FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Label Black
remember. subtil si plin de farmec azi-ul asta! e miercuri. ma gandeam eu. mijlocul saptamanii si e frig. privesc prin balcon tacutele serenade ale vantului. la blocul de vizavi o femeie se uita la mine. e frumusica. are si ochelari. cred ca i-a murit cainele ca boceste de zor si striga Tuti tuti..
nu-i timp tanti. lasa-l asa, o sa-l ingropam maine si o sa ne scoatem dracu de la reteaua de curent electric. ce ne mai trebuie? ne avem unul pe celalalt si ne e de ajuns. in curand se deschide litoralul.. o sa-ti amintesti iar si iar de baietii cu plete, alaturi de care rupeai statiunile-n doua. stiu si eu.. mi-a povestit fostul tau.. s-a legat la cap cu nasi-ta. pana mea.. va meritati crucea. cateodata am impresia ca vrea sa ma cheme la ea in apartament si sa ma puna sa i-o trag salbatic, sa aiba cate ograsme posibile ar putea avea si apoi sa ma vanda pentru organe. nu sunt bun nici asa tanti.. fumez, lua-m-ar naiba. nu da nimeni nici un ban..
jos, doi betivi se scandalizeaza dand indicatii despre meciul de aseara. de unde ati aparut, manca-v-as sufletul vostru de artisti. unul dintre ei imi este familiar. venea pe la noi cand ai mei erau inca impreuna si imi spunea povesti cu indieni. tin minte ca el m-a invatat sa fac celebrul breloc din lita. avea alt statut pe atunci.
a ajuns….
………………………
lumea se duce D. viata.. zilele.. toate astea. 2008 2009 2200, cu si fara noi. se duce in ritmuri de dans, in pasii aceia grabiti ai modernitatii. deodata am realizat ca mai am doua locuri in care ma simt bine. aici.. suferind in nimicnicia asta. si pe la vreun restaurant in care sa arunc in aer cateva carafe de vin. stiu ca ma vor scuza. suna al dracului de trist. pana la urma ne depaseste. asta ca sa nu fiu intru-totul sictirit. las amintiri. pagini indoite prin carti, brichete, biletele cu versuri de ocazie. cine stie cand ne vom regasi.

P.S - in splendoarea unei zile aproape trecute!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  prea dens...prea scurt...prea personal...expresia 'tanti' alearga mintea...atat spun,

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-03-06 01:42:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE