FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Atenție! S-a înjghebat o clonă
Text postat de Adrian A. Agheorghesei

Atenție! S-a înjghebat o clonă
Din unica plasmidă cerebrală
Ejaculată fad de-o manuală
Frustrare amăgită cu aromă.

De-atunci, cu cruciade se încântă
Și-i doctor literaro-civic fi’n’ că
Cuvintele le schimbă de pelincă
În armonie cu esența-i sfântă.

Păcat că de sub travesti (oroare!)
Se vede coada suptă-ntre picioare.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ...Alt punct ochit, nene Buricea, este? Cum se râzvrătesc clonele când își citesc gândurile...

...E frustrare manuală, nene... dacă matale înțelegi prin "ejaculare manuală a frustrării" DOAR un lucru, atunci problema este la domnia voastră. Atunci când cineva este frustrat dpvdv lliterar, își ejaculează frustrarea manual -adică scrie, nene... inepții, dar scrise. Uite un punct de vedere care v-a scăpat. Ei, aș!


A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-03-05 14:33:39
         
 
  AAAAAA.aaaaa.AAAAAA. (A mare de mana, a mic de mana, A mare de mana sau manualul),
ejacularea manuala, revine ca un laitmotiv in bazaconiile tale... Vezi ca este o indeletnicire care creeaza dependenta... Incerca sa te apropii de esteticul feminin, ca te vei simti mai bine.
PS: De altfel, nici voi nu agreeati aceasta mazgalitura, de aceea ati dat-o pe fotbal...
Adevarul precizat de Divina, te cam supara de ti-ai iesit nervos din fire... Cand n-ai argumente incepi sa improsti cu noroi si sa injuri.
Jalnic!
 
Postat de catre Mihnea Calugaru la data de 2008-03-05 04:14:26
         
 
  ...Păi Argeșu' vine ca să mai vândă Penescu' ăla -alt mafiot- niște tinerei talentați, ca orașu' ăla are de unde, apoi pleacă iar. Așa va fi cât va rămâne mafiotu' ăla la conducere.

...Cu Iașu' e mai simplu. În afară de Pancu și Roșu (și ei "mediocruți" -după părerea mea) n-a dat și nu știu când va da ceva mai bun. Noi suntme slăbani la capitolul ăsta... așa, de locu' 16-17. Pentru mine e-o minune c-am rezistat atât. Cât depsre Popică... chiar numai de bine!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-03-04 23:44:41
         
 
  da, Argeșul se va întoarce ca de fiecare dată, dar fără Coman, fără Mutu, Neaga, Mara... și atâția alții...

și mai ales fără școala de fotbaliști Nicolae Dobrin...

în 2009 va fi iar în B :(
(și Iașul la fel, nu-ți face iluzii, am auzit că Ionuț Popa le dă prime jucatorilor din propriul buzunar)...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-03-04 23:30:36
         
 
  (offtopic)

...Tu crezi că mie mi-e? Dacă aș scrie ce i-aș face, mâine mă dă afară șefu' -de pe site. Da' culorile... s' în sânge de mult! Eu țin cu Steaua, nu cu becali -cu b mic, firește.

...Da' zâmbește! Argeșu' rupe tot în b. La anu-i back, ca the terminator. :)
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-03-04 23:16:22
         
 
  îmi pare rău că te dezamăgesc, eu aș fi dorit să bată Clujul, mă rog, portughezii...

de când cu Becali, Steaua nu-mi mai e simpatică

:)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-03-04 23:12:47
         
 
  ...Știi cum e, Radule... ? Nu zic nu, câte o clonă, așa... sporadic, care să destindă atmosfera, să aducă nițel piper ori sare, parcă ar fi acceptabil (remember cazul Casandra Adam). Însă ceea ce face această domnișoară-bărbat convertită-n bărbat nu numai că-i penibil, incultură, atac... e și o altă dimensiune a prostiei pe care, din păcate, noi -ca parte a sitelui- o ajutăm să se dezvolte... cumva. Asta-i nașpa.


...În rest, bine că Steaua le-a rupt gura încrezuților de cfr-iști ai Clujului :P


A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-03-04 23:05:45
         
 
  Adrian, aici clonarea e nu numai permisă, ci și încurajată de regulament

n-ai ce face, deocamdată trebuie să înghiți toată bătaia asta de joc, sperând intr-o schimbare a regulilor, lucru de care eu mă cam îndoiesc...

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-03-04 22:56:13
         
 
  ...tavy, Vampi, micuțule, te-ai simțit, hai?

...Hai, nu mai încerca să forezi literar cu dinții tăi de lapte că nu poți, micuțule, neajutoratule.

...Uite -eu mă opresc din a te mai băga în seamă. Astfel îți vei da seama cât de neînsemnat ești, micuțule, neajutoratule!


A.A.A
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2008-03-04 20:36:01
         
 
  ""Am fost poet odată... și am sudat în boltă
Cu electrozii coastei devreme-naripați;
–Pereți retorici, iubi, doar pieptu-mi vă dezvoltă,
Când fruntea vă izbește, de ce mă atacați?""

Am fost poet odată...
Text postat de Adrian A. Agheorghesei

:)) jalnic!

""...Voi medita serios asupra sugestiei finale. Mulțumesc!""

in oglinda, durule, te-ai uitat?
dydy
 
Postat de catre Lady Diana la data de 2008-03-04 18:30:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE