FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ma iubeste..
Text postat de Label Black
M-am asezat iarasi pe fotoloiul rece, ghemuit in pozitie stramba sa ii pot admira trupul de la o apropiere rezonabila. Cat sa nu ma considere badaran. Facusem acest lucru de sute de ori, admirand capodopera ce zacea acolo, sub fustele probate impropriu, doar din dorinta de a mai starni excitatie. A dracului femeie. E ca si cum ai ramane cu pistolul la tample atacand o muiere a carei importanta este vitala pentru omenire. Inima imi striga lasciv ca sensul in care se produc craterele este un acces interzis. Dar doar pentru cateva zile, cat rodajul lunar trebuie sa se sfarseasca.

Imi venea sa ma catar peste felinarele albastre ale camerei si sa o strig de la distanta de ani lumina. Sa o strig si sa porneasca pe o cale mai simpla povestea noastra de amor. Indiscutabil cea mai discutabila din ultimii ani. Formarea caii lactee. Cand ma gandesc cum incepuse totul. Cand ma gandesc simt flurutii pana in adancul fruntii cum zboara fara directie, lasandu-si larvele pe creierii mei. S-ar fi presupus ca intreg creierul meu e alcatuit din omizi si matase, insa principalii actanti se dovedesc a fi prea timizi.

Cautam cadouri intr-un supermarket. Ma orientasem la genul de podoabe pentru iubite , ceea ce pentru mine insemna foarte mult. In principiu aceste cadouri erau formate dintr-o parte a sufletului meu si un papitoi. Cel cu care ma aseman in clipele respective. Iubeam papitoii , indiferent de marimea lor, si iubeam si capacitatea de a putea oferi asa ceva.
Cine s-ar fi gandit ca viata se poate schimba in mai putin de cinci minute. Deci

O vazusem. Era asezata pe scaunul celor de la informatii, foarte bine aranjata, dand indicatii tuturor celor cu nelamuriri, punand stampile pe legitimatii si vorbind la telefonul care suna neincetat. Era atat de albastra ca marea, fara valuri, fara maree. Din ea se nasteau conglomeratele pesterii mele. Am simtit un fior pana dedesuptul talpilor, devenind un monument de inspiratie si tandrete. Nu stiu de ce dar in acele momente as fi fost in stare sa-i violez si fiica din burta, nenascuta, in cazul in care ar fi fost insarcinata. As fi fost in stare sa urlu in tot magazinul pentru un moment de afectiune. Simteam ca vine.. cum ii venea inspiratia lui Ionica in Liceenii. Repezit, deoarece timpul ma prinsese blocat la cativa metri in fata ei si singura mea reactie in secunda in care si-a asternut privirea asupra mea a fost sa-mi pun papitoiul in dreptul inimii si sa zambesc. Era un leut banalde culoare roz..

Si-a deschis aripile larg si a inceput sa rada. Radea in hohote, desi eu nu intelegeam de ce. Am intrebat-o fara sa rostesc vreun cuvant, cu mimica buzelor, daca merge oferit. Iar ea a dat din cap in semn ca nu… E naspa, a spus intr-un sfarsit. Plecand capul m-am intors la locul de unde luasem leul si am captat un maldar intreg de papitoi, de la broaste la elefanti de mai multe marimi, inimioare de toate culori cu care am mers exact la locul in care fusesem inainte. Sesizandu-ma a ras cu o asemenea amploare incat radeam si eu.. imi striga ca nu-i vine sa creada. Ii aratam rand pe rand, in dreptul inimii cate un papitoi in speranta unui raspuns din partea ei. Iar ea dadea din cap in semn ca nu. Se stransesera acolo toate domnisoarele de la informatii si erau in jur de zece, as zice. Cu toate imi dadeau indicatii. In cele din urma mi-a ales o broscuta rosie, careia ii curgeau lacrimile cu o sageata infipta in dreptul inimii.

Momente fermecatoare. Am mimat exact gestul in care se afla broscuta si m-am indepartat usor spre casa de achitare. Stiam ca se va uita dupa mine. Am asteptat sa platesc si dupa ce am trecut de verificarea sacoselor m-am indreptat spre locul in care se cereau informatii. Ciudat este ca ea nu mai era acolo dar , lingusindu-ma la o colega de a ei am reusit sa fac rost de un numar de telefon. Ziua se dovedise extrem de buna pentru mine, numai ca exista o problema. Nu as fi putut sa ii indrum acea broscuta femeii pentru care ma dusesem in supermarket pentru ca avea alte valente. Asa ca am cautat prin micile magazine ale orasului meu pana am gasit altceva.

Perioada trecuse, vorbisem de cateva ori la telefon, in speranta stabilirii unei intalniri. Am reusit si acest lucru, cu o dificultate pe care eu nu o mai intalnisem. Adica sa iesi la un suc, la o pizza cu o femeie, mi se parea normal. Indiferent de cat de straini am fi fost. Probabil, inceputul unei relatii, cunoasterea , este secventa cea mai frumoasa din intregul roman.
Dupa lupte seculare ma aflam la cativa centimetri de ea. Luna avea pentru mine alte intelesuri. Propriile viziuni, visurile in care ma gaseam casatorit cu ea. Din pura intamplare de la prima intalnire am intrebat-o daca ar vrea sa fie sotia mea. Desi ma asteptam sa rada as fi dorit sa ia si in serios intrebarea mea, astfel m-as fi simtit usor mai important.

Niciodata nu fusesem mai inaripat. Ea mi-a raspuns ca DA. Fara sa rada, fara sa zambeasca, fara sa faca vreun gest. Stiam ca nu e posibil, deci intrarea in jocul amorului fusese infaptuita, iar dulcea femeie sesiza personalitatea mea consolidandu-si importanta dintre invingator si invins. Restul erau doar povesti..

O privesc cum imi surade. Ma iubeste. A ajuns prea departe situatia in care nu se poate decide cine pe cine a inrobit. Ma iubeste cu puterea unui muribund. Ma iubeste pentru ca sunt acolo unde isi doreste ea si pentru ca o vizitez rar. Ma iubeste pentru ca o sun sa ii spun ca ma gandesc la ea. Ca imi este dor.. ca trebuie sa o vad. Ma iubeste pentru broasca cu lacrimi pe care i-am oferit-o de-a lungul timpului. Ma iubeste.. ma iubeste.. ma iubeste…

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  R, lasa-ti tel fix sau mobil pe mess la ioana sau la mine pls.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-02-16 02:25:39
         
 
  nu i-am pus stea pentru ca TREBUIA sa revina pe text. macar o data. asa fac profesionistii:). nu scriu la intamplare si nu lasa cacofonii si redundante.

sorry, R

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-02-16 02:08:54
         
 
  Oau. Black Label se formeaza. Mi-a placut mult.
ai stofa clar. ai discurs. ai scriitura.
cred ca repeti prea mult ,,papitoi'', as inlocui ,,viola'' cu f.. sau altceva eco-copulativ.
ma gandeam ca podoabe ptr iubite suna un pic arhaic dar este perfect.
cred ca este unul din cele mai bune texte ale tale. l-ai putea dezvolta.
off-topic Ioana ti-a dat doar vot ca sa nu ti-o iei in cap.
La multi ani si din partea mea.
Astept sa ma surprinzi.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-02-16 02:01:31
         
 
  ai fade frumos dialogurile. vezi la ''broasca cu''! vot si la multi ani pt 14, tie si ei:)

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-02-16 01:48:40
         
 
  'A ajuns prea departe situatia in care nu se poate decide cine pe cine a inrobit.'

raspuns:

'Ma iubeste cu puterea unui muribund. Ma iubeste pentru ca sunt acolo unde isi doreste ea si pentru ca o vizitez rar. Ma iubeste pentru ca o sun sa ii spun ca ma gandesc la ea. Ca imi este dor..'

q.e.d

te-am citit...take care,

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2008-02-14 19:10:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE