FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
parfum de spirit
Text postat de Maria Ioana
Oamenii se împart în oameni care au un miros și oamenii care nu îl au. Oamenii care au un miros se împart în oameni care au un miros artificial și oameni care au mirosul lor propriu.
Eu iubesc oamenii care au mirosul lor propriu. E parcă esența spiritului lor distilată într-un parfum pe care nu-l poți defini cu rațiunea sau cu vorbele, e parcă sufletul lor emanându-se în toate zările când te apropii de ei. E senzația vagă a prezenței lor atunci când îl regăsești pe ceva ce au atins sau au avut, sau copleșitorul sentiment că îi poți imbrățișa când ții lângă tine ceva ce au avut. Și pentru o fracțiune chinuitoare de secundă ei sunt acolo și prezența lor umple camera și lumea și universul și atunci simți că îi iubești numai pentru mirosul lor pentru că e creația lor și ei sunt creația lui. Și apoi dispar.
Eu îi iubesc pe ei pentru momentele acelea când merg pe stradă și brusc mă opresc pentru le simt mirosul. Și ei nu sunt în preajmă si poate sunt departe și poate nu știu dar eu îmi amintesc de ei și într-o clipă revăd și re-simt toate momentele cu ei, toate momentele noastre, toate momentele lor, gesturile, vorbele, zâmbetele, atingerile și ochii. Mai ales ochii lor.
Îi iubesc pentru că niciun miros nu seamănă cu altul așa cum niciun om nu seamănă cu altul. Și îi iubesc și pe cei care nu au mirosul lor natural, pentru câ până la urmă și cel mai artificial miros se umple de spirit și viață și devine un fel de miros propriu. Același parfum nu va mirosi la fel pe două persoane diferite și atunci îți poți da seama.
Că spiritul e parfum.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Goia,

te regasesc cu drag, incantata ca ma recunosti.
iti multumesc,

maria
 
Postat de catre Maria Ioana la data de 2008-01-15 16:08:30
         
 
  hello Griet...dor de mirosul tau...naturalele si simplitate asa cum se cere in procesul de 'conservare' a celor dragi...nedragi...filtrati prin retina si mai apoi /cand arhivarea cere o clasare /adulmecati identificare...

bine ai revenit,

regards,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-01-15 03:40:57
         
 
 
''Oamenii care au un miros se împart în oameni care au un miros artificial și oameni care au mirosul lor propriu.''
(Maria Ioana)

la miez de vară:

după praf și după fum,
către casă (prin troleu),
sigur c-am să-mi zic: - văleu,
mamă Doamne, ce ... ''parfum'' !

:)

 
Postat de catre Al Trep la data de 2008-01-14 10:05:00
         
 
  Da, citit, apreciat, fascinata de, probabil influentata subconstient de...Parfumul.
Multumesc!
 
Postat de catre Maria Ioana la data de 2008-01-14 02:01:06
         
 
  e bine sa iubesti toti oamenii. pentru ca toti au miros. da, au miros si cei fara suflare. unii au doar parfum.
imi place textuletul. in general, imi plac aproape neconditionat textele despre mirosul oamenilor.
iti recomand ''parfumul'' lui patrick süskind, daca nu l-ai citit, deja.

vot

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-01-14 01:36:37
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE