FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ferpar
Text postat de george savu
motto:
"Spre-amiaza vieții noastre muritoare
ajuns într-o pădure-ntunecoasă
mă rătăcii pierzînd dreapta cărare"
Dante - Prolog la DIVINA COMEDIE

Noi, Romulus Pustulache și Remus Acneescu, nepoții lui George Savu, vă anunțăm pe această cale că bunicul nostru a decedat în această dimineață, pe motive de supărare pricinuită de atacurile furibunde lansate de către numiții: Liviu S. Bordaș, Radu Ștefănescu și Elena Toma. De fapt, vinovații principali ar fi doar primii doi, Elena doar aprobînd precum mascota de tristă amintire de pe luneta Daciei. Printre ultimele cuvinte a spus că îi iartă și să-i judece Eminovici pentru ce au scris iar pentru intervențiile critice avută de-a lungul timpului să-i judece copilul din flori al lui Tache Căpitănescu, crescut de doamna Călinescu.
Și cît ar fi dorit el împlinirea și consacrarea pe acest sait, numai noi știm! Acum el este într-o lume mai buna, hălăduiește pe veșnicile plaiuri ale literaturii virtuale și adastă la sînul muzelor. El i-a iertat dar noi nu îi iertăm. Am ținut la bunicul nostru la fel de mult cît țin ei la patronul lor. Să se știe că o să plătească scump! Îi găsim noi după marcajul 200, după obiceiul comunitar de a ataca în grup și după felul cum își marchează teritotiul. Nu e mult pînă dezgropăm securea războiului!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  de eram in Elizeu
unde e bunicul tau
le dadeam iertarea-n plic
stampilat de Dumnezeu.
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-02-01 23:40:59

........

pan`la Dumnezeu, nea cioaca
riști să te mănânce sfinții
iar don jorj de`l savu, poate
să te sfâșie cu dinții


maimuța de mătase :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-02-02 00:06:35
         
 
  El i-a iertat dar noi nu îi iertăm.
(George Savu)

de eram in Elizeu
unde e bunicul tau
le dadeam iertarea-n plic
stampilat de Dumnezeu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2008-02-01 23:40:59
         
 
  Na! Acu’ eu nu stiu ce m-o marcat mai tare, marca 200, sau declaratia de razboi de mai sus?! Ca si eu am 200, da’ nici macar nu stiu ce-s aia ! Cred ca decibeli ! Eu as fi preferat numai deci ! Da’ nu m-o-ntrebat nimeni cand m-o marcat cu 200, daca n-am cumva mai multi deci si mai putini beli. Sau invers.
Si-acuma, despre bunelu’: faceti-i respiratie gura la gura pana nu se raceste, ca daca nu-i faceti voi, ii fac eu o licoare de matraguna si vi-l invii ca pe zombi. Da’ va riscati… :)
 
Postat de catre Carmen Anghelina la data de 2008-02-01 23:33:23
         
 
  George, dintre cei pe care i-am parodiat nu m-au înjurat prea mulți (de la poeții din lumea de dincolo, recunosc, nu am încă nici un feedback). Sper să nu te superi pentru atâta lucru. Pe aici se poartă replicile și contra-replicile, până obosește adversarul sau audiența (din păcate, mai ales audiența). Eu unul te aștept cu o replică. Mai stai. Avem tot timpul să murim. Si spune-le nepotilor să îngroape briceagul ăla la loc, eu vin cu bazooka...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-02-01 22:37:05
         
 
  eu mă abțin ! un scriitor de marcă, așa cum îl prezentați dvs, stimate domnule Nicolae Tudor, nu face mișto de doi bani de cei care pun suflet în creațiile lor, ridiculizând munca, efortul, speranțele pe care, fiecare dintre noi, le avem atunci când postăm un text, lansăm o carte, dorindu-ne ca truda să fie răsplătită de înțelegerea și aprecierea cititorilor noștri. personal, nu înțeleg de ce am fost ridiculizată, m-am retras de pe pagina domnului savu fără comentarii acide. un autor, cu cât este mai valoros, cu atât ar trebui să fie mai modest.
părerea mea !
maimuța de mătase :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-02-01 21:49:38
         
 
  Nicolae, și eu sunt un om ocupat. Iar aprecierile negative priveau strict poezia postată ieri. N-avea sare, n-avea piper. Puteam cel mult să tac. Dar am citit cîteva lucruri spuse de George Savu cu mult mai multă inteligență decît pelteaua de ieri. Am ținut să-i comunic asta. Dacă s-a supărat, sper să-i treacă. Așa, fără motiv. La fel ca supărarea.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-02-01 21:37:04
         
 
  Măi, ăștia, Bubămică și Bubăcoaptă, cînd o să-i prindeți pe ăștia cu marcaju' 200, presupunînd că ați fi în stare de asta, cam ce o să le faceți?
Și nu-l mai jeliți pe bunu'. Bucurați-vă că e printre muze și rugați-vă să nimerească țîța aia cu talent. A' din dreapta. Nu știu dacă dreapta cum te uiți la muză, sau invers. Da' ăsta deja e riscul lui.
A fost băiat cumsecade. Da' nu ș'ce l-a apucat să mă întrebe de sfinctere. Cred că de la întrebarea aia i se trage. I-a căzut greu. Și, cum nu era destul, s-a apucat să citească și replica lui Radu. Care i-a pus capac. Replica, nu Radu. Cine l-a pus să citească poezii scrise cu talent? Nu știa că-i cauzează?
Securea de vreți s-o dezgropați, vedeți să nu fie țiuiacul lui Greuceanu. Nu știți ce-i ăla? Vă spun eu. Altădată. După ce mai creșteți.
Acuma, nani. Așa v-ar vrea și moșu' vostru.
Știe că v-ați apucat de înșirat vorbe pe Europeea?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-02-01 21:33:12
         
 
  George Savu a publicat *Facerea Poeziei*, carte primita bine de critica locala (dupa cate stiu eu). Este un creator cu multa finete spirituala si umor. Din pacate este foarte ocupat. Sunt sigur ca daca nu v-ati grabi in aprecieri negative ati descoperi un prieten rar, ceea ce ar fi mult mai frumos decat cu o secure a razboiului dezgropata.  
Postat de catre nicolae tudor la data de 2008-02-01 21:26:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  să-i fie țărâna ușoară ! aprind o lumânare ! bre, dar ce repede se moare în ziua de azi !
ai scris ferparul ăsta impecabil, cu virgulițe, mesaj, simplu, concret, acuze fondate, amenințări bazate, meriți felicitări. mână versată, de scriitor, nu glumă.
aștept data scoaterii securii. mascotă fiind, mă așez în vârf de băț, să privesc de la înălțime baia de cuvinte ce vor curge, fluviu, numai dintr-o parte. refuz să cred că sus numiții te vor lua în serios.
- setea de răzbunare să te guverneze, nene ! marea scofală să ne aducă zâmbete și tu să ajungi mare nume în literatura română.
- na, te-am blestemat, dar să nu uiți niciodată de unde ai plecat:)

maimuța de mătase :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-02-01 20:56:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE