FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
Photobucket



Odată cu numărul 9, revista ARCAD@ intră într-un alt stadiu al existenței sale. De acum vă veți putea bucura în fiecare lună de ARCAD@, singura revistă din România care știe să vă ofere cu adevărat entertainment cultural. Plănuim în cel mai scurt timp să apărem și în format clasic, așa că așteptați-vă la numeroase suprize în lunile ce urmează...
Vă vom oferi cultura noului mileniu, îmbinarea dintre arte, mozaicul pe care îl iubim cu toții și care ne marchează în fiecare zi viețile. Descoperiți interviuri inedite, descoperiți-vă scriitorii preferați în situații neașteptate. Simțiți-vă bine și bucurați-vă de noua cultură...

“Editorial – Literatura ca Marketing și Coca Cola

Revista ARCAD@, cea mai bună revistă de entertainment cultural din România, vine de astăzi într-o altă formulă. Am încercat să ne apropiem de cititori, să le oferim distracție la cel mai înalt nivel.
Literatura mileniului III înseamnă în primul rând marketing, pentru că publicul modern știe exact ceea ce își dorește și nu se teme de alegeri. Creatorii care vor să rămână în atenția publicului trebuie să țină cont de dorințele oamenilor, fără a încerca să filtreze totul printr-o “supra-rațiune”. Conceptele nu înseamnă nimic în lipsa practicii, la fel cum o mâncare bună nu are savoare în absența unui pahar rece de Coca Cola.
Lumea viitorului aparține unei societăți de tip mozaic, o societate formată din numeroase elemente, aparent divergente. Dacă vrem să ajungem la publicul nostru, trebuie să împletim literatura cu filmul, muzica cu spectacolul grandios. Nu vom reuși să ne impunem în absența strălucirii, pentru că oamenii aleg esențialmente subiectiv. Ce valoare au conceptele, atunci când descoperi sentimentul, ce valoare au teoriile atunci când descoperi iubirea?
Creatorii mileniului III trebuie să fie entertainerii, pentru că doar aceștia sunt capabili să le ofere publicului produse, realizate profesionist. Existând pe o piață aflată într-o mișcare continuă, creatorul modern are nevoie de public pentru a putea să supraviețuiască. Nu creăm pentru noi înșine, pentru că nu putem să existăm în absența celorlalți.
Este timpul să renunțăm la iluzii, este timpul să devenim competitivi. Scuzele nu au ce căuta aici, pentru că scuzele nu ne vor salva. Construim de prea mult timp filosofii pentru a ne justifica eșecurile, ne plângem prea mult de milă, plecăm de prea mult timp la drum cu prejudecăți. Este timpul să pășim cu dreptul în mileniul III, este timpul să renunțăm la iluzii. Fie că ne convine, fie că nu, pământul merge mai departe, iar omul modern nu citește pentru a descoperi fraze geniale sau pentru a se pierde în hățișul conceptelor literare. Nu, omul modern citește pentru a se simți bine, pentru a se relaxa.
ARCAD@ este prima revistă de entertainment cultural din România, prima publicație care se ridică la standarde occidentale. Veniți împreună cu noi, aventura ne așteaptă. Pentru voi scriem, pentru cei care doresc să se simtă bine în fiecare moment și să își trăiască viața la intensitate maximă!
Trăiește-ți viața, citește ARCAD@! Nu este greu. Trebuie doar să citești, să savurezi și să te răcorești cu o doză mare de entertainment. Altfel spus, învață și tu să îți fie sete, sete de viață!

Petre Fluerașu”

În numărul 9 semnează, în ordinea paginilor: Petre Fluerașu, Adrian Diniș, Elena Toma, Ligia Pârvulescu, Georgiana Jitaru, Andreea Croitor, Maria Tirenescu, Cătălina Melinte, Fabian Mușeat, Delia Sfechis, Anișoara Iordache, Mihaela Vasile, Nicoleta Petcu, Raluca Delia, Patricia-Viorica Belcin, Tole Daniel, Corneliu Traian Atanasiu, Adina Enăchescu, Camelia Tripon, Cezar Pricop, Isip Andre, Tudor Petcu, Costel Matei, Daniel Făt, Nicolae Cornescian, Alexandru Buruiană, Melania Cuc, Ligia Dima, Ionuț Caragea, Daniela Șontică, Daniel Lăcătuș, Cristina Bîndiu, Florin Bajenariu, Șerban Stănescu, Ioana Paler, Ramona Băsescu, Viorica Răduță, Ionuț Răduică, Mihail Vakulovski, Violeta Stika, Carla Motrogan, Adriana Ursulețu.

Dacă credeți că textele, desenele, schițele sau grafica dumneavoastră merită să apară în revista ARCAD@, procedura este foarte simplă. Lucrările se primesc ca atașament, în format Word respectiv jpg, pe adresele de e-mail [email protected], [email protected] sau [email protected]. Cei ce doresc să trimită lucrările prin poștă, o pot face pe adresa: Strada Turda, numărul 123, bloc 4, scara B, etaj 8, apartament 85, sector 1, București, cu mențiunea "Pentru revista ARCAD@" Lucrările vor fi analizate de membrii redacției care vă vor anunța decizia lor. În acest scop, vă rugăm să lăsați o modalitate prin care să vă putem contacta... Momentan, publicarea nu este remunerată. Drepturile de autor și responsabilitatea aparțin în exclusivitate autorilor.

Redacția, completată și extinsă, este garanția menținerii unui standard de calitate înalt. Le mulțumesc tuturor celor ce au contribuit la apariția acestui număr și în primul rând cititorilor care ne primesc în inimile lor. Pentru voi existăm și vă promitem că nu vă vom dezamăgi niciodată. Doar în ARCAD@ puteți descoperi entertainment la nivel occidental.
Grație vouă, ARCAD@ a ajuns astăzi la mai mult de 25.000 de cititori în fiecare lună, devenind cea mai citită revistă culturală din România. Noi nu ne păcălim cititorii, pentru că noi știm că aceștia știu să aleagă!
Vă mulțumim și vă promitem că nu ne vom opri aici. Împreună, putem moderniza peisajul cultural românesc, împreună putem demonstra că viitorul înseamnă în primul rând entertainment...

Așteptăm orice material, propunere sau sugestie pe adresele deja cunoscute. ARCAD@ este o revistă deschisă. Poți schimba orice. Trebuie doar să ai curajul să o faci.

Vă urez lecturare plăcută. Și nu uitați, clipele dumneavoastră pot deveni mai frumoase.



Alege ARCAD@, alege să fii fericit.



www.revistaarcada.lx.ro



Cei ce sunt interesați de publicitate în cadrul revistei sunt invitați să consulte oferta atașată acestui mail și să trimită un e-mail pe adresa [email protected] sau să folosească celelalte date de contact.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Erată: pagini  
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2008-02-15 18:16:37
         
 
  Îmi place noua formă a revistei. E mai ușor de citit. Ilustrațiile răspândite pe mai multe pagii dau timp cititorului revistei să cugete, să admire și imagiile care erau înainte în special la sfârșitul revistei. În această formă, e mai aproape de revistele care apar pe hârtie. Poate, tocmai în ideea acestei apariții ați făcut acele schimbări.

Cu prietenie, Maria
 
Postat de catre Maria Tirenescu la data de 2008-02-13 18:57:21
         
 
  Ecsi, multumesc pentru aprecieri si pentru observatii, voi tine cont de ele. Ma bucur sa stiu ca esti un cititor fidel.

Emile, povesteste ce vrei, nu ma intereseaza. De acum incolo o sa fac oricum ce vreau sa fac, fara sa ma pierd in polemici inutile. P.s. si te asigur eu, nu ma cunosti, altfel nu ai mai scrie asemenea lucruri. ;P

Amelia, pune de-acum inainte un semn la inceput cu offtopic, ca sa nu-mi pierd timpul sa citesc prostii. ;D in rest, numai de bine, simpatic Russell.

Veronica, multumesc mult pentru aprecieri, ele ma bucura.
Dar entertainment va ramane, pentru ca este un concept pe care il voi introduce in cultura romaneasca. Nu imi place deloc divertisment, suna prea neprofesionist. Entertainment, asa cum se face in Occident. pana la urma, eu personal vreau sa joc pe scena mondiala. Si din pacate, Manolescu nu gresea cand vorbea in contextul asta cultural de Peris. ;) - prietenii stiu de ce.
Multumesc pentru vizita si pentru interesul acordat. A si p.s. nu e niciun nou val, sunt doar eu. ;d

va mai astept in paginile mele si va multumesc

petre

 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2008-01-24 02:39:49
         
 
  Petre,
Stii ca te stimez si ca apreciez entuziasmul cu care te implici in a face simtit un nou val in literatura romana. Te felicit pentru revista.

Am totusi o nedumerire. Nu am intzeles de ce si in prezentare si pe coperta folosesti un termen englezesc, cand exista un echivalent romanesc. Care-i problema?

Iata fragmentul: "...De acum vă veți putea bucura în fiecare lună de ARCAD@, singura revistă din România care știe să vă ofere cu adevărat entertainment cultural".

De ce n-ai folosit cuvântul divertisment ? Nu era destul de la moda?

Fara indoiala, limba Româna moderna se îmbogateste pe zi ce trece, mai ales de cand a aparut limbajul tehnic al computerelor. Dar de aici la a folosi termene care au echivalent romanesc numai pentru marketing e oarecum exagerat, cred eu.

Nu te revolta împotriva celor carte tzin la limba Româna, (Kostanule, mi-a placut interventia ta). Esti inca tânar. Cu timpul însa vei intzelege, ce înseamna limba în care te-ai nascut, singura limba în care, cum scrie profesorul, criticul literar si scriitorul Matei Calinescu, poti adresa copilului tau cuvinte de dragoste.

Cu stima,
VP
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2008-01-21 16:22:32
         
 
  Ecsintescule, iti dau aici un text destul de interesant pentru studiu. Ca deobicei, are o perfecta legatura cu subiectul. E din Bertrand Russell, an 1953. Banuiesc ca stii cine e acest filosof pentru ca un om care a citit cateva biblioteci in plus fata de o insecta clonata ca mine n-ar trebui sa aiba vreo nelamurire in domeniu.

Poate ne intalnim intr-o zi si-ti voi prezenta cu acea ocazie oferta mea. Pun pariu ca-i mai valoroasa decat acest Amway cultural de mai sus (sectantii isi vand si ei religia, nu?) Vezi ca americanii aia au o lotiune tonica excelenta, poate i-o faci cadou tovarasei de viata. E cam scumpa, dar tu nu te zgarcesti cand e vorba de estomparea ridurilor, nu?

"Cred ca subiectul cel mai important (politic) este psihologia maselor… Vom arata ca familia împiedica dezvoltarea individului… Desi acestea vor fi studiate în sistemul de educatie, ele vor fi aservite obiectivelor clasei guvernante… Populatia nu va cunoaste felul în care i se inoculeaza convingerile. Când tehnica se va fi perfectat, fiecare guvern care a educat generatii de oameni în acest fel va putea sa controleze întreaga populatie în mod eficient si sigur, fara a fi nevoie de armate sau politie… Propaganda educationala, cu ajutorul guvernului, va putea sa obtina rezultate într-o singura generatie.
Exista însa doua puternice forte care se opun unei astfel de politici: una este religia, iar cealalta este patriotismul… O societate stiintifica nu poate fi stabila decât sub conducerea unui guvern mondial".

Nu e interesant?
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2008-01-21 12:17:05
         
 
  Petre... sa povestesc cum ai schimbat fotografiile pe hermeneia... nu si pe agonia, insa dupa ce in prealabil o persoana inteligenta de pe hermeneia a salvat fotografia ?

Sau sa mai povestesc de un interviu in care citai o sursa care nu a spus niciodata cuvintele alea ?

Nu mai face pe nevinovatul, "nu mai face gat" (iertata-mi fie exprimarea) si mai usor cu scandalul ca sunt destui care stiu cine esti defapt...

Ialin
 
Postat de catre nicaieri nimeni la data de 2008-01-21 10:58:54
         
 
  Extrem de interesant conceptul Arcadia. Cu toate ca personal nu sunt de acord cu literatura consumista, constat ca acesta este noua tendinta, cel putin pe zona de new media. Prefer literatura formatoare de opinie scriiturii pliate pe dorintele nisei. Dar, pana la urma, boema a murit odata cu Picasso. Il apreciez pe Andrei Petre, imi place activismul sau. O clona idioata de pe site l-a jignit intr-un comm la textul ''litanii...'' si nu am vazut ca cerberii siteului sa se sesizeze. Cu toate acestea nu sunt de acord cu reactiile lui usor imberbe la criticile aduse de Florian. Chestia cu explicatiile date din vrutelea este de-un ridicol care te demonetizeaza. Replica ,,vai de capul tau'' te situeaza definitiv in galeria monstrilor sacrii isbenari en titre, arogantii din Giurgiu si proxyurile canadiene. Pacat. Tu nu te vei compara niciodata in esenta cu pei, caragi, atanasii. Ii poti da lui Florian si replici altfel decat imberbe. Pariez in continuare pe inteligenta ta.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-01-21 02:34:18
         
 
  Radu, explicatii am dat destule si le-am dat pentru ca am vrut, nu pentru ca s-a cuvenit. Citeste in sirul de comentarii de pe site de acolo. Chiar nu mai am timp de pierdut sa incep inca o discutie pe tema asta. Cine ma crede, bine, cine nu ma crede, asta e, no harm done.

multumesc de vizita.

sper ca ti-a placut revista.

te mai astept

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2008-01-20 21:46:02
         
 
  Petre, pozele par identice, cred că s-ar cuveni să oferi explicații. Sigur, consecințele pot apare doar in planul imaginii personale, dar ăsta nu e un detaliu neglijabil...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2008-01-20 21:09:54
         
 
  drepturile, ieratata sa-mi fie graba !
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-20 20:38:23
         
 
  Deci, daca drepturile de autor, spun altii, nu eu, nu sunt respectate, ne doare în cot de limba română atât timp cât (responsabilitatea aparțin în exclusivitate autorilor), că doar am avut grijă într-un recent articol, care este, chiar și de Eminescu, nu ?...mentionez ca derepturile de autor se exclud pentru ca nu se respecta !  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-20 20:34:07
         
 
  Daca tot ai deschis discutia despre drepturile de autor ... spune-mi despre drepturile de autor pe care le vei respecta prin prisma articolului de la pagina ( http://www.hermeneia.com/poezie/4484/) ... respect orice opinie de bun simt.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-20 19:54:26
         
 
  Petre, dar de ce sa refuzi un dialog ? Bine! hai sa discutam despre o poza cu un brad de craciun, vrei ? avem deja un material pe baza caruia putem discuta ... vrei ?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-20 19:36:09
         
 
  Andrei, refuz sa discut cu oameni ca tine. Pur si simplu nu meriti!

(a, si citeste ca lumea inainte sa vorbesti de gramatica, ca si drepturile de autor si responsabilitatea apartin!!! - e plural si nu se adreseaza analfabetilor - greu cu limba romana. Daca il cititi doar pe Eminescu, cred si eu)

pe scurt: vai de capul tau.

Punct.

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2008-01-20 18:55:50
         
 
  Domnului editorialist - (Noi nu ne păcălim cititorii), pentru ca ei știu și singuri că ne doare în cot de limba română atât timp cât (responsabilitatea aparțin în exclusivitate autorilor), că doar am avut grijă într-un recent articol, care este, chiar și de Eminescu, nu ?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-20 18:22:45
         
 
  Sunt două criterii care definesc broșura, și anume că: (responsabilitatea aparțin în exclusivitate autorilor) iar a doua (publicarea nu este remunerată) ceea ce definește în primul rând profesionalismul celor ce selectează textele iar cel de-al doilea disperarea de a fi publicat cu orice preț, anume pe gratis, a celor ce decid să publice acolo. Date fiind ipotezele, eu mă întreb la care dintre performanțele editoriale faci referință, le cele ale editorilor ori la cele ale disperaților?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2008-01-20 18:08:38
         
 
  felicitari Andrei pentru ca nu te dai batut
e bine ca mergi inainte...
:))
respectele mele.
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-01-20 11:35:50
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE