FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Mirela Lungu
Regrete eterne se sting pe zăpadă,
La crucea de piatră mai arde un rug,
Păcate de-o viață le porți în coșciug
Și aripi de înger ce nu vor să cadă

Din ceruri de gheață în ochi demiurg,
Un vant ne stârnește... Pornim cavalcadă
Prin vise încinse precum o grenadă
Și Lumea se-aprinde… Ca fumul se scurg

Iluzii păstrate cu grijă în pagini
De mana cea dreaptă numită destin,
Privește la raftul din stanga: e plin
Cu stări expirate și calpe imagini,

Dar încă pătrunde mirosul divin
Prin carnea-nțepată de pasărea-spin!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Amelie, nu te-am uitat:), dar tie o sa-ti raspund maine.
Ar fi mai multe de spus si ora asta-i cam tarzie pt mine;)

Cu aceeasi prietenie,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-01-22 23:10:24
         
 
  Cristi draga, multumesc de trecere si 'iluminare':)
Marturisesc faptul ca si tu m-ai luat prin surprindere:))
Chiar nu stiam/banuiam acest detaliu din biografia ta cand am scris textul.
Ma bucur daca pe tine te-am facut sa-ti amintesti de ceva frumos:)

Cu drag,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-01-22 22:52:47
         
 
  P.S.2 Stai linistita..in liceu mie, olimpica pe țară la limba romana si fata buna (asta pe coada) mi se comandau scrisori amoroase de colegi. Le scriam cu un capat de trestie ca-n Sumer, mai intotdeauna cel care facea comanda ramanea cu domnisoara iar eu, cu bucata de ciocolata (cu alune, doar asa acceptam plata si ma bagam in joc). De la o fereastra crapata si plina de mazga aflata la etajul doi al liceului meu celebru, ma uitam cum se indreapta spre parc mana-n mana.

Dar...si asta e unul din regretele vietii mele..povestile nu durau. Lipsea licoarea lui Tristan, nu crezi?
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-01-22 09:14:26
         
 
  Mirela draga, in primul rand ma jigneste foarte imaginea potentialului mistocar, de cand am deschis ochii (lipiti si mici) nu m-am destrabalat asa.

Imi aduc aminte de faptul brut. Am fost prima cititoare a textului tau in ziua aia de noiembrie (cu ciori) in care a fost postat pe un site literar de prestigiu (adica pe asta). Am vazut si prima varianta...aia pe care ai corectat-o imediat. Am zambit. Doar o incepatoare nesigura de sine posteaza ceva arhi-citit anterior (ca doar e un brand al tau, nu?) spre a-l modifica apoi rapid.

Fetei, pe de alta parte, i-ar putut fi data o comanda de text, care sa contina cateva date clare (frigul gandit pozitiv, ceausist, cum spune Elena, arhetipul - aici nu ai fost cuminte, ai pus un cuvant sinonim care nu a placut cenzurii (trecem peste), ei-rai, neintelegatori, incuiatii lui Potter adica, si noi-noi doi luminosi si tristi, trecut, razboi, clone. Nu in ultimul rand esteticul, o dualitate a perfectiunii fizice lovite de destin).

"Doi frumosi imbatabili ce mereu au pierdut".

Erai prea patetica aici, prea feminina, prea citibila (sic). Inlocuirea cu un vers compus din doua afirmatii era cea mai buna solutie (mai ales ca practicarea acestui tip de creatie putea trimite la mentor).

P.S. In ziua aceea aparuse si un alt text, ala cu eugeniile (si nu ale lui Platon, ci mult, mult mai pamantene) si cu carbunii. Doua stiluri, doua teme facute, acelasi profesor.

ABBA, When I kissed the teacher

sau

"Prietenia, la nevoie se cunoaste/si-atat cat oamnei se vor naste/va dainui".

Amelia
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-01-22 08:53:51
         
 
  Am să țin minte această poezie!
Vorbește de un loc drag al meu!
Locul unde m-am născut, o bună parte a copilăriei, așa s-a numit - Crucea de piatră!!

Am să păstrez cu grijă, în paginile sufletului meu, acest vis, care, de ceva timp m-a pătruns...

Cuvinte care, aproape, îți taie respirația!!

Cu drag,
Cristi*
 
Postat de catre Cristi Stanculeasa la data de 2008-01-22 00:50:22
         
 
  Amelia, comul tau m-a luat, marturisesc, prin totala surprindere:)
Adika, la inceput, am crezut ca faci misto de mine:), apoi, cand mi-am recitit textul, era cat pe ce sa nu-l mai recunosc:))
A fost, e drept, o replika la un text mai vechi al Sandei Nicucie, dar nu-mi mai aduc aminte la care:))
Sincer, mi-a placut acum mai mult decat atunci cand l-am scris, asa ca iti multumesc pt faptul ca mi l-ai redat (din arhivele europeei, desigur:)

P.S. Chiar nu stiu cine esti, daca esti tu sau...altul:))

Cu prietenie,
Mirela

Elena, multumesc pt vot si daca tu crezi ca si-a bagat iar Radu coada, asa o fi, nu te contrazic;)
Cat despre Ceausescu, recunosc, l-am 'copiat', ca nu si-a scos 'licenta' la OSIM:))
Radu, offtopic vorbind, si eu ma cam simt neglijata de la o vreme;)
Al, ai fost pe faza, ca de obicei:)
De data asta, te-ai intrecut pe tine insuti;)

Va multumesc,
Mirela
 
Postat de catre Mirela Lungu la data de 2008-01-21 21:58:21
         
 
 

războinici de marcă
din mig-uri debarcă
s-o pună de-o șatră
LA CRUCEA DE PIATRĂ

:))))

 
Postat de catre Al Trep la data de 2008-01-20 20:31:35
         
 
  pfff ! Radu, ce atenție distributivă ai, maine șhați:))
și eu care credeam că trec neobservată:)

imediat revin la țestoasa ta:) offtopic vorbind:)

Mirela... sorry !
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-20 18:44:10
         
 
  Lena, meine liebe,

ție și facturile de la întreținere îți aduc aminte de mine...

ziceai că revii cu un catren, ceva... mă neglijezi

(Mirela, scuze pentru offtopic)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-01-20 18:39:03
         
 
  scuze: proiectarea acelor blocuri *  
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-20 18:28:49
         
 
  "Știu c-afară e frig, hai, mai pune-ți o haină "

acest vers mi-l amintește pe răposatul Ceaușescu.
apare el, la un moment dat, la tv. era transmisie în direct de la RomExpo. mare ger, mare frig afara !:) si conducatorul iubit, ni se adresează:
- Știu că vă este frig, dar, mai puneți o haină, două, pe voi !
- Uoooo !!!!, aud prin pereții de beton, strigând vecinul de la etaj. Și când îmi amintesc că la poriectarea acelor blocuri am lucrat și eu, mă ia cu frig amintirea:))

pi.es. Mirela... mi-am permis o altă aducere aminte:)

maimuța de mătase :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-20 18:27:33
         
 
  Amelia ! Măi, dragă, Amelia ! M-ai șocat ! :) Așa îndrăgostită să fii tu de poezia Mirelei încât s-o arhivezi și s-o scoți la țanc?:)
Oh ! tu-mi amintești de Radu Ștefănescu ! Numai el mai are arhivat tot ce s-a scris pe Europeea :)

Măi, Mirela, draga mea !

ce faci tu cu poezia
îmi vindecă amnezia :))

cu simpatie, un vot pentru o cruce din piatră, sculptată în cuvinte

maimuța de mătase :)
 
Postat de catre ambigua departare la data de 2008-01-20 18:20:32
         
 
  Mirela, de cate ori iti citesc textele imi aduc aminte (a naibii sa fiu daca stiu de ce) de o parodie facuta de tine...suna cam asa:

Îți aduc eu aminte: să iubești și să speri
Asta e, garantat, inefabila taină!
Știu c-afară e frig, hai, mai pune-ți o haină
Și-ntre coapsele tale vor zvâcni primăveri

Doar de tine trăite. Ei nu pot, nu gândesc,
Le e teamă să fie. Dar respiră! Mai sunt
Printre clone și oameni căutând pe pământ
Un arhetip ideal. Să aștepți e firesc.

Lasă timpul să zboare! Toți avem un trecut
Ce provoacă-n stomac un grăunte de silă;
Printre gene adânc ne privim și cu milă:
Doi frumoși imbatabili. Ce razboi am pierdut!


imi suna-n urechi dimineata devreme si seara inainte de culcare (asta ca sa vezi ce putere poeteasca ai..).


Zicea pe undeva Seicaru : Chiar de nu vom fi prieteni, nu putem sa fim dusmani/ Intr-o lume relativa suntem doar...contemporani!

Ne ramane doar sa pierdem iar..fara lacrimi doar zambind mai rar..intr-o viata doar in roz si-n gri..atat am tinut minte. Era un raspuns. Putin original, fireste, dar cu lacrimi de artist in el.

Cu drag,

Amelia
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-01-20 16:39:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE