FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Informații privind recuperarea bazei de date Europeea
Text postat de Andrei Ghejan
Am fost solicitat de prof. Ion Corbu, pentru recuperarea bazei de date a site-ului Europeea. Dispunem de softul aferent unei astfel de operații, care insă va dura (în funcție de mărimea fișierului) câteva zile. Este posibil ca în această perioadă, funcție de serverul admin-ului, adresa actuală a site-ului să nu mai poată fi accesată, (doar schimbată), sau accesată numai în cazul în care adminul hotărăște PH+RAID 1 (W)B+U, preferabil pe un alt Hard SCSI din același server. Chiar și în această situație, accesul la textele anterioare se va putea fac limitat, sau deloc, funcție de progresul recuperării, care nu este one-by-one, ci simultan și solicită resurse mari din partea OS, excl. Linux.
Menționăm totodată că întreaga bază de date nu va putea fi recuperată, deoarece inst.recover asigură doar 81,1% grad de reumplere *pentru acest tip de fișiere. De asemenea pot apărea erori, sau multiplicări, mai ales dacă s-a încercat în prealabil un Back-up, deoarece acest mod de intervenție asupra datelor are prostul obicei de a realiza și temporale, care dacă nu sunt în prealabil șterse definitiv cu un cl.sh. vor fi identificate (ca și celelalte) la grămadă.
Nu ne asumăm răspunderea pentru acțiunea de recuperare, deoarece noi doar furnizăm metoda procedurală, iar dacă operatorul nu respectă exact algoritmul și pașii indicați, se poate obține un rezultat total nefavorabil.
În aceste condiții, am dori să cunoaștem părerea dvs, dacă să mergem mai departe, sau nu. Operația, în sine, nu poate fi efectuată prin remote decât în proporție de max 5%.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Se pare ca am avut dreptate: firma de hosting nu va face recuperarea datelor cu toate eforturile depuse de dl prof Corbu.
Cu deosebit respect,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-01-10 16:52:11
         
 
  Dan Norea
Da, firma de hosting trebuie sa faca recuperarea, iar daca pe serverul respectiv multi HDD(si mai mult ca sigur asa este) sunt si alti beneficiari, probabil vor refuza, deoarece toate informatiile stocate pe mediul respectiv, pe care e si Europeea, vor avea de suferit, mai ales in absenta RAID, nemaiputand fi accesate, sau accesate f greu. Mai sunt si alte conditii de indeplinit, dar solutii exista.
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-01-09 13:10:33
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  1. Nu cred ca e o problema daca nu vom avea acces la site cateva zile.
2. Primul lucru care trebuie facut (in mod evident) este salvarea actuala a bazei de date. Asa incat, chiar daca implementarea algoritmului de recuperare se face gresit, rezultatul nefavorabil nu e un dezastru. Nu se pierde decat timp. Doar ca nu inteleg cine este acel "operator" care trebuie sa respecte algoritmul. Firma de hosting ?
3. Nu vad relevanta lucrului in remote.

Nu cred ca pentru decizia de a merge mai departe e bine sa fim noi consultati. O masa mare de oameni va raspunde in mod cert DA si NU in masura aproape egala.
Trebuie mers mai departe din alte motive, care tin de raspunderea administratorilor.

 
Postat de catre Dan Norea la data de 2008-01-09 07:04:30
         
 
  ok!...spor la recuperat!...succes,

goia

 
Postat de catre nula nada la data de 2008-01-09 03:05:08
         
 
  Gina,
vorbeam de recuperarea (5%) prin remote ...

Softurile au fost trimise... asteptam rezultatul
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2008-01-09 02:50:16
         
 
  Andrei,

'Acum se verifica baza de date să vedem exact ce si cum s-a intamplat. Din păcate vor fi si pierderi. Avem o baza de date certa pana in 2006.'

(fragment din text -Informatie - Emanuel Cristescu)

de aici reiese clar ca salvarea bazei de date s-a facut pana in 2006...un procent de 5% este infim raportat la 'baza de date' europeea pana la ora actuala...exista programe de recuperare a bazei de date cu un procent mult mai mare de 5%...asta in situatia in care la data in care s-a comis 'eroarea' se intervenea promt...se pare ca acel 5% este si el indoielnic...

sansele de recuperare in cazul de fata sunt infime...nu ma pronunt,

regards,

goia



 
Postat de catre nula nada la data de 2008-01-09 02:33:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE