FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu



Mulți ar fi de acord că internet înseamnă informație. Mai bună, mai proastă, dar în cantități uriașe și accesibilă aproape instantaneu indiferent unde se află sursa și unde cel care dorește să o acceseze.

Cei care înțeleg un pic și tehnica știu că o adresă URL a sursei este suficientă pentru a accesa acea pagină. Cu mici excepții de parolare sau acces limitat la membri etc. Valoarea internetului constă tocmai în aceste lejere trimiteri, numite linkuri, exact la locul cu pricina.

Toate bune, dar pe site-ul ăsta nu poți da linkuri. Mascate. Presupunînd că vrei s-o faci, așa cum se procedează pe de-a rîndul, ți se pare că nu-i posibil.
Și mie mi-a venit greu să înțeleg de ce nu se poate și cum se poate suplini această impotență. Nu, nu e necesară viagra, doar puterea minții. Iar pentru cel care administrează site-ul, înțelegerea minimă a ceea ce din întîmplare administrează.

Dacă doresc să procedez elegant și să nu încarc textul cu asemenea cîrnăciori URL, fac dintr-o porțiune de text un link, un buton. Porțiunea respectivă va fi evidențiată prin altă culoare, eventual subliniată, și, cînd cursorul ajunge deasupra ei se va transforma într-o mînuță, îmbiind cititorul: apasă-mă.

Vreau să fac reclamă textelor lui Emanuel Cristescu , fac din numele dînsului un link. După cum vedeți, specialitatea site-ului este că linkul e mascat. Culoarea lui este albă pe fond albastru deschis. Dacă însă vreți să-l demascați aveți două posibilități:
- prima – selectați textul lacunar și el va deveni vizibil
- a doua – faceți clic pe el și va funcționa.

Puteți de asemenea să rezervați la sfîrșitul numelui un spațiu special de cîteva caractere invizibile (eu am pus asteriscuri), dar puse între două paranteze vizibile, pe care se poate face clic: Emanuel Cristescu ( *** ).

Dan Cârlea a procedat însă neonest, a scris cu alte caractere mai mic, cu roșu, ceea ce e de-a dreptul periculos pe site-ul ăsta.

(O întrebare fără răspuns, evident retorică, este cum de atît amar de ani niciunul din informaticienii, care au fost plătiți înțeleg, nu a făcut acea minimă setare prin care culoarea linkului să nu mai fie albă. Mister și groază managerială.)

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
 
Asta spuneam și eu, nu e nevoie decît de puțină bunăvoință managerială, chiar și un ageamiu ca mine, bine zici, face asta în cîteva zeci de secunde.

Eu zic să amînăm lipsurile mult mai mari... și să-l rugăm pe proprietar să ne facă doar acest mic hatîr, să schimbe culoarea textului linkurilor. Într-una vizibilă. Eu îi ofer susținere. Și aplauze... în caz că va catadicsi s-o facă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-01-26 09:38:56
         
 
  Cu tot respectu domnule Atanasiu, desi concluzia finala este foarte indreptatita ati facut un text conex unui domeniu de care nu stiti foarte multe si este foarte usor vizibil. In continut, pe langa ironie... nu exista nimic. Sunt observatiile unui privitor exterior si atat.

P.S. ca sa schimbi culoarea unui link nu e nevoie de un programator... de cele mai multe ori designerul face asta, sau cel care creeaza layoutul (in cele ami multe cazuri cu HTML si CSS).Siteul are lipsuri mult mai mari... cred ca alea ar fi prioritare. Sa schimbi culoarea unui link e o chestie de zeci de secunde.

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-01-25 21:34:03
         
 
 
Văd că ai învățat lecția. Nu se dau linkuri în afară site-ului. Se face clic doar pentru a rămîne pururi AICI. Aici se face doar ECO literatura. Autoreferențială. Nu trebuie decît să te învîrți în cerc.

Linkul e ochiul divolului.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-01-25 18:35:42
         
 
 
Văd că ai învățat lecția. Nu se dau linkuri în afară site-ului. Se face clic doar pentru a rămîne pururi AICI. Aici se face doar ECO literatura. Autoreferențială. Nu trebuie decît să te învîrți în cerc.

Linkul e ochiul divolului.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2008-01-25 18:34:42
         
 
  neonest glasuiesc: mi-au placut cartile de colorat cand eram mic:

clic aici

clic aici

clic aici

 
Postat de catre © Dan Carlea la data de 2008-01-25 18:04:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE