FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
vanilie
Text postat de Adrian Suciu
e secetă rău
plouă atît de scurt
de parcă s-ar masturba un înger.
răstignit în sudoare, citesc de la tine. „nu
mă cunoști îndeajuns:
sînt femeia care nu aduce apă de două ori.
sînt tînără în sensul că sînt tînără.
sînt inedită ca o expoziție de gări demolate.”

iar eu sînt înțelept: prietenii se duc dracu’
casele se duc dracu’ livezile se duc dracu’!
(mirosul pruncilor crescuți printre nuci
mai spînzură o vreme prin fostele crengi
ca aroma vaniliei în tăvile goale.)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ioana, tu imi ceri, practic, sa fac o analiza asupra propriului meu text: sint nepotrivit pentru asa ceva, n-am facut-o niciodata si nici nu o sa o fac vreodata. parerea mea e ca ceea ce nu se vede in text, nu exista. daca intentiile mele nu transpar limpede (pentru ca exista, desigur, o intentie sau o serie de intentii), consider pur si simplu ca nu am reusit eu sa le transmit suficient de pregnant, deci imi asum un defect de scriitura. la o singura intrebare iti raspund: de ce la dracu'. Pentru ca am vrut un text violent iar divinitatea ar fi adus in text ideea, posibilitatea mintuirii, pe care am dorit sa o las suspendata. PS. Sa nu crezi din asta ca NU POT sa-mi analizez textele, as putea sa scriu o pagina critica la textul asta oricind. Pur si simplu NU VREAU, consider ca e patetic si deplasat pentru un scriitor sa-si "explice" textul.  
Postat de catre Adrian Suciu la data de 2008-01-27 10:25:51
         
 
  intrebarea mea era oarecum retorica. ea nu sonda tenebrele subconstientului. tot ce ma interesa era de ce ''la dracu' '' si nu ''la Dumnezeu'' :) simplu. in ambele cazuri este vorba despre o iesire din decor numai ca...

mi-ar fi placut sa insisiti, cumva, pe cei doi poli de interes inger-demon si sa poti construi chiar si un plot intre ei. cred ca merita sa lucrezi pe text.

mai insisita si pe maniera de ''umanizare'' a ingerului. acum e doar o contradictie in termeni, fara valoare semantica. fa-ma sa vad ca nu i-ai pus sex intamplator.


...

 
Postat de catre I BG la data de 2008-01-25 12:44:47
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  gina, textul e scris vara, intr-o livada cu nuci si chiar se simtea aroma vaniliei. :)
Ioana, iti multumesc pentru apreciere. Ai dreptate la chestia cu prietenii, nu e de aici. Cit despre intrebarea ta din inceput, te rog sa ma crezi ca nu am deloc calitati (auto)analitice: de cele mai multe ori habar n-am de ce spun lucrurile intr-un fel sau altul, pur si simplu e o senzatie ca ar fi bine asa sau altfel. Subiectiva, ca toate senzatiile.
 
Postat de catre Adrian Suciu la data de 2008-01-25 11:19:31
         
 
  imi place. de-aia ti-am si pus stea. am revenit ca sa te intreb de ce ai simtit nevoia sa identifici ''se duc dracu' '' cu moartea sau trecerea sau aneantizarea. asta as scoate: ''iar eu sînt înțelept: prietenii se duc dracu’
casele se duc dracu’ livezile se duc dracu’!'' si cred ca as inlocui ''masturba'' cu ''ejacula'', chiar daca oricum este impropriu pt un inger sa le faca pe amandoua.:)

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-01-25 00:56:09
         
 
  e bine ca te-am citit...sub aroma puternica de vanilie detaliile premeditat se ratacesc ca si spunerile care in timp isi pastreaza doar ecoul...'se duc dracu'...e seceta rau - ingerul eunuc...

g.

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-01-24 21:54:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE