FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
TEORIA VENUS
Text postat de Valentin Varan

TEORIA “VENUS”



Nu are importanță…
Important este că l-am găsit eu.
RĂSPUNSUL MI S-A ARATAT MIE …eu am știut că întrebarea nu trebuie pusă…
Stau deci,în fața criptogramei și mă prefac gânditor,dar în sinea mea râd de ei și de încordarea cu care așteaptă un răspuns de la mine…
Totul a început cu mult timp în urmă…
……………………………………………………………………………………………….
După ce mi-a apărut teoria într-un ziar local,într-un interviu luat de o reporteră, mai multe televiziuni s-au aruncat într-o adevarată competiție,care să-mi ia un interviu cu o eventuală continuare, pentru că în ziar, apărea doar așa,ca o părere personală…
Norocul meu e că, reportera, inspirată si dându-și seama de amploarea pe care o va lua publicarea, mi-a sugerat să îmi publice interviul, fară să-mi dezvaluie identitatea…Prietenia care ne lega de atâta vreme a fost norocul meu, pentru că a rezistat ofertelor bănești enorme ca să dezvăluie identitatea autorului teoriei, dar eu, tot sursa ei anonimă am ramas…
Și când îmi aduc aminte că îi propusesem in glumă, să mă facă celebru,publicându-mi teoria…
Teoria de fapt a pornit de la o revelație care m-a lovit în timp ce discutam cu binecunoscutul bioenergoterapeut V.P…asta se întâmpla undeva prin 1984, în timpul unui turneu cu cenaclul…dar mai bine să revin…
Voiam să știu părerea lui despre consumul de cafea, dacă e dăunator sau ba…și el s-a conformat, lansându-se într-o explicație detaliată despre ce se întâmplă cu mecanismul de digestie la apariția cafelei în stomac…
De fapt, procesul de întelegere trebuie pornit de la început, când boabele de cafea, se prăjesc…odată trecute prin ardere, o parte din materia organică se transformă în materie anorganică, în speță, în gudron, materie care nu e solubilă nici măcar în acidul sulfuric, cu atât mai puțin în acizii gastrici…
Începând cu cuvintele astea din frază-GUDRON-ACID SULFURIC, mintea mea a luat-o razna, și, deși explicația a continuat încă vre-o 10 minute, cum că, odată ce stomacul primește cafeaua cu gudronul de rigoare cu tot, încercând să dizolve în zadar ceea ce nu se poate dizolva, plusează cu acid gastric, suprasolicitând glandele de secreții digestive, acidul ajunge în organism prin pereții intestinului subțire in sânge, bla-bla-bla…
Când la sfârșitul eplicației V.P. s-a uitat in ochii mei, a stat puțin tăcut, a zâmbit și în loc să mă întrebe dacă am priceput sau dacă mă satisface explicația, a rostit câteva cuvinte care mă vor fi urmărit toată viața…
Trebuie să menționez înainte, că V.P. făcea parte din rasa telepaților, rasă care în anii aceia, era doar la începuturile formării sale…
Deci, se uită omul in ochii mei și zice…:
-Ai perfectă dreptate, dar sa-ți ții gura, să nu spui nimic, pentru că nu e momentul, lumea nu e încă pregătită să afle adevărul…
Stupefacția mea a venit pe fondul încrederii oarbe pe care o aveam eu în el, o avea o țara întreagă în V.P…omul care a vindecat o națiune…Am rămas fără replică, pentru că după ceea ce se învârtea în mintea mea, în loc să gândesc și să spun că am înțeles despre chestia cu cafeaua, în mintea mea(ca o concluzie) se formaseră cuvintele : NOI VENIM DE PE VENUS…
Bineințeles, trebuie acceptat faptul că încă din anii aceia, existau telepații…surprinzător pentru vremurile alea, un fapt comun azi…
Daca logica evenimentelor ce se desfașuraseră în mintea mea ca un flash, dacă ceea ce gândisem în momentele alea, erau doar niște conexiuni datorate unor informații luate aleatoriu din memoria mea și neformate nicidecum într-o teorie, cu atât mai puțin concluzionată, de ce, el, un tip care la nivelul lui de evoluție spirituală avea posibilitatea să iși ia informațiile de care avea nevoie din planul spiritual imediat superior, cu care era în permanent contact, nu m-a contrazis ? Asta m-a urmărit ani de zile…DE CE V.P. acel om învațat, la care eu, un copil, mă uitam ca la un zeu, nu m-a contrazis?, ba chiar m-a atenționat că am dreptate, dar nu e momentul să deschid gura și să povestesc ce mi-a trecut mie prin minte…
Abilitatea lui de a privi în viitor m-a salvat și de spitalul de nebuni și de linșajul public la care aș fi fost supus dacă el, V.P. nu m-ar fi prevenit asupra pericolului la care mă voi supune dacă voi rosti în public teoria mea, indiferent dacă va fi un moment în care societatea va putea înțelege sau nu urmările aflării răspunsului pe care, deși nu-l căuta nimeni, îl aștepta evoluția…
Stau și mă întreb însă dacă meritau să le deschid ochii…





Încă nu venise momentul atunci când m-am hotărât să dezvălui teoria, și mi-am asumat un mare risc, dar, mizând pe setea de senzațional care frământa media la ora aceea a istoriei, m-am gândit că dacă măcar stârnesc interesul cuiva mai dotat în posibilitați de cercetare,se va apuca cineva să caute dovezi,ori în sprijinul teoriei,ori în combaterea ei…
Mă gândeam că voi scăpa de obsesia dialogului meu cu V.P. , și odată lămurit că a fost doar un moment în care îl apucase spiritul de glumă menit să mărească mirarea mea în ceea ce-l privea, să pot trece mai departe…Și iată, că în loc de asta,descoperisem, că pe lângă multe alte lucruri pentru care trebuie să-i mulțumesc și acum, după atația ani, recunoștința mea trebuie să se manifeste față de el,în primul rând pentru avertizarea pe care mi-a lansat-o atunci, când eram totuși, un copil…
Nici în ruptul capului nu m-am gândit că voi revoluționa în halul acesta, istoria planetei, răsturnând tot ce era cunoscut despre evoluție…și mai ales despre ce era cunoscut și luat de bun din religie…
Un șoc asemănător a produs doar CODUL LUI DA’VINCI, carte a cărui subiect a despărțit lumea in două doua tabere, care , una susținea cu tărie că, ceea ce părea doar un roman S.F. e de fapt un mod de a introduce în conștința societății un adevăr, un mesaj, iar cealaltă tabără, cea a clericilor bisericilor creștine de toate confesiunile, care acuzau autorul și pe susținătorii lui, de cea mai cruntă blasfemie..
Nici nu dispăruse bine interesul pentru Dan Brown, încă nu era uscată cerneala tipografiilor care mai tipăreau păreri pro și contra, că teoria mea a intrat în gura presei și a massmediei, la început, așa ,doar ca o altă bizarerie, ca un alt fapt divers, dar care a captat așa de repede atenția…și nu oamenilor de știință, în primul rând , ci din nou, susținătorilor bisericii…
Păi, cum să nu sară pe mine și pe “stupida” mea teorie despre potopul biblic în primul rând Biserica ?
Oamenii de știință, au pornit investigațiile, tocmai din cauza valului de proteste din toate colțurile lumii, care îmi sugerau să las BIBLIA așa cum era cunoscută și acceptată de atâta timp…Dacă nu s-ar fi aruncat Biserica în vâltoarea polemicilor din care eu m-am dat la oparte cu mult înainte de a lua amploare, poate trecea neobservată, și nu implicau în cercetare partea adversă, cea a cercetătorilor, a celor de la NASA în special…
Lor le-am dat atunci de lucru în primul rând…Venus, așa distrusă cum era, trebuia să mai poarte încă urmele civilizației pe care am părăsit-o atunci când, la bordul arcăi lui Noe, ne-am mutat pe TERRA… Round the clock 24/7 cum zic ei, au lucrat la un robot care să coboare prin atmosfera infestată de acid sulfuric, de ploi și furtuni acide…
Au mai făcut odată asta, dar cu o sondă , undeva pe la mijlocul anilor 70, în ultimul secol al mileniului trecut. De fapt, un întreg program s-a desfășurat la concurență cu rușii, reușindu-se pe la începutul anilor ’80 să se descindă chiar pe suprafața planetei, s-au luat imagini, dar nu s-a insistat pe ceva anume, cercetarea stiițifica efectuată cu acea ocazie rezumându-se la date despre atmosferă, date telemetrice, etc… Tocmai acea sondă care a transmis primele imagini de pe suprafața planetei a declanșat în mintea mea TEORIA VENUS, nu atât pentru faptul că a ajuns pe Venus, că a descoperit ce a descoperit, ci pentru faptul că, până la Venus, a făcut… 40 de zile, de-abia apoi am descoperit că ceea ce ne-a relevat sonda, avea o importanță la fel de mare.
Toată lumea așteapta cu sufletul la gură ziua când, prin norii de acid, noua sondă trimisă de data asta cu un scop precis, sonda, pe care au botezat-o THEORY, se va apuca să transmită imagini de pe suprafața planetei, și vor putea să fie recunoscute măcar urme de forme de relief de natură artificială, care să confirme că potopul biblic și locul de lansare al lui Noe iși au ca punct de plecare planeta Venus…
Câtă dreptate mi-au dat astazi cei ramași pe Terra, dar eu nu mai sunt de mult acolo sa culeg laurii victoriei morale asupra Bisericii…
Până la rezultatele trimise de sondă au trebuit să speculeze, ca și mine, în teoria mea, pe marginea unor fapte pe care ni le transmitea Biblia. Până la o eventuală confirmare sau infirmare, rămăseseră fără un răspuns întrebări ca:
1.-de ce tocmai smoala a fost recomandată pentru capitonarea corabiei lui Noe (se aștepta un potop cu ploi acide cumva) ?
2.-de ce i s-a interzis lui Noe sa deschidă singura trapă aflată în partea superioară a corabiei (ciudată amplasare !) timp de 40 de zile?
3.-să fie o pură coincidență durata unei călătorii între cele două planete, cu mijloacele tehnice de zbor spațial actuale de taman 40 de zile?
3.-când a ieșit în sfârșit afară după cele 40 de zile, și s-a trezit în mijlocul apei, ni se spune că Noe a văzut că scad apele !!! de unde ? fără un punct de reper și fără sonar, cum să ști, în mijlocul apei că nivelul scade? Întrebarea asta naște după sine câteva întrebări suplimentare, nu cumva Noe s-a trezit pe altă planetă? Nu cumva venise cu o navetă de colonizare apaținând unei civilizații mult mai evaluate decât ne sugereaza Biblia? Nu cumva tocmai acesta să fie motivul pentru care nu a avut permisiunea să iasă din corabie decât după cele 40 de zile?
4.-zice-se în Biblie că potopul a distrus totul, vegetal sau animal de pe (hai să zicem ) PAMÂNT…și Noe a trebuit să ia cu el perechi de animale și semințe de plante.în concluzie, după potop, uscatul era sterp, da?...Atunci de unde ramura de măslin? Pentru că ramura de măslin e cea mai proastă variantă pe care o putea inventa povestitorul potopului, fiind arbustul cu cea mai mica rată de creștere din toți arbuștii, știut fiind (tot din Biblie) că în grădina Gheetsimani și acum sunt măslinii sub care a fost arestat IISUS. Numai măslinul nu putea să se dezvolte dintr-o semință până la nivel de ramură cu frunze, ca să i-l aducă porumbelul după cele ( numai ) 40 de zile de la pustiirea uscatului și presupusa retragere ulterioară a apei…
Susținătorii TEORIEI VENUSIENE,au găsit argumente în cele mai surprinzatoare domenii, începand de la banalul fapt că celor cu lobul urechii desprins de pielea gâtului li se spune venusieni încă din cele mai vechi timpuri, cei cu lobul urechii lipit sunt catalogați ca și (ciudat!) marțieni…
După ce s-au lansat polemicile în legătură cu TEORIA VENUS, așa a preluat-o mass media, după articolul din ziar unde făceam prima expunere a teoriei mele, antropologii au fost primii care au descoperit explicații în teoria mea, cum că, veriga lipsă între omul de NEANDERTHAL și HOMO SAPIENS nu există tocmai pentru că teoria este adevarată…
Mergând pe firul descoperirilor recunoscute și general acceptate, au suprapus TEORIA VENUS pe evoluția omului și spre stupoarea generala, au ieșit pe tapet cu concluzia că omul modern poate fi recunoscut ca fiind un metisaj între venusieni și dispărutul OM DE NEANDERTHAL, a carui evoluție a fost întreruptă de apariția lui HOMO SAPIENS. Proveniența și apariția bruscă a celui din urmă rămăsese un mister, prin teoria evoluției neputând fi explicată…
Au urmat apoi biologii, care au descoperit apariția la fel de brusca ( cam în aceeași perioadă geologică cu apariția lui HOMO SAPIENS) a anumitor plante, rămășițe din polenul respectivelor plante apar brusc, fără ca plantele respective să aiba o familie anume din care să se fi dezvoltat sau evoluat aplicându-se, ca și în cazul hominidelor, aceeași “missing link problem”…
Toate frământările care au fost generate de un banal interviu într-un ziar local, au ramas undeva, în urmă, pentru mine…
Mai greu a fost să pun la cale un plan prin care să fac oamenii de știință să-și dea seama că durata de viață a planetei care ne susținea se va consuma în următorii 1000 de ani, și s-au apucat sa teraformeze urmatoarea planeta,Marte. Interesul pentru TEORIA VENUS a pierit,cazând în banal…Fără ca cineva să facă legătura între mine și TEORIA VENUS, am fost luat în seamă, și am fost desemnat conducător de proiect, punându-mi-se la dispoziție cele mai luminate minți ale omenirii pentru a duce totul la bun sfârșit…
Nu pentru că devenisem așa de important a fost cauza pentru care m-am oferit intre primii 500 de voluntari care au sosit aici pe Marte. Interesul meu a fost cu totul altul…
Destinul meu m-a adus acum exact acolo unde trebuia să fiu…
Sfinxul de pe Marte adăpostea raspunsul la următoarea mare întrebare a omenirii…
Acum ȘTIU…din cauza asta am fost adus de destin în fata criptogramei din ochiul drept al sfinxului…să pun intrebarea…
Dar dacă știu deja răspunsul, iși mai are rost întrebarea?
IMPORTANT E CĂ RĂSPUNSUL MI S-A ARĂTAT MIE, eu sunt cel care știe că întrebarea nu trebuie pusă…

22 decembrie 2007



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE