FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ecologia bîlciului
Text postat de CUM SE VEDE

Domnule Cristescu am o mica problema cu textele mele.
Va rog, cand aveti timp sa vedeti ce se intampla.
Anisoara Iordache

Cineva, Dan Cârlea, s-a jucat si a produs stricăciunile pe care le vezi.
Emanuel Cristescu



N-are rost să te superi pe autoritatea unei marionete. Oricît ai da cu ea de pămînt, conceptul ei de iarmaroc o readuce fără ezitare, aproape extatic, în stare erectă. Gogoașa, comestibilă, era prea fragilă și perisabilă pentru isprăvile închipuite pe care și le-a proiectat între frontierele europene. Prototipul succesului garantat reclama materiale mai rezistente, care să-ți ia ochii.

Photobucket

Patronul și-a confecționat deci o construcție de invidiat. O îngrămădire zdravănă de plumb în zonele-i joase și rubiconde, iar în părțile superioare doar o carcasă subțire, fără pic de miez, pe care a zugrăvit un zîmbet lătăreț și țipător. O constituție care îl predispune pe veșnicie la cunoscutele balansuri victorioase de hopa-mitică: cade-n cap și se ridică. Cunoașteți oare alt personaj de bîlci care să maimuțărească mai voios optimismul?


*

Cu asentimentul celorlalți, s-a obținut lejer o cvasiunanimitate cum că Dan e vinovatul. Iar cel care pune la îndemîna tuturor un hîrb care oricînd poate reproduce o calamitate asemănătoare este exonerat de orice vină și, ca și pînă acum, de orice grijă. Dînsul are promisiuni, are informaticieni (care n-au rezolvat cum știți nici măcar problema ghilimelelor), are... (știți bine ce mai are, o grămadă de cățeluși de curte gata să facă sluj ca să-și primească zăhărelul).

Dan este doar mai avansat în ceea ce, din punct de vedere html, trebuie să permită orice site de calitate oricărui utilizator fără să se defecteze sau s-o ia razna. Din păcate, ceea ce oferă tehnic site-ul nu este doar învechit moral, ci și extrem de șubred. Și-a cam trăit traiul. Iar patronul, rămas în epoca lămpii lui Ilici, nu este în stare să înțeleagă.

Vai ce-o să ne mai supărăm și ce-o să mai lătrăm! Poftiți, e o ulucă scoasă.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ai dreptate etern pribeag...
maidanul si ciolanul
:))
razi mascota/n devenire...
cu ..la multi ani.
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-01-04 20:45:59
         
 
 
Ce ierarhie minunată se creează pe orice maidan! Informalul este cea mai bună organizare a haosului. Ad-hoc. Fiecare face sluj la zăhărelul superiorului, unul la mîngîierile jupînului, altul la șuturile vătafului. Halal!

Și să te ții laude la adresa maidanului natal!

 
Postat de catre CUM SE VEDE la data de 2008-01-03 13:29:01
         
 
  ce ureche fina ai Liviu, eu am crezut ca/i un bazgar, dar m/ai convins ca/i doar un caine comunitar, dupa latrat...  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2008-01-03 12:32:11
         
 
  Corneliu, poți prinde uluca la loc.
Scîrțîitul flașnetei a intrat în cotidian. Ne-am obișnuit. Nu ne mai supără.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2008-01-02 20:50:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE