FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de george savu


1. Aghiazmă făcută în casă

Se iau doăsprezece măsuri de apă de izvor (izvorul minunilor), care se tratează cu smirnă, tămîie și busuioc.
Busuiocul se va lua de trei ori cîte șapte din cantitatea de smirnă folosită iar tămîia se adaugă după gust. Infuzia va fi mai concentrată în prima fază, apoi se va dilua treptat.
Această băutură răcoritoare nu are aceiași valoare nutritivă și spirituală ca cea luată de la Capiște, dar poate fermenta la fel, dacă în timp ce o amestecați insistent, rostiți diverse vorbe din esofag, din rărunchi ori graseiate pe nas. La sfîrșit, cînd produsul este omogenizat, nu uitați să spuneți: *O mie de vorbe un ban nu face*
Cu zece grame de detergent lichid, spălați un *pet* de juma’ de litru, apoi clătiți bine. Îmbuteliați produsul care se va păstra astfel un timp extrem de îndelungat. Se poate aghezmui cu el imediat sau după ce a fost ținut la frigider ori în cămară.. El va avea mereu același gust sălciu și se va conserva multă vreme.
Nu va cocli, nu va mirosi și la nimic nu va folosi dacă sînteți închinători la Alah ori la Budha.


2. Plăcintă cu mandragore

Mandragorele sînt niște plante erbacee cu rădăcina în formă de palmă. Ele sînt fructe biblice și au binecuvîntarea și aprobarea divină de a stîrni bărbații.
Mandragorele, precum mana cerească, își fac datoria lor chimică doar atunci cînd sînt folosite de cine trebuie, cu măsură și chibzuință și doar în pustia vieții așa zise sentimentale.
Se pune apă suficientă în copîrșeu apoi se adaugă făina, trei nule, de la Boromir. Compoziția trebuie să fie cam cît pentru doi cozonaci. Se amestecă aluatul și se lasă să crească și să dospească în timp ce gospodina zice : *Adu-l Doamne*
Fructele de mandragoră, care se procură greu și de aiurea, se curăță de semințe și de coajă. Semințele se mestecă înainte și apoi se scuipă printre dinți, în timp ce gospodina privește telenovela „Trupul dorit”.
Se îndepărtează pojghițile și pielițele fructelor. Între timp se dă telefon bărbatului pentru a-l verifica dacă este pe stadion, la meciul de etapă.
Apoi fructele macerate se presară peste aluatul crescut. Cît se da plăcinta la cuptor, gospodina dă telefon amantului.
Plăcinta se servește caldă și feliată. Este recomandat ca înainte de preparare, gospodina să meargă la Capiște și să se mărturisească Preotului de Familie, atenționîndu-l că va păcătui în curînd. Astfel va obține iertarea anticipată de păcate.
Cînd consumatorul plăcintei a și sosit, însamnă ca ea a binecuvîntat de iertarea totală. Amin și poftă bună !

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE