FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare deschisa catre domnul Profesor Emanuel Cristescu
Text postat de Mihail Buricea
Domnule Profesor,
va rog sa cititi comentarille la textul meu, postat anterior, "Impresie la disertatia -Corbu, Nuți, Manu și Covrig-", lasandu-va, pe dvs. sa judecati calomnia care mi-a fost adresta intr-un spatiu public de catrea Andries si A.A.A...
Domniile lor ma acuza, fara sa aiba nicio dovada, ca mi-am accesat de sute de ori textul ptr a arata celorlalti cititori cat de cautat sunt...
Dvs. puteti cere administratorilor site-ului sa analizeze ce IP-uri mi-au accesat textul... si sa prezentati publc rezultatul acestei analize...
De asemenea, va precizez, dupa cum, de altfel, stiti ca pe acest site se practica, in cel mai josnic mod, atacul la persoana.
Eu nu ma consider nici scriitor, nic poet, dar incerc, prin modestele-mi mijloace, sa-mi astern niste framantari si niste ganduri in niste texte, pentru relaxare...
Acuzatiile care mi se aduc, prin comentariile postate in subsolul textului meu, neavand niciun suport real, le consider atacuri calomnioase si, in consecinta, ma voi adresa une instante judecatoresti pentru a sanctiona legal pe cei ce mi-au prejudiciat intr-un spatiu public imaginea...
Dvs, domnule Profesor, ca proprietar al acstui spatiu virtual, trebuie sa luati masurile necesare care decurg din calitatea pe care o aveti pe acest site.

Cu respect deosebit,
Doctor in Stiinte Electrice Ing. Mihail Buricea!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mihail, cred ca poti scoate textul asta. ce era de inteles s-a inteles, cu siguranta. de multe ori, faptul ca dai cu oistea in gard, in loc sa darame gardul, declanseaza cataclisme. aminteste-ti cum si de ce au inceput marile razboaie ale lumii.

din plictiseala, monser

...
 
Postat de catre I BG la data de 2008-01-14 02:32:40
         
 
  Andrei Petre te contrazic aici. Domnul profesor Buricea vrea sa spuna ca nu este un veleitar si un ISBN-ar arogant, care se bate cu tocul pe burta ce mare poiet este dansul. Stii foarte bine ca sunt o groaza de astfel de ,,genii''. Mihail Buricea publica incercari literare pe un atelier literar. O face cu modestie si bun simt.
Accesarile au fost facute special. O copilarie ieftina care, vezi Doamne, sa arate dorinta de afirmare a domnului profesor. Ca sa rezolvam problema spun ca eu am accesat acest text. Ce te faci Anda acum? Si chiar, de unde stii mata ca nu au intrat 5000 de insi si au citit textul. Ai vreo minima dovada ca Mihail Buricea a accesat acest text? Daca nu ai ar trebui sa prezinti scuze publice. Altfel esti penibila. Extrem de penibila.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2008-01-13 04:48:50
         
 
  Mihail, trebuia sa mai treci imparat si mare maestru si era completa lista. ;)

Daca nu te consideri scriitor ce cauti aici? Si daca sunt modeste mijloacele, de ce te superi cand altii iti spun asta?

a, si ca sa stii, cand un text are 600 de accesari ceva este in mod cert dubios. Oricum ai da-o. Fie ca iti convine tie, fie ca nu. :D

petre
 
Postat de catre Andrei Petre la data de 2008-01-13 02:08:54
         
 
  Ce-ati sarit asa cu totii,
Vi s-a inflamat buricu" ?
Chiar de hotii striga hotii
Respectati-l pe...bunicu".
CiuLin
 
Postat de catre Mitica Ion la data de 2008-01-12 21:21:33
         
 
  Domnule Cristescu, eu nu aș răspunde unei astfel de scrisori. Chiar și numai pentru elementara pretenție ca o scrisoare care îmi este adresată, cu atît mai mult una deschisă, să nu conțină abrevieri. Semn de proastă creștere. Și de lipsă de respect față de destinatar, respect doar mimat de formula de încheiere.

Anda, n-aș putea fi, în acest proces, judecător? :))



 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-01-12 20:33:04
         
 
  Iată o atitudine demnă! Uh, mult v-a mai trebuit domnule profesor! Da' cum rămâne cu atacul la persoană? Parcă expresiile ''Andrieș ești penibilă'' și ''bă, măgarule'' vă aparțin, sau iar vă jignesc?!

P.S. Cu ocazia asta îmi permit să-l rog public pe Liviu Bordaș să mă reprezinte în proces, sper să accepte!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2008-01-12 20:04:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE