FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Label Black
Ma inseala. Dragostea cu nabadai e mai mult decat un plictis, e un motiv de masturbare, care vine din trupul tau atunci cand esti cel mai singur cu putiinta. Asadar ma inseala extrem de comod cu marea certitudine a ei ca nici macar nu pot banui acest lucru. Iar daca prin absurb as propune problema, ea s-ar ridica frumusel de la masa si m-ar lovi sub centura intr-o metoda cum numai ea stie. N-ar mai vorbi cu mine luni… poate chiar ani.

Sunt unele lucruri in viata pe care trebuie sa le descoperi singur si pe care le simti cu intregul corp cand vine vorba de cea pe care o iubesti sau o apreciezi drept fiinta impreuna cu care vrei sa-ti petreci restul vietii. Este iubita oficiala, te afisezi peste tot numai cu ea, in orice minuscul local ori la grandioasele teatre din centrul orasului. O cunosc toti prietenii tai, toata suflarea. Ii atrage ca aurul, le spune povesti nemuritoare, zambeste, exulta , asculta..

Povestea a inceput incoerent. Am cunoscut-o la un cenaclu, pe Aleea Zmeurei, cand faceam cursele Eforie-Constanta fara nici un ban in buzunar. M-am trezit langa ea si n-am reusit sa inteleg cum de ajunsesem sa ne telefonam in cele mai tarzii nopti, sa ne plimbam in cele mai indepartate stradute si cu cele mai stupide troliebuze. Ii explicam pe indelete ca nu am avere sau ceva cu care ma pot mandri ori pe care sa ma bazez in viitor. Replica ei era ca nu o intereseaza. Imi spunea ca ii place la nebunie farmecul meu. Care dintre ele ? i-as fi zis…

Dupa cateva luni ne atasasem unul de celalat ca doi porumbei. Ne juram iubire vesnica, ne scriam numele pe bancile falezei, ca niste copii, sculptand de asemeni si data cu ora minut si secunde cand facusem acest lucru. Radeam si incercam sa stopam din cometele acelea de dragoste. Eu ii sorbeam intreaga capacitate in cestile de ceai pe care trebuia sa le beau fortat. E singura femeie din viata mea care mi-a interzis sa beau alcool in preajma ei. Imi explica nocivitatea lui pentru ficat si…. Ma rog chestiile astea sunt cu mai multe intelesuri. Fiecare o ia cum vrea. Sunt oameni care au baut si au fumat pana la 90 de ani. Sunt altii care la 25 s-au stins nepunand in gura nimic nociv. Sunt altii care mor extrem de stupid. Viata e ca o placere secundiara a unui intreg care trebuie traita pe secvente. Exact ca intr-un complex de servicii unde iei cina. Nu exista reluari. Iti trebuie totala ta forta pentru a lasa in urma ta dare de placere. Parfumul iubirii imprastiat peste tot pe unde mergi. Viata este iubire, este amor si este deces. Mi-as trai viata ca un mort.

Am zambit cand am vazut-o cum se lingea cu unul din prietenii mei in uriasul Tomis. Am zambit si mi-am imaginat din prima secunda un scenariu pentru tradati in dragoste. M-am inchipuit in cateva clipe impreuna cu Ernest urmarind-o si intalnind-o impreuna cu el. Apoi cand ea si-ar fi intors privirea eu sa fi inchis din ochi solemn precum un inger si sa nu ii spun nici un cuvant. M-as fi inderpartat usor. Stiu ca ar fi durut-o mult mai tare, stiu ca ar fi alergat dupa mine..stiu toate astea.. le stiu !

Mi-am ascuns papusata fata sub sapca rapidista pe care o purtam in acele momente. M-am catapultat pe alt palier al magazinului unde mi-am cautat cateva carti pe care mi le propusesem pentru saptamana in curs. Esentialul era sa reusesc sa uit si sa ii redau intreaga fericire alaturi de el. Ma gandeam la cum as fi putut sa o oblig sa imi dea papucii. In situatii asemanatoare e bine sa te lasi a fi aruncat. Apoi sa devii un fel de victima erou pe baza superficialitatii ei. Cand inseli trebuie sa ai si pregatirea necesara in acest caz. Trebuie sa te bazezi pe ascunzisuri, sa folosesti oglinzi daca e nevoie si sa pasesesti ca un maestru pe urmele libertatii. E fascinant sa fii incatusat si mai liber ca niciodata in acelasi timp. E uluitor.

Acum, cand ma suna ma comport ca si cum as fi un iubit ideal, ii vorbesc cald si o primesc cu bratele deschise in incediara mea dorinta de razbunare. Nu stiu de ce vreau acest lucru. In fond nici nu stiu sigur ce vreau. Imi doresc sa castige la 6 din 49 si sa isi ia talpasita singura. Alteori imi doresc sa o vad cum plange, cum implora cum ma roaga. Iar de cele mai multe ori imi doresc doar sa o vad. Iubirea care inseala este mereu la timpul trecut.
A fost…. Dar s-a terminat !

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE