe rechesan:

Iti inteleg frustrarile adolescentine tip "am si eu o poezie mai reusita dar voi veteranii, criticii competenți europeenizați nu o comentati", si ma raliez si eu parerii lui Liviu Bordas dar cand repeti de doua ori in cateva randuri "nu am nimic cu voi": "cu detasare", "fara ranchiuna", "ca sa nu par invidios", imi pocesti numele si il scrii cu litera mica "crist", ma faci banal si monoton fara sa iti sustii afirmatiile ma simt indreptatit sa iti spun: Plimba ursu'.
:)

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2008-03-14 15:54:22
         
 
  Gheorghe, stelele nu ni le dam intre noi "veteranii"-care nici prea veterani nu suntem, de fapt- si nici nu vad sensul nemultumirii tale pe rubrica altcuiva ( si nu a ta, vreau sa zic)
si, pe deasupra, memorezi pe sarite, cred, altfel ti-ai aminti stelele (una a mea) la "campia mierlei"

Scuze, Cristi, dar am cam obosit citimd nimicuri!
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-03-13 23:53:54
         
 
  Cu voturile probabil ai dreptate!Cu PS insă ba,dacă nu cumva ai memorie selectivă,chiar dacă comentariile nu au fost întotdeauna siropos -elogioase,,te gustibus,,!

sincerly yours SADE
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-03-13 20:43:33
         
 
  Gheorghe, ai două voturi anonime, la ''Elegie'' și ''Logică primitivă'', te-ai intrebat de la cine?
Și o stea, la ''câmpia mierlei'' - la fel (asta din urmă, dintr-un fel de patriotism, ai mei se trăgeau de prin părțile alea).
De ce n-am comentat? Din mai multe motive, mulțumeste-te deocamdată cu ăsta: nu mă pricep. Eu mă pricep doar să critic, și cum deocamdată te-am menajat... Te asigur că te citesc, dar dacă nu e de ajuns, sigur, o să-ți las niște ''semne''...

:)

P.S. cu toate că nu-ți place cum scriu, cu toate că nu-ți place nici Cristi

de gustibus, maestre
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-03-13 19:58:11
         
 
  Ca va dati stele intre voi veteranii,n-ar fi mare bai,dar nu prea ne cititi si comentati pe noi userii de rind...iar despre crist ,fara ranchiuna cred ca e monoton,banal si ....ma opresc ca sa nu par invidios pe stelutele lui!
cu detasare SADE
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-03-13 19:12:48
         
 
  Da, Radu, dar steua i-o dau eu indiferenta fiind la critica......stii cum e cand atingi puctul terminus- ma refer la critica, evident.

Superb, Cristi!

Calvar*
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2008-03-13 18:48:39
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  sau ''hultanii'' dacă vrei păsări mari, cu clonț

:)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-03-13 17:21:41
         
 
  salut, Cristi

ca să nu spună amicii cârcotași ca ne dăm steluțe reciproc, votez... despre voturi n-au zis nimic.

în versul ''Mari păsări care-l poartă'', ca să iasă ritmul, as scrie de exemplu ''Lăstunii care-l poartă''
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-03-13 17:19:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE